9 τρόποι για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών στο E-Shop

Posted at:

13 February, 2020

Reading time:

14 min read

Φανταστείτε να έχετε επισκεφτεί ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρώτη φορά και να μην γνωρίζετε τίποτα σχετικά με αυτό. Ούτε για το brand του, ούτε για την ποιότητα των προϊόντων του και ούτε για την πρόθεση του, ως προς την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.

Το πρώτο πράγμα που θα κάνατε, πιθανότατα, όπως και οι περισσότεροι καταναλωτές, θα ήταν να αναζητούσατε τα σχόλια παλαιότερων πελατών, για να πειστείτε, για το εάν η επιχείρηση πληροί τις προδιαγραφές σας.

rewiews eshop empistosini pelatwn

Τι συμβαίνει όμως, όταν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι ολοκαίνουργιο, χωρίς πωλήσεις και ως εκ τούτου χωρίς κριτικές ή αποδείξεις σχετικά με παλαιότερες ενέργειές σας; Πώς θα μπορέσετε να καλύψετε το κενό εμπιστοσύνης, που υπάρχει ανάμεσα στην εταιρεία σας και στους πιθανούς σας πελάτες; Αυτό είναι ένα ερώτημα που κάθε νέος επιχειρηματίας θα αντιμετωπίσει.

Είναι γεγονός, ότι είναι δύσκολο να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού, ιδιαίτερα όταν δεν έχετε παλαιότερους πελάτες.

Καλό θα ήταν, λοιπόν, να έχετε καταφέρει, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, πριν ξεκινήσουν την διαδικασία αγοράς. Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ξεπεράσετε το παραπάνω εμπόδιο και να εδραιώσετε την επιχείρησή σας, αποκτώντας την εμπιστοσύνη του αγοραστικού σας κοινού.

Σε αυτό το άρθρο, θα αναφερθούν εννέα διαφορετικές στρατηγικές, που σκοπό έχουν να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα την επιχείρησης σας από το μηδέν.

1. Αναφερθείτε στην ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας

Ως καταναλωτές δεν εμπιστευόμαστε εύκολα και με την πρώτη ματιά, το brand, μιας επιχείρησης, όσο εύκολα μπορεί να εμπιστευτούμε έναν άνθρωπο. Αυτό συμβαίνει, γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού μας, υπάρχει η άποψη ότι στόχος κάθε επιχείρησης είναι το κέρδος.

Ένας τρόπος, με τον οποίο μπορείτε να εξαλείψετε τις δεύτερες σκέψεις των καταναλωτών σας, είναι να δείξετε την ανθρώπινη πλευρά του brand σας. Σκεφτείτε να συστήσετε στους πελάτες σας, το άτομο που βρίσκεται πίσω από την επιχείρηση σας. Αν για παράδειγμα έχετε μια επιχείρηση που πουλάτε προϊόντα τα οποία φτιάχνετε μόνοι σας, η αναφορά αυτού του χαρακτηριστικού, θα προσθέσει αυθεντικότητα και αξιοπιστία στην εταιρεία σας.

Το ιδανικό μέρος για αυτή την ενέργεια , είναι το site σας και πιο συγκεκριμένα το πλαίσιο που αναφέρεται στο about us. Με αυτό τον τρόπο θα εστιάσετε σε σας, ως πρόσωπο της επιχείρησης και όχι μόνο στα προϊόντα σας. Έτσι, μπορείτε να πείτε τόσο την δική σας ιστορία όσο και την την ιστορία  της εταιρείας σας. Οι πελάτες σας, θα σας μάθουν περισσότερα για σας, γεγονός που θα δημιουργήσει γερά θεμέλια εμπιστοσύνης ανάμεσα στην επιχείρησή σας και σε αυτούς.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η εταιρεία επίπλων WRIGHTWOOD FURNITURE.

eshop-empistosynh-pelatwn-wrightwood

Η εταιρεία αυτή, παρουσιάζει αρχικά την προσωπική εμπειρία των ιδιοκτητών στον κλάδο, υπογραμμίζοντας την γνώση τους και την πολυετή εμπειρία τους. Ταυτόχρονα μάλιστα, καταφέρνει να εξηγήσει τον τρόπο σκέψης τους, που στοχεύει στο καλύτερο αποτέλεσμα για τους πελάτες τους.

Αυτό χτίζει ένα έντονο συναισθηματικό δέσιμο, που μόνο μια μικρή επιχείρηση θα μπορούσε να δημιουργήσει με τους πελάτες της. Το καταναλωτικό κοινό μαθαίνει, ότι πρόκειται για ανθρώπους, γνώστες του αντικειμένου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πελάτες να ικανοποιούνται, όταν αγοράζουν κάτι από το κατάστημά σας, καθώς νιώθουν, ότι η αγορά τους είναι "σωστή", μιας και απευθύνθηκαν σε γνώστες του είδους.

Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε και εσείς να προσθέσετε ένα ανθρώπινο πρόσωπο, στη δική σας επιχείρηση, παραθέτοντας την προσωπική σας ιστορία, καθώς και την ιστορία της εταιρείας σας.  

2. Δημιουργήστε σχέσεις μέσω του περιεχομένου σας

Το περιεχόμενό σας, είναι ένα ισχυρό εργαλείο, το οποίο θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με τους νέους χρήστες, που δεν σας γνωρίζουν και δεν γνωρίζουν το ποιοι είστε. Έτσι συστήνεστε αργά χωρίς να γίνεστε πιεστικοί.

Η ύπαρξη blog, συνήθως δείχνει, ότι επενδύετε στην επιχείρησή σας και  στα προβλήματα των πελατών σας και αυτό κατ' επέκταση δημιουργεί μια θετική εικόνα στους πελάτες σας.

Το περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει τους αγοραστές σας να γνωρίσουν την επιχείρησή σας καλύτερα και με την ταυτόχρονη χρήση των ιστοριών σας, να δώσετε ένα ακόμα πλεονέκτημα στην επιχείρησή σας. Ο συνδυασμός αυτών των δυο, θα δείξει τον χαρακτήρα που κρύβεται πίσω από την επιχείρησή σας και θα κάνει τους ανθρώπους να αισθανθούν ότι σας γνωρίζουν πραγματικά και ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν.

Είμαστε εδώ για να σας δώσουμε όλες τις απαντήσεις και κυρίως τις λύσεις.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποδείξετε την τεχνογνωσία σας. Εάν οι αγοραστές καταλάβουν ότι εσείς, που είστε ο  ιδιοκτήτης του καταστήματος, γνωρίζετε πραγματικά και σε βάθος, αυτό το οποίο προσφέρετε, θα πιστέψουν  ταυτόχρονα στην ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.

Μια εταιρεία στρωμάτων όπως η Casper, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιήσει το blog της, για να αποδείξει ότι γνωρίζει αρκετά πράγματα για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ξεκουραστούμε τη νύχτα.

casper bed stories blog

Για να είναι αποτελεσματικό το περιεχομένου marketing, πρέπει να χαρακτηρίζετε από ποιότητα και υψηλή αξία και να παρέχεται σε τακτική βάση.

3. Δείξτε στους πελάτες σας ότι προτεραιότητας σας είναι η ασφάλειά τους

Οι δύο πρώτες στρατηγικές επικεντρώνονται στην εδραίωση της αξιοπιστίας σας ως επιχείρησης, γεγονός που θεωρείται πολύ σημαντικό, ειδικά εάν πραγματοποιείτε τα πρώτα σας βήματα στον χώρο. Καλό θα ήταν όμως να διασφαλίσετε και την αξιοπιστία του site σας.

Η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, καθώς οι hackers μπορούν να εκθέσουν και να δημιουργήσουν πρόβλημα, ακόμα και στις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων. Έτσι, είναι λογικό για τους καταναλωτές να διστάζουν να δώσουν σε οποιονδήποτε τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας.

eshop-empistosynh-pelatwn-hacker

Ένας τρόπος με τον οποίο μπορεί να αντιμετωπιστεί, αυτή η απειλή, είναι με την χρήση εφαρμογών που ενισχύουν την ασφάλεια του site σας, οι οποίες δεν προσθέτουν μόνο ασφάλεια αλλά ταυτόχρονα ενημερώνουν τους πελάτες σας με την εμφάνιση σημάτων που δηλώνουν την ασφάλεια του.

Το McAfee Secure Βadge στα Shopify E-Shop είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα. Όχι μόνο βοηθά στο να προστατευτούν τα προσωπικά στοιχεία κάθε χρήστη, αλλά με την εμφάνιση του σήματος, γνωστής εταιρείας ασφάλειας  βοηθά το site σας, να εδραιώσει μια αξιόπιστη και ασφαλή εικόνα. Μια παρόμοια εφαρμογή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τον ίδιο σκοπό είναι το Trust.  

eshop-empistosynh-pelatwn-mcafee

Ένας  άλλος τρόπος, ο οποίος βοηθά τους καταναλωτές να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την διαδικασία των συναλλαγών τους με εσάς, είναι το να μπορείτε να τους προσφέρετε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, μιας και κάθε πελάτης προτιμά να πληρώνει με διαφορετικό τρόπο.

Η PayPal, για παράδειγμα, θεωρείται ως ένας ασφαλής τρόπος οικονομικών συναλλαγών που προτιμάται από πολλούς πελάτες καθώς αισθάνονται ότι προσθέτει ακόμα ένα "στρώμα" προστασίας. Μια μελέτη απέδειξε, ότι ενώ οι πελάτες εμπιστεύονται τις τράπεζες και καταθέτουν τα χρήματά τους, δεν συμβαίνει το ίδιο με την χρήση της PayPal. To 69% των ερωτηθέντων υποστήριξε, ότι η PayPal είναι καλύτερη στην προστασία των δεδομένων των οικονομικών τους συναλλαγών. Αν μπορείτε λοιπόν να προσφέρετε διάφορους τρόπους πληρωμής, που να εμπιστεύονται περισσότερο οι πελάτες  σας, αυτό θα ενισχύσει και το γενικότερο κλίμα εμπιστοσύνης του site σας.  

Το Shopify Checkout του Be My Pet παρουσιάζει την επιλογή του ψηφιακού τρόπο πληρωμής, PayPal, στην αρχή πριν προσθέσει στοιχεία ο πελάτης. Οπότε ο πελάτης μπορεί με ένα κλικ να κάνει την αγορά. Το γεγονός αυτό μειώνει την πιθανότητα του να μην προβεί κάποιος πελάτης στην τελική αγορά του προϊόντος εξαιτίας του τρόπου πληρωμής.

eshop-empistosynh-pelatwn-bemypet

4. Επισημάνετε την πολιτική της εταιρείας σας σχετικά με την επιστροφή προϊόντων

Όταν βρίσκεσαι λίγο πριν την ολοκλήρωση της αγοράς σου, ποια  είναι αυτή η διαδικασία που σε παροτρύνει να την ολοκληρώσεις , μα ποια άλλη, παρά η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος.

Η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος, θεωρείται ως ένδειξη ποιοτικής εξυπηρέτησης των  πελατών σας. Δείχνει ότι προτεραιότητα σας είναι o πελάτης σας και το πως θα αισθανθεί με την αγορά του προϊόντος σας. Επίσης, προσδίδει ένα ακόμα πλεονέκτημα καθώς παρουσιάζει την εταιρεία σας τόσο σίγουρη για το προϊόν που προσφέρει, που σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας, σε περίπτωση που δεν σας αρέσει.

Όταν μια εταιρεία δίνει την δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος, έμμεσα μειώνει τον φόβο που μπορεί να έχουν οι πελάτες, όταν αγοράζουν ηλεκτρονικά ένα προϊόν. Δίνοντας την επιλογή της επιστροφής του προϊόντος, στο χρονικό διάστημα των τριάντα ημερών, οι πελάτες νιώθουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και είναι περισσότερο πρόθυμοι να το αγοράσουν.

eshop-empistosynh-pelatwn-esocks

Δεν είναι αρκετό, όμως μόνο το να υπάρχει η δυνατότητα επιστροφή του προϊόντος σας. Πρέπει να το διαφημίζετε και στο site σας:

  • Δημιουργήστε μια σελίδα που περιγράφει την πλήρη πολιτική που ακολουθείτε στις επιστροφές των προϊόντων σας. Κάτι τέτοιο μπορεί να υπάρχει στο μέρος της ιστοσελίδας σας, που αναφέρεται στις πιο συχνές ερωτήσεις.
  • Μπορείτε ακόμα, να έχετε μια ενότητα που θα είναι αφιερωμένη στην επιστροφή των προϊόντων σας.
  • Εμφανίστε ένα σήμα στον ιστότοπό σας, με το οποίο θα  επισημάνετε την εγγύηση επιστροφής χρημάτων, εφαρμογές του Shopify, όπως είναι το Trust Seals, μπορούν να σας βοηθήσουν.
  • Συνδέστε την πολιτική επιστροφών με το footer του site σας.

5. Να είστε διαθέσιμοι να δώσετε πληροφορίες στους πελάτες σας.

Οι πελάτες που δεν είναι βέβαιοι για την εταιρεία σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας με διάφορους τρόπους. Αυτό μπορεί να  γίνει μέσω της φόρμας επικοινωνίας είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω των μέσων της κοινωνικής σας δικτύωσης. Υπάρχει η πιθανότητα, να θέλουν να μάθουν πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής που ακολουθείτε ή με τις ημερομηνίες αποστολής ή οτιδήποτε άλλο.

Είναι σημαντικό να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους όσο πιο γρήγορα και διεξοδικά γίνεται.

eshop-empistosynh-pelatwn-email

Εσείς ποιόν θα εμπιστευόσασταν περισσότερο; Μια εταιρεία που είναι άμεσα διαθέσιμη και απαντάει μέσα σε δυο λεπτά στις ερωτήσεις σας ή κάποια εταιρεία που χρειάζεται μια ολόκληρη ημέρα για να δώσει μια απάντηση τεσσάρων λέξεων;

Η άμεση ανταπόκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική στη σημερινή εποχή, καθώς χαροποιεί τους πελάτες, μιας και νιώθουν ότι ικανοποιούνται γρήγορα και άμεσα οι απαιτήσεις τους. Γι΄ αυτό καλό θα ήταν να υπάρχει στο site σας, η δυνατότητα του live chat. Γνωρίζοντας οι πελάτες ότι μπορούν να έχουν μια άμεση ανταπόκριση, νιώθουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και στέλνουν τις  διάφορες ερωτήσεις τους. Εσείς μπορείτε να συνομιλήσετε μαζί τους, για να αντιμετωπίσετε τους προβληματισμούς τους ή τις αντιρρήσεις τους σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε ακόμα και να πουλήσετε  κάποιο προϊόν σας.

eshop-empistosynh-pelatwn-shopify-chat

Το live chat είναι ένα βασικό κομμάτι της άριστης εξυπηρέτησης των πελατών σας. Είναι επίσης μια προτεινόμενη μέθοδος επικοινωνίας για πολλούς πελάτες, με το 92% να λένε ότι αισθάνθηκαν πιο ικανοποιημένοι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της αγοράς χρησιμοποιώντας αυτό το χαρακτηριστικό και με το 53% των καταναλωτών να προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία σε σχέση άλλες μεθόδους επικοινωνίας με μια εταιρεία.

6. Παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες για το προϊόν

Όσο περισσότερα γνωρίζουν οι πελάτες για το τι πρόκειται να αγοράσουν, τόσο πιο πιθανό είναι να προχωρήσουν στην τελική του αγορά. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο συγκεκριμένος γίνεται στις περιγραφές σας.

Καλό θα ήταν οι περιγραφές των προϊόντων σας να χαρακτηρίζονται από τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ακριβείς διαστάσεις του προϊόντος
  • Ακριβές βάρος του προϊόντος
  • Συστατικά προϊόντων/υλικά κατασκευής
  • Πληροφορίες εγγύησης
  • Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος , καθώς και τα επακόλουθα οφέλη του.

κατασκευή eshop shopify

Αρκετά βοηθητικό είναι επίσης να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερες εικόνες και βίντεο, για να αποδείξετε την ποιότητα του προϊόντος και το πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Αυτό βοηθάει τους ανθρώπους να φαντάζονται το προϊόν στη ζωή τους. Όσο πιο ξεκάθαρα μπορούν να φανταστούν την εικόνα του, τόσο πιο πιθανό είναι να πιστέψουν ότι αυτό το οποίο βλέπουν είναι αυτό που θα φτάσει στα χέρια τους.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους καλύτερους τρόπους περιγραφής προϊόντων μπορείτε να διαβάσετε το: 9 απλοί τρόποι για να γράψετε περιγραφές προϊόντων του E-Shop.

Είμαστε εδώ για να σας δώσουμε όλες τις απαντήσεις και κυρίως τις λύσεις.

7. Εξετάστε το ενδεχόμενο να παρέχετε κάποια δωρεάν δείγματα

Το να καταφέρετε να βρείτε αυτούς τους νέους πελάτες οι οποίοι θα σας δώσουν μια ώθηση στην αγορά πραγματικά αποτελεί μια πρόκληση για σας. Ένας σίγουρος τρόπος με το οποίο οι πελάτες σας θα έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα σας είναι, εάν τα παρέχετε δωρεάν.

Τα δείγματα προϊόντων ή τα δώρα μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας και να δημιουργήσουν το αίσθημα της εμπιστοσύνη, απομακρύνοντας οποιουσδήποτε φόβους. Το να προσφέρετε στους πελάτες την δυνατότητα της δοκιμής των προϊόντων σας, πριν την αγορά τους, δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να το κάνει κάθε επιχείρηση. Όμως, εάν ανήκετε στην κατηγορία των εταιρειών που μπορούν να αντέξουν την οικονομική επιβάρυνση της δωρεάν παροχής, μικρών ποσοτήτων από τα προϊόντα σας, θα μπορέσετε να κερδίσετε αρχικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σας και στην συνέχεια να τους κερδίσετε πιο εύκολα και ως πελάτες.

eshop-empistosynh-pelatwn-deigmata-eshop

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε, να δώσετε τα προϊόντα σας δωρεάν και να σας φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα:

  • Μπορείτε να παρέχετε δείγματα σε έναν αριθμό ανθρώπων από τους οποίους θα ζητήσετε μετά ως αντάλλαγμα μια κριτική. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε σχόλια για τα προϊόντα σας και θα μπορείτε να τα εμφανίσετε στο site σας, "χτίζοντας" έτσι την αξιοπιστίας σας.
  • Στείλτε τα προϊόντα σας σε influencers ή bloggers που μπορούν να διαδώσουν τα προϊόντα σας στο κοινό που έχετε στοχεύσει.
  • Διανείμετε δωρεάν δείγματα μέσω των αναδυόμενων παραθύρων ή εκδηλώσεων και καταγράψτε το ενδιαφέρον του κοινού. Έτσι θα ξέρετε ποιό αγοραστικό κοινό, θα σας αναζητήσει αργότερα στο διαδίκτυο.

Θυμηθείτε ότι τα δείγματα και τα δώρα του προϊόντος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αρχίσετε να εμπνέετε εμπιστοσύνη στο κοινό σας. Για να είναι όμως αποτελεσματικές οι προσπάθειές σας πρέπει τα προϊόντα σας, να δοθούν στα σωστά χέρια για να μπορέσετε στην συνέχεια να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

8. Δημιουργείστε μια σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ) για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες των πελατών σας.

Μια οργανωμένη σελίδα FAQ , μπορεί να σας γλιτώσει από χρόνο και κόπο.

Μέσω αυτής μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις των χρηστών σχετικά με την εταιρεία σας και τα προϊόντα σας, να επιδείξει τις γνώσεις σας, να δώσετε πληροφορίες για το προϊόν και να δείξετε στους πελάτες πώς διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας.

eshop-empistosynh-pelatwn-erwtiseis

Πρόκειται για ένα ακόμα τρόπο που μπορεί να δημιουργήσει στους πελάτες σας το αίσθημα της εμπιστοσύνης και να προβούν με μεγαλύτερη άνεση στην αγορά του προϊόντος από σας.

Η σελίδα FAQ υπάρχει, καθώς έχει σκοπό να ενημερώσει τους πελάτες, ώστε να ξεπερνούν πιθανές δεύτερες σκέψεις και δισταγμούς τους, σχετικά με την αγορά του προϊόντος. Μέσω αυτής σας δίνετε η δυνατότητα, να αναφερθείτε στην ιστορία της εταιρείας, υπενθυμίζοντας και δείχνοντάς στους πελάτες σας, τι είναι αυτό που σας κάνει διαφορετικούς και γιατί πρέπει να σας εμπιστευτούν και να προβούν στην αγορά.

Πάρτε ως παράδειγμα τo website της Think Plus. Στις ερωτήσεις των πελατών, οι απαντήσεις μας είναι αναλυτικές και επεξηγηματικές και παραπέμπουν τους πελάτες, να επισκεφθούν και τα αλλά μέρη του site, για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.    

eshop-empistosynh-pelatwn-faq

Η σελίδα συχνών ερωτήσεων μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας που δεν ταιριάζουν στις ενότητες "about us" ή στην αρχική σελίδα
  • Γενικές πληροφορίες προϊόντων που πιστεύετε ότι έχουν σημασία για τους πελάτες σας π.χ. εάν τα προϊόντα σας είναι οργανικά ή χωρίς γλουτένη και σόγια
  • Πληροφορίες σχετικά με πιστοποιήσεις ή άδειες που μπορούν να ενισχύσουν το αίσθημα της εμπιστοσύνης προς την εταιρεία σας
  • Απαντήσεις σε ερωτήσεις που οι δυνητικοί πελάτες σας, ρωτούν πιο συχνά είτε εσάς είτε τους ανταγωνιστές σας

9. Διορθώστε τις μικρές λεπτομέρειες που κλονίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, είναι να μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ειλικρινή ματιά στην σελίδα σας, είτε από το desktop σας είτε από το κινητό σας εξετάζοντας την διαδικασία αγοράς από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή της.

Ρωτήστε την γνώμη των συναδέλφων σας και των φίλων σας, για το εάν θα εμπιστεύονταν την ιστοσελίδα σας, αρκετά για να προβούν σε μια αγορά. Προσπαθήσετε να δικαιολογήσουν την απάντησή τους. Αν ναι γιατί; Και εάν όχι, τι είναι αυτό που τους ανησυχεί; Μήπως η αρχική σας σελίδα, δεν είναι αρκετά σαφής σχετικά με το προφίλ της εταιρείας σας ή με τους χρόνους αποστολής των προϊόντων σας;

Μπορεί εσείς να γνωρίζετε την αξιοπιστία και την ειλικρίνεια της επιχείρησής σας, αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι το ίδιο συμβαίνει και με τους πελάτες σας.

Εξετάστε διεξοδικά τον ιστότοπό σας για πιθανά "σφάλματα". Εάν υπάρχουν ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη στα κείμενα σας, αυτό μπορεί να σας στοιχίσει να χάσετε την αξιοπιστία σας και να πληγούν οι πωλήσεις σας. Ακόμα και εάν δεν είστε ειδικός στην συγγραφή κειμένων, μπορείτε να γράψετε το κείμενό σας και να το εξετάσετε μέσω του αυτόματου ορθογράφου, για να εντοπίσετε πιθανά λάθη.

404 eshop shopify

Η εμφάνιση των " broken links"  και η κακή ποιότητα στα γραφικά είναι χαρακτηριστικό προχειροδουλείας, και δείχνει ένα αντιεπαγγελματικό προφίλ. Μπορεί όλα τα παραπάνω να φαίνονται λεπτομέρειες αλλά είναι αυτές που κάνουν την διαφορά και μπορούν να επηρεάσουν σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου τον πελάτη στο να προβεί ή όχι στη αγορά.

Είμαστε εδώ για να σας δώσουμε όλες τις απαντήσεις και κυρίως τις λύσεις.

Η εμπιστοσύνη προηγείται των πωλήσεων

Η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη για την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, ειδικά όταν οι αγοραστές σήμερα έχουν στην διάθεση τους αμέτρητες επιλογές  με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

eshop sales trust

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ξεκινούν από ένα αρχικό στάδιο στο οποίο δεν υπάρχουν πωλήσεις ούτε η κοινωνική αναγνώριση μέσω παλαιότερων αξιολογήσεων. Ακολουθώντας τις παραπάνω στρατηγικές, θα τοποθετήσετε την εταιρεία σας σε καλύτερη θέση και θα κερδίσετε τις πρώτες σας πωλήσεις. Θα μπορέσετε να εργαστείτε χρησιμοποιώντας τους παραπάνω τρόπους μέχρι να πετύχετε μια φήμη που να εμπνέει εμπιστοσύνη και να δημιουργεί μια αναπτυσσόμενη πελατειακή βάση.

Το να αναθέσετε το project της δημιουργίας e-shop στη σωστή εταιρεία, θα σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο και χρήμα και πάνω απ' όλα, ένα σύγχρονο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην Think Plus διαθέτουμε τους κατάλληλους επαγγελματίες, που θα αναλάβουν την καθοδήγησή σας από την αρχή, αναλύοντας βήμα προς βήμα τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησής σας, ώστε να βρεθούν οι ιδανικές λύσεις για εσάς και την επιχείρησή σας. Με την εμπειρία που διαθέτουμε στη δημιουργία ιστοσελίδων ηλεκτρονικών καταστημάτων, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στην επιχείρησή σας τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να αναδειχθεί και να αυξήσει τις online πωλήσεις της.

Μήπως ήρθε η ώρα να κάνετε ένα δώρο στην επιχείρησή σας;