10 Ecommerce Trends που θα καθορίσουν τις ηλεκτρονικές αγορές το 2022

Posted at:

24 March, 2022

Reading time:

13 min read

10 Ecommerce Trends που θα καθορίσουν τι

Καθοδηγηθείτε στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου με τα πιο σημαντικά Ecommerce Trends.

Το τοπίο του ecommerce έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια. Με την πανδημία COVID-19, οι επιχειρήσεις έπρεπε να αντιμετωπίσουν περισσότερες αλλαγές από ό,τι τις προηγούμενες δύο δεκαετίες. Τα έξοδα αποστολής και απόκτησης αυξάνονται με ανησυχητικό ρυθμό, ενώ οι αποδόσεις της διαδικτυακής διαφήμισης πέφτουν κατακόρυφα γιατί ο ανταγωνισμός έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Την ίδια στιγμή, η συμπεριφορά των καταναλωτών εξελίσσεται ραγδαία. Ενώ στο διαδίκτυο ξοδεύονται περισσότερα χρήματα από ποτέ, ωστόσο οι προσδοκίες των πελατών είναι στα ύψη. Οι χρήστες είναι πιο επιλεκτικοί ως προς τις εταιρείες από τις οποίες αγοράζουν και δεν έχουν πλέον ανοχή σε αργούς χρόνους παράδοσης (εκτός αν πρόκειται για το σωστό brand). Παράλληλα, τα συνεχιζόμενα προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού αναγκάζουν τους εμπόρους να αλλάξουν μόνιμα τις στρατηγικές εκπλήρωσης των υποχρεώσεών τους.

Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτές τις προκλήσεις και να προετοιμάσετε το eshop σας για την απαιτητική χρονιά που ακολουθεί; Το Shopify, η μεγαλύτερη ecommerce πλατφόρμα παγκοσμίως, συγκέντρωσε κορυφαίους συνεργάτες και γνώστες του ηλεκτρονικού εμπορίου για να επισημάνει τις πιο σημαντικές αλλαγές και τάσεις που θα επηρεάσουν τις online αγορές.

Στην Think Plus, επίσημος Shopify Expert στην Ελλάδα, πιστεύουμε πως γνωρίζοντας τα κατάλληλα ecommerce trends, θα μπορέσετε να προετοιμαστείτε κατάλληλα και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας.

Μάθετε τα πάντα για το Shopify, την πιο δημοφιλή ecommerce πλατφόρμα.

Τι είναι Shopify, πώς λειτουργεί, πόσο κοστίζει;
Πλατφόρμες σαν το Shopify έχουν έρθει για να μείνουν. Με την τεράστια αύξηση των online αγορών, πρέπει να ξέρετε πώς λειτουργεί, πόσο κοστίζει...

1. Ανταποκριθείτε και ξεπεράστε τις προσδοκίες των πελατών σας

Με τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου του 2021 να ξεπερνούν τα ρεκόρ του 2020, μπορούμε να περιμένουμε ότι το 2022, οι online αγοραστές θα είναι ακόμη πιο έμπειροι και εξελιγμένοι.

Ο ανώτερος σύμβουλος ecommerce, Kurt Elster, παρουσιαστής του The Unofficial Shopify Podcast, λέει ότι ο πήχης για το τι συνιστά μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πλέον υψηλότερος από ποτέ.

"Οι πελάτες περιμένουν περισσότερα", επισημαίνει. "Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να τους συναντούν εκεί που ψωνίζουν, να παρέχουν on-demand υποστήριξη μέσω αυτοματισμών και να εκτελούν τις παραγγελίες εντός 48 ωρών ή και λιγότερο. Αυτός είναι σίγουρα ο νέος πήχης".

Αν στοχεύετε στην εξέλιξη και τη δημιουργία μιας πραγματικά φοβερής εμπειρίας, ο Elster συνιστά να παρέχετε καινοτομία στους πελάτες σας. Τα ecommerce trends τείνουν προς τα προϊόντα περιορισμένης έκδοσης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η επαυξημένη (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR).

"Είτε το γνωρίζουν είτε όχι", επισημαίνει ο Elster, "ορισμένοι διαδικτυακοί έμποροι θα βρεθούν σε έναν τεχνολογικό αγώνα εξοπλισμών με τους ανταγωνιστές τους".

2. Πείτε την ιστορία του brand σας

ecommerce trends - στατιστικό για επιλογή brand

Ένα από τα ξεκάθαρα ecommerce trends είναι το πόσο πρέπει να πετύχει το brand identity για να μπορεί να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Είναι το θεμέλιο για όλη την ομπρέλα του marketing communications και μια πολύ καλή ευκαιρία να αναδειχθούν μοναδικοί διαφοροποιητικοί παράγοντες. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 52% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από ένα brand που έχει κοινές αξίες.

"Το brand είναι αυτό που διαχωρίζει τις επιχειρήσεις που αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς από τις επιχειρήσεις που απλώς τα βγάζουν πέρα", πιστεύει η ecommerce consultant και growth marketer, Kate Collinson. "Κάντε ένα μάθημα με τους υπαλλήλους σας και επικεντρωθείτε στην εταιρική ταυτότητα και τις αξίες της. Γιατί υπάρχει αυτό το brand; Ποιοι είναι, τι φέρνει στο τραπέζι, πώς φαίνεται στους πελάτες και πώς θα αναγνωρίζεται στην αγορά; Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες διαφοροποίησής του;"

"Οι ανεξάρτητες επιχειρήσεις πρέπει να λένε την ιστορία τους", συμφωνεί ο Ben Jabbaway, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ecommerce marketing πλατφόρμας, Privy. "Υπήρχε ένας λόγος για τον οποίο ξεκίνησαν την επιχείρησή τους. Ίσως ήταν παθιασμένοι με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και άφησαν τη δουλειά τους για να ασχοληθούν με αυτό εξολοκλήρου. Η αφήγηση αυτής της ιστορίας και η αγκύρωση του μάρκετινγκ γύρω από αυτήν, δημιουργεί μια σύνδεση με τον πελάτη. Αυτό θα οδηγήσει την επιχείρηση στο επόμενο επίπεδο".

3. Αυθεντικό engage και social shopping

Δεν γίνεται να μιλάμε για digital τάσεις και ecommerce trends χωρίς να αναφερούμε τα social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν νέες εμπορικές ευκαιρίες: από το brand marketing και το product discovery, μέχρι εξυπηρέτηση πελατών και διαφημίσεις. Περίπου το 30% των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ πραγματοποιούν ήδη αγορές μέσα από τα social media και οι πωλήσεις μέσα από αυτές στις πλατφόρμες αναμένεται να τριπλασιαστούν μέχρι το 2025.

Εν έτει 2022, οι ιδιοκτήτες eshop δεν μπορούν να μην κοιτούν προς το social shopping. Πάνω από το ένα τρίτο των χρηστών του Facebook μόνο, σχεδιάζουν να κάνουν κάποια αγορά απευθείας από την πλατφόρμα.

"Πολλά brand επωφελούνται και από τις πωλήσεις στο TikTok και είναι διασκεδαστικό να βλέπουμε πώς πειραματίζονται και πώς γίνονται δημιουργικοί", σχολιάζει η Kelly Vaughn, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του Shopify Plus agency, The Taproom. "Αυτό που είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε, ωστόσο, είναι ότι δεν υπάρχει μια ενιαία επιλογή που να ταιριάζει σε όλους".

Από τα ecommerce trends που παραμένουν σταθερά, αφορούν το περιεχόμενο. Μάλιστα, η Nadine Iacocca, εταίρος και επικεφαλής στρατηγικής και ανάπτυξης στο Shopify Plus Stream Commerce, δηλώνει "Το περιεχόμενο είναι το κλειδί και είναι ζωτικής σημασίας να έχετε πάντα κατά νου το ταξίδι του καταναλωτή". "Κάντε τη διαδρομή μέχρι την αγορά όσο το δυνατόν πιο εύκολη και θετική για τον καταναλωτή. Δεν προωθείτε απλώς μια πώληση, προωθείτε την αξία και τη σχέση με το brand. Κάθε σημείο επαφής είναι το κλειδί για τη συνολική εμπειρία. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι το εξετάζετε από όλες τις πλευρές".

"Για να κερδίσετε πραγματικά την αποδοχή των εφήβων και των καταναλωτών ηλικίας 20 ετών, η δραστηριότητα των brands στα social media πρέπει να είναι γνήσια", προσθέτει ο Robert Befumo, επικεφαλής στρατηγικής ecommerce στην Parkfield Commerce.

4. Δημιουργήστε live εμπειρίες αγορών

Το live shopping, δηλαδή οι εκδηλώσεις με ζωντανή μετάδοση βίντεο, παρόμοιες με τις επιδείξεις προϊόντων τύπου QVC, καθιερώνονται ως το ανερχόμενο αστέρι στα ecommerce trends του κοινωνικού εμπορίου (social commerce). Τα brand σπεύδουν να υιοθετήσουν αυτήν την τάση, που ξεκίνησε από την Ασία, για να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες με έναν πιο διαδραστικό τρόπο.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Shopify, ο αριθμός των εγκαταστάσεων εφαρμογών για πωλήσεις μέσω livestream αυξήθηκε κατά 61% παγκοσμίως μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2021, σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο το 2020. Ο Dan Conboy, διευθύνων σύμβουλος του Shopify Plus agency, Statement, αποδίδει τη δημοτικότητα των ζωντανών αγορών στην ευκαιρία, όχι μόνο να προβάλλονται τα προϊόντα, αλλά και να συνδέονται απευθείας με την ecommerce πλατφόρμα ενός brand για την αύξηση των πωλήσεων.

γραφικό με στατιστικό για livestream πωλήσεις

"Παγκόσμια brand όπως η Avon, η Uniqlo και η Tommy Hilfiger καινοτομούν σε αυτόν τον τομέα εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η τεχνολογία είναι πλέον προσβάσιμη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών", εξηγεί. "Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών που ενσωματώνονται με το Shopify, συμπεριλαμβανομένων των Bambuser, HERO -που αποκτήθηκε πρόσφατα από την Klarna- και Livescale, οι οποίες προσφέρουν έναν ομαλό τρόπο σύνδεσης των brand ιστοριών με εμπορικές λειτουργίες για την αξιοποίηση της εμπειρίας".

"Οι πελάτες αναζητούν όλο και πιο στενές και αυθεντικές σχέσεις με τις εταιρείες που επιλέγουν να ψωνίσουν", επισημαίνει ο Conboy. "Το live shopping θα μπορούσε να είναι μια σπουδαία καινοτομία που πρέπει να εξετάσετε ως μέρος της στρατηγικής σας για το 2022 για την περαιτέρω ανάπτυξη της δέσμευσης των πελατών, της αφοσίωσης και της διαφοροποίησης του brand".

5. Επανεξετάστε το personalization για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες εμπειρίες πελατών

Η εξατομίκευση ήταν πάντα σημαντική για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο. Οι επιτυχημένες προσπάθειες έχουν αποδείξει ότι αυξάνουν τα έσοδα έως και 20%, μειώνουν την εγκατάλειψη του καλαθιού και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών.

Ενώ ένας τεράστιος αριθμός εφαρμογών έχει καταστήσει την εξατομίκευση εφικτή για ecommerce επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, ο Gavin Ballard, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Disco Labs, πιστεύει ότι μερικές μακροοικονομικές τάσεις σημαίνουν ότι τα brand θα πρέπει να επενδύσουν σημαντικά σε αυτόν τον τομέα το 2022.

30 Business Statistics για μικρές επιχειρήσεις το 2022
Είτε έχετε ήδη τη δική σας επιχείρηση, είτε σχεδιάζετε να ξεκινήσετε μια καινούργια φέτος, τα business statistics θα...

6. Δημιουργήστε αποτελεσματικό περιεχομένο για να βελτιώσετε το retention

tablet & notepad για content

Καθώς τα third-party cookies καταργούνται σταδιακά, οι εταιρείες θα πρέπει να εξερευνήσουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες και να φτιάξουν μακροχρόνιες σχέσεις μαζί τους. Ένα από τα σημαντικά ecommerce trends προτείνουν ότι για να γίνει αυτό, πρέπει να γίνει σχεδιασμός της εμπειρίας και μετά την αγορά, και να χρησιμοποιηθεί περιεχόμενο για τη βελτίωσή της.

"Η εξυπηρέτηση πελατών μετά την αγορά είναι απίστευτα σημαντική", συμβουλεύει η Kelly Vaughn της Taproom. "Αν κάποιος αγοράζει κάτι που δεν έχει ξαναγοράσει και απαιτεί εκπαίδευση, πρέπει να έχετε περιεχόμενο γι' αυτό. Δημιουργήστε βίντεο με οδηγίες χρήσης, δείξτε πώς άλλοι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας και δημιουργήστε μια κοινότητα γύρω από αυτά για να δημιουργήσετε αυτήν τη σχέση με τον πελάτη".

Αυτή η σχέση δεν τελειώνει στο checkout, και έτσι η συνεχιζόμενη δημοτικότητα των συνδρομητικών μοντέλων αποτελεί μια ακόμη ευκαιρία για τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών προσαρμοσμένων στις μοναδικές ανάγκες των πελατών", λέει ο Dan McIvor, ιδρυτής και επικεφαλής μελλοντικός υπεύθυνος του Swanky.

Όποιο κανάλι και αν χρησιμοποιήσετε ή όποια καμπάνια και αν δημιουργήσετε, βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα έχουν συνοχή. "Δώστε προσοχή στο να έχετε μεγάλη συνέχεια μεταξύ του front-end σχεδιασμού, του customer journey και του marketing", προτείνει ο Chris Pointer, διευθύνων σύμβουλος του γραφείου σχεδιασμού και ανάπτυξης Pointer Creative. "Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείται η ίδια γλώσσα και ότι η εμφάνιση και η αίσθηση είναι συνεπείς".

Βρείτε επιτυχημένους τρόπους για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών στο καινούργιο eshop σας.

7. Πειραματιστείτε με AI εργαλεία για content creation

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μεγάλο αντίκτυπο στο ηλεκτρονικό εμπόριο τα τελευταία χρόνια και η δημοτικότητά του ανάμεσα στα ecommerce trends μονίμως ανεβαίνει.

Το ΑΙ παίζει βασικό ρόλο στη βελτίωση των συστάσεων προϊόντων, της αναζήτησης προϊόντων, της τμηματοποίησης πελατών και της υποστήριξης πελατών, γεγονός που οδήγησε σε σημαντική βελτίωση των επιδόσεων των brand. Πού θα οδηγήσει λοιπόν η τεχνητή νοημοσύνη το ecommerce στη συνέχεια;

Ο Ross Beyeler, διευθύνων σύμβουλος της Trellis Commerce, πιστεύει ότι η τεχνολογία AI σύντομα θα φέρει αυτοματοποιήσεις και εξέλιξη στο περιεχόμενο και το marketing. Μάλιστα, επισημαίνει πως θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στα εξής:

Content marketing: Εργαλεία όπως τα Frase και Jarvis χρησιμοποιούν AI για να βοηθήσουν στη δημιουργία κειμένων για blog, προϊόντα και landing page.

Visual design: Τα Designs.ai και Synthesia χρησιμοποιούν AI για τη δημιουργία λογότυπων και social αλλά και video content.

Διαφημίσεις: Πλατφόρμες όπως οι Pencil, EXOD και Bannerbear αυτοματοποιούν τη δημιουργία, τη δοκιμή και τη βελτιστοποίηση των ad creatives.

Η Deb Mecca, διευθύντρια μάρκετινγκ στην εφαρμογή In Cart Upsell του Shopify, προβλέπει ότι το επόμενο κύμα referral και αφοσίωσης που θα βρεθεί στο επίκεντρο των ecommerce trends είναι η ομαδική αγορά (group buying) για την αναβάθμιση των πωλήσεων εντός της πελατειακής βάσης και τη διεύρυνσή της στα δίκτυά της.

Εκτός από τις ομαδικές αγορές σε κοινωνικά δίκτυα, το upselling μετά την αγορά έχει επίσης κάνει τεράστιο κύμα το 2021 - ένα ακόμη σημάδι ότι οι άνθρωποι ανταποκρίνονται καλά όταν πρόκειται να εμβαθύνουν τις σχέσεις τους με τα brand.

9. Μοιραστείτε τις προσπάθειές σας για βιωσιμότητα

εργοστάσιο με μεγάλη παραγωγή καυσαερίων

Τα πρόσφατα πολιτικά γεγονότα και η αυξανόμενη προβολή της κλιματικής αλλαγής έχουν θέσει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των ecommerce trends και του ενδιαφέροντος των ανθρώπων. Μάλιστα, σύμφωνα με το Shopify, το περασμένο έτος, σχεδόν οι μισοί πελάτες επέλεξαν να αγοράσουν από εταιρείες που έχουν σαφή δέσμευση για βιωσιμότητα.

Ωστόσο, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου αρχίζουν να προωθούν τη βιωσιμότητα, θα γίνει πιο δύσκολο για τους πελάτες να προσδιορίσουν ποιες από αυτές αλλάζουν πραγματικά προς το καλύτερο και ποιες δίνουν λανθασμένες εντυπώσεις. Η Freyja Wedderkop, marketing assistant στο We Make Websites, πιστεύει ότι το 2022 τα brand πρέπει να έχουν περισσότερη διαφάνεια από ποτέ.

"Δεν αρκεί να λέτε ότι είστε βιώσιμοι ή ότι απλώς αντισταθμίζετε τις αγορές σας", προειδοποιεί. "Οι πελάτες θέλουν να βλέπουν κάθε βήμα της αλυσίδας εφοδιασμού: Πού κατασκευάζονται τα προϊόντα, από ποιον και πώς παραδίδονται, μέχρι και πώς χειρίζονται τις επιστροφές. Το fashion brand TOAST, για παράδειγμα, δημοσιεύει μια έκθεση κοινωνικής συνείδησης που περιγράφει λεπτομερώς πρωτοβουλίες όπως η μεταπώληση όλων των μη ελαττωματικών ειδών που έχουν επιστραφεί από τους πελάτες, ώστε να αποφεύγεται η απόρριψή τους σε χωματερές".

Η Wedderkop και ο συνάδελφός της, Josh Lamb, συνιστούν να επικοινωνούνται με σαφήνεια και ειλικρίνεια οι θετικές αλλαγές που πραγματοποιεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να μειώσει τον αντίκτυπό του στο περιβάλλον σε ολόκληρη την ιστοσελίδα του:

  • Η κεντρική (homepage): Χρησιμοποιήστε UX/UI design για να μοιραστείτε με τους πελάτες τη στάση του brand όσον αφορά τη βιωσιμότητα. Μπορείτε επίσης να το πάτε στο επόμενο επίπεδο αποκτώντας επίσημες πιστοποιήσεις που προσδίδουν αξιοπιστία.
  • Η σελίδα προϊόντων: Εξηγήστε τι χρειάζεται για να κατασκευαστεί το προϊόν, πώς προμηθεύτηκατε τα υλικά, καθώς και ποιος κατασκεύασε το προϊόν και πού. Εάν η επιχείρησή σας ανήκει στον τομέα των συσκευασμένων καταναλωτικών αγαθών, εξετάστε το ενδεχόμενο συνεργασίας με εταιρεία διαχείρισης αποβλήτων για να παρουσιάσετε τον κύκλο ζωής του προϊόντος σας.
  • Το checkout: Να έχετε διαφάνεια σχετικά με τον τρόπο που θα αντισταθμίσετε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τις αγορές των πελατών. Το Shopify προσφέρει πολλαπλούς τρόπους αντιστάθμισης του άνθρακα μέσω έργων προστασίας της αποψίλωσης των δασών, όπως για παράδειγμα, με την εφαρμογή Offset.
  • Η σελίδα About Us: Υπογραμμίστε όλες τις προσπάθειες της επιχείρησής σας για τη μείωση των επιπτώσεων των προϊόντων σας στο περιβάλλον. Τα Buyback προγράμματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε ότι κατανοείτε και δίνετε προτεραιότητα στον κύκλο ζωής των προϊόντων σας.

10. Επικοινωνήστε με σαφήνεια τους χρόνους παράδοσης

Οι πελάτες αναμένουν πλέον γρήγορη και έγκαιρη παράδοση των προϊόντων τους, ενώ αναζητούν τα εκτιμώμενα χρονοδιαγράμματα πριν την αγορά. Εάν η υπόσχεση αποστολής δεν τηρηθεί, μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Μάλιστα, μια έρευνα του 2020 διαπίστωσε ότι όταν τα πακέτα καθυστερούσαν αλλά οι καταναλωτές δεν είχαν κάποια ενημέρωση, το 69,7% των πελατών θα ήταν λιγότερο πιθανό να ψωνίσουν ξανά από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Γι' αυτό και τα brands πρέπει να είναι πολύ ξεκάθαρα καθ'όλη την αγορά και να επικοινωνούν εκ των προτέρων με τους πελάτες. Ως ένα από τα πολύ καίρια ecommerce trends, αυτή η διαφάνεια είναι επίσης μια ακόμη ευκαιρία για να καινοτομήσουν και να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Η Sharon Goldstein, ιδρύτρια του LimeSpot, πλατφόρμα εξατομίκευσης ηλεκτρονικού εμπορίου με βάση την τεχνητή νοημοσύνη, συνιστά την οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας γύρω από την αλυσίδα εφοδιασμού.

"Μην το σκέφτεστε μόνο ως ολοκλήρωση (παραγγελίας)", συμβουλεύει. "Όσο το inventory γίνεται πιο περίπλοκο, πρέπει να δώσουμε στους καταναλωτές την ευελιξία να κάνουν προπαραγγελίες, να χωρίσουν τις παραγγελίες ή να παραλάβουν ένα προϊόν από το κατάστημα. Αν προσφέρετε μόνο έναν τρόπο παράδοσης, το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού μάλλον θα αυξάνεται. Ο καταναλωτής πρέπει να αισθάνεται ότι ο χρόνος από την αγορά μέχρι να έχει το προϊόν στα χέρια του, είναι μια συντομότερη και λιγότερο περίπλοκη εμπειρία".

Ο David Wagoner της P3 Media συμφωνεί ότι η προσθήκη του pre-order σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να αποβεί εξαιρετικά θετική. "Εξετάστε επίσης το ενδεχόμενο να προσθέσετε μια επιλογή στη σελίδα του προϊόντος για να ειδοποιείτε τον πελάτη όταν ένα προϊόν θα είναι ξανά σε απόθεμα. Και στη συνέχεια να είστε απλά ειλικρινείς σχετικά με τα ζητήματα ολοκλήρωσης. Χρησιμοποιήστε περιοχές του site σας, όπως το promo bar, και αυτοματοποιήστε τα email ή τα SMS για να κρατάτε τους πελάτες ενήμερους. Για προϊόντα υψηλότερου κόστους, καλέστε τους αν μπορείτε. Η ανθρώπινη επαφή έχει γίνει ένα ανταγωνιστικό διαφοροποιητικό στοιχείο στη σύγχρονη οικονομία!"

Όλα αφορούν τον πελάτη.

Ενώ υπάρχουν αναμφίβολα πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο αυτήν τη στιγμή, δημιουργούνται επίσης περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ για καινοτομία και μοναδικότητα.

Υπάρχει μια τεράστια αύξηση στον αριθμό των καναλιών στα οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να πωλούν, αλλά αυτό που είναι το κλειδί για να είστε επιτυχημένοι το 2022 είναι ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνείτε. Τα ecommerce trends δείχνουν ότι πρέπει να δημιουργήσετε μια συνεπή εμπειρία πελατών σε όλες τις πλατφόρμες. Κάντε το γρήγορα και εύκολα, προσφέρετε ευελιξία και ευκολία. Δώστε μεγάλη προσοχή σε ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη και προχωρήστε πέρα από την αγορά. Πειραματιστείτε με την τεχνολογία, αλλά βεβαιωθείτε ότι είναι η κατάλληλη για το κοινό σας.

Ως επιχειρηματίες, πρέπει να έχετε ένα ισχυρό, αξιομνημόνευτο brand identity, να εκφράζετε τις αξίες σας και το τι πρεσβεύετε και να γνωρίζετε το κοινό σας εκ των έσω. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει γρήγορα, αλλά αν είστε έτοιμοι γι' αυτό, μπορείτε να προσφέρετε καλύτερες εμπειρίες και να καλλιεργήσετε βαθύτερες, μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες σας.

Στην Think Plus προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις σε ecommerce sites που θέλουν να εξελιχθούν και να αποδώσουν στο έπακρο.

Ελάτε να δούμε μαζί το project σας ή ζητήστε δωρεάν συμβουλευτική.