SEO για eshop: 17 ερωτήσεις που σίγουρα έχετε για το κατάστημά σας
Posted at:
19 May, 2022
Reading time:
13 min read
Το SEO για eshop δεν είναι κάτι που κάθε επιχειρηματίας μπορεί να κατανοήσει ή να εκτιμήσει ακόμα. Από όλους κλάδους του digital marketing, το Search Engine Optimization είναι κι αυτό που απαιτεί τη μεγαλύτερη υπομονή, την περισσότερη ενημέρωση και την απόλυτη συνέπεια.
Έχοντας ένα μεγάλο πελατολόγιο από ecommerce επιχειρήσεις και εξειδικεύοντας στην κατασκευή eshop με Shopify (έχουμε μάλιστα αναγνωριστεί επίσημα ως Shopify Experts!), στην Think Plus λαμβάνουμε πολλές ερωτήσεις από επιχειρηματίες που δυσκολεύονται με το SEO, την ορολογία του ή τα παρακλάδια του. Μάλιστα, πολλές από αυτές τις ερωτήσεις, είναι κοινές για τους περισσότερους. Γι' αυτό συλλέξαμε τις 17 πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με SEO για eshop!
1. Τι είναι το Domain Authority και γιατί είναι σημαντικό στο SEO για eshop;
Το Domain Authority (DA) είναι ένας δείκτης της "δύναμης" ενός site (στην προκειμένη, ενός eshop) που βασίζεται σε μια ποικιλία μετρήσεων. Τα βασικά στοιχεία που αυξάνουν το DA μιας ιστοσελίδας περιλαμβάνουν: Τα κοινωνικά σας προφίλ που οδηγούν σε μια ιστοσελίδα, καθώς ΚΑΙ την ποσότητα των ποιοτικών link και τις συνολικές προσπάθειες SEO.
Όσο πιο υψηλό είναι το Domain Authority, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητές σας να καταταχτείτε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που εσείς θέλετε να στοχεύσετε για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο, το DA είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό ακόμα και σε πιο απαιτητικά keyword. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι πάντα προτεραιότητα όταν γίνεται SEO audit σε ένα ecommerce site.
2. Τι είναι η οργανική επισκεψιμότητα;
Ό,τι χαρακτηρίζεται "οργανικό" στο digital marketing, σημαίνει ότι δεν έχει γίνει με επί πληρωμή. Το οργανικό traffic λοιπόν είναι το traffic που έχει δεχτεί μια ιστοσελίδα χωρίς να έχει χρειαστεί να πληρώσει διαφημίσεις. Αν για παράδειγμα, ένας χρήστης έρθει στο eshop σας γιατί πάτησε το link επικοινωνίας που βγήκε στη σελίδα της Google, αυτό το traffic χαρακτηρίζεται ως οργανικό. Στον αντίποδα υπάρχει η πληρωμένη επισκεψιμότητα (paid traffic), δηλαδή αυτή που λαμβάνεται μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Το SEO για eshop είναι μια προσέγγιση που αφορά μόνο σε οργανικά αποτελέσματα.
3. Τι είναι ένας αλγόριθμος αναζήτησης (search algorithm) και γιατί έχει σημασία;
Υπάρχουν διάφοροι τύποι αλγορίθμων αναζήτησης που χρησιμοποιεί η Google για να κρίνει την αξία του site σας. Οι κυριότεροι είναι:
- Penguin - Αξιολογεί το off-site SEO σας
- Panda - Αξιολογεί το on-site SEO σας
- Hummingbird - Σχετίζεται με conversational αναζητήσεις
- Pigeon - Κατανοεί πόσο καλό είναι το local SEO σας
- RankBrain - Καθορίζει τη σχετικότητα ενός αποτελέσματος αναζήτησης
Οι αλγόριθμοι που έχουν ακολουθήσει, όπως τα Fred (2017), BERT (2019) ή Mobilegeddon (2015), αφορούν στην απόδοση των site να έχουν ποιοτικό περιεχόμενο για τον χρήστη, να είναι λειτουργικά σε κάθε συσκευή και ειδικά στα κινητά, να απαντούν όντως στην ερώτηση ή το πρόβλημα που έχουν θέσει και να βάζουν σε προτεραιότητα την εμπειρία του χρήστη.
Όλοι αυτοί οι αλγόριθμοι ενημερώνονται τακτικά και αποτελούν τη βάση για το πού κατατάσσεστε στις αναζητήσεις για συγκεκριμένες σελίδες. Είναι πάντα σημαντικό να ακολουθείτε τις οδηγίες της Google αν θέλετε να βελτιώσετε το SEO για eshop ή να έχετε ένα υγιές ηλεκτρονικό κατάστημα που να εμφανίζεται υψηλά στις αναζητήσεις στην Google.
4. Να ξεκινήσω pay-per-click καμπάνιες για Google Ads;
Μια πολύ συχνή ερώτηση στο φάσμα του SEO για eshop. Για να το απαντήσετε αυτό όμως, πρέπει να αναλογιστείτε το μηνιαίο budget που έχετε να διαθέσετε για PPC διαφημίσεις. Κάθε κλάδος είναι διαφορετικός και το budget που θα ξοδεύετε ανά μήνα σε Google Ads θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες.
Πού να στοχεύσετε: Ένα global targeting μπορεί να μην είναι η καλύτερη στρατηγική εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό ή ένα πολιτισμικά ευαίσθητο προϊόν. Μπορεί επίσης να περιοριστείτε με το πότε και πού μπορείτε να διαφημιστείτε ανάλογα με τα προϊόντα σας (ενήλικες, ηλεκτρονικά τσιγάρα κ.λπ.).
Ο κύκλος εργασιών των προϊόντων σας: Εάν έχετε απόθεμα που εξαρτάται από την εποχή, τότε η υιοθέτηση μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής οργανικού SEO μπορεί να μην σας βοηθήσει να πουλήσετε όλα αυτά τα προϊόντα εγκαίρως. Ωστόσο, εάν έχετε πιο αργό κύκλο εργασιών στο απόθεμα ή θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, τότε οι στρατηγικές οργανικού SEO, όπως το blogging, τα social media και η απόκτηση ποιοτικών link, μπορεί να είναι μια καλύτερη στρατηγική.
5. Πώς να βγω ψηλά στις αναζητήσεις για ένα συγκεκριμένο keyword;
Στο SEO για eshop, σχεδόν όλα είναι θέμα διαχείρισης προσδοκιών. Το να καταφέρετε ένα υψηλό rank για ένα keyword δεν μπορεί να γίνει εν μία νυκτί. Είναι περισσότερο μια μακροπρόθεσμη, συντονισμένη προσπάθεια για τη συνολική ενίσχυση του SEO σας και της κατάταξής σας στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει ένας απόλυτος, επιστημονικός ή πλήρως μετρήσιμος τρόπος για να το πετύχετε.
Αν μια μηχανή αναζήτησης ανανεώσει αύριο τον αλγόριθμό της, πρέπει να προσαρμοστείτε και να φροντίσετε για την καλύτερη δυνατή εμπειρία του χρήστη, ενώ παράλληλα να συνεχίσετε την προσπάθεια για την άνοδο της κατάταξής σας.
Βασικές αρχές είναι: επιμονή, υπομονή, προσαρμοστικότητα και ακεραιότητα για την παροχή μιας πλούσιας εμπειρίας χρήστη που είναι εντός των κατευθυντήριων γραμμών της Google και η οποία ενισχύει τη λέξη-κλειδί για την οποία θέλετε να καταταγείτε οργανικά.
6. Είναι όντως σημαντικό το on-site optimisation για το SEO για eshop;
Το on-site optimisation είναι τόσο σημαντικό όσο τα θεμέλια ενός σπιτιού. Χωρίς το onsite SEO, άλλες digital marketing στρατηγικές μπορεί να μην μπορούν να "δέσουν" και έτσι να μην αποδίδουν.
Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι τρέχετε διαφημίσεις PPC, τακτοποιημένες και με ad groups που συνδέονται με προϊόντα και landing pages, αλλά το κόστος ανά κλικ (cost-per-click) είναι απίστευτα υψηλό και τώρα το budget σας εξαντλείται πολύ γρήγορα. Ρίχνετε μια ματιά στον λογαριασμό σας στο Google Ads και βλέπετε ότι το σκορ ποιότητας είναι χαμηλό για πολλά από τα keyword που έχετε στοχεύσει. Γιατί συμβαίνει αυτό; Εν μέρει επειδή το on-site optimisation στην landing page σας δεν έχει καμία σχέση με τις διαφημίσεις που έχετε δημιουργήσει!
7. Γιατί ο ανταγωνιστής μου βρίσκεται πάνω από εμένα στη μηχανή αναζήτησης;
Το SEO για eshop έχει πολλές μεταβλητές που κρίνουν σε ποια θέση θα καταταχθεί τελικά. Η οποία κατάταξη (rank - ranking), όποια κι αν είναι αυτή, δεν θα μείνει πάντα σταθερή. Η Google εξετάζει 200 παράγοντες κατάταξης αναζήτησης και δεν το κάνει μία φορά. Οπότε, θα σας έπαιρνε πολύ χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι έχετε τσεκάρει κάθε έναν από αυτούς τους παράγοντες και ακόμα και τότε, κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι θα καταταγείτε στην πρώτη θέση.
Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης (π.χ. Bing, Yahoo) έχουν μια αδυναμία στις ανακατατάξεις και ενημερώνουν τους αλγορίθμους τους αρκετές φορές την ημέρα. Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να ανεβείτε "εκεί πάνω" μαζί με τους ανταγωνιστές σας, είναι να δώσετε στο κοινό σας αυτό που θέλει ή που χρειάζεται. Ένα πολύ αξιόπιστο eshop, το blogging, η απόκτηση ποιοτικών συνδέσμων μέσω του brand σας και η ύπαρξη μιας καθορισμένης στρατηγικής για τα social media που πρέπει να ακολουθείτε σχεδόν καθημερινά.
8. Πόσο συχνά πρέπει να ενημερώνω το blog μου;
Σε έναν ιδανικό κόσμο η απάντηση θα ήταν όσο το δυνατόν συχνότερα. O κόσμος όμως απέχει πολύ από το ιδανικό και το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα περισσότερα blog. Κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας:
- Ορίστε ένα πλάνο περιεχομένου. Ιδανικά ένα πλάνο άρθρων που θα μπορείτε να γράψετε μόνοι σας. Αν δεν έχετε χρόνο, προσλάβετε επαγγελματίες.
- Βεβαιωθείτε ότι αυτό που γράφετε έχει αξία για τον αναγνώστη. Τα άρθρα σας πρέπει να μπορούν να βοηθήσουν, να καθοδηγήσουν ή να διασκεδάσουν τους επισκέπτες σας. Έτσι μόνο θα θελήσουν να διαβάσουν περισσότερα, ενώ θα μπορέσουν να μαζέψουν likes και shares.
- Μην ξεχνάτε τα keyword. Ποιος ο λόγος να γράφετε ποιοτικό περιεχόμενο, αν οι χρήστες δεν μπορούν να το βρουν μέσω των αναζητήσεών τους; Στοχεύστε σε μερικές λέξεις-κλειδιά ανά ανάρτηση και διατηρήστε τον λόγο σας φυσικό.
Για να απαντήσουμε άμεσα στην πρώτη ερώτηση, για ένα καλό SEO για eshop, προσπαθήστε να έχετε μία ανάρτηση στο blog σας την εβδομάδα. Η συχνότητα των δημοσιεύσεων βέβαια εξαρτάται από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιήστε, από τον ανταγωνισμό και από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Στο εξωτερικό για παράδειγμα, όπου ο ανταγωνισμός στο content marketing είναι πολύ υψηλός, οι τρεις δημοσιεύσεις την εβδομάδα μπορούν να αποφέρουν πολύ δυνατά αποτελέσματα, μόνο αν πραγματοποιούνται για αρκετούς μήνες. Στην Ελλάδα, ανάλογα και με τον ecommerce κλάδο, μπορεί να είναι αρκετές οι δύο δημοσιεύσεις τον μήνα.
9. Πόσο καιρό χρειάζεται το SEO για να δουλέψει;
Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις του SEO για eshop. Κάθε SEO προσπάθεια θέλει υπομονή, επιμονή και τακτικότητα. Το πόσο καιρό θέλει για να αποδώσει, εξαρτάται από τις τακτικές σας και από τους στόχους που έχετε ορίσει ότι θέλετε να πετύχετε μέσα από αυτές. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ξέρετε σίγουρα πως για να βγείτε σε ψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, χρειάζεται χρόνος. Δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει εν μία νυκτί. Αν θέλετε rank, αύξηση leads και επισκεψιμότητας, τότε, αν πρέπει οπωσδήποτε να ορίσουμε ένα χρονικό πλαίσιο, χρειάζεται τουλάχιστον έξι μήνες και πολλές ολιστικές προσεγγίσεις. Όλα αυτά όμως είναι σχετικά. Δηλαδή, αν γράφετε ένα blog τον μήνα που δεν διαμοιράζεται πουθενά αλλού, οι έξι μήνες μπορεί να μην είναι αρκετοί. Από την άλλη, μπορεί ο κλάδος σας και ο ανταγωνισμός σας να το επιτρέπει και να δείτε αύξηση από τον δεύτερο μήνα.
10. Ποια πλατφόρμα είναι καλύτερη στο SEO για eshop; Shopify ή Magento;
Το SEO θα πρέπει να είναι marketing προτεραιότητα για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Το θετικό είναι ότι οι υπάρχουσες πλατφόρμες της αγοράς, μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό. Τόσο το Shopify όσο και το Magento έχουν αρκετές λειτουργίες και εφαρμογές που εναρμονίζονται με τις απαιτήσεις της Google.
Με το Shopify είναι εξαιρετικά απλό να δημιουργήσετε ένα online κατάστημα άμεσα, το οποίο να είναι και SEO friendly. Κάθε λειτουργία ή built in εφαρμογή του, είναι εύκολη στην εγκατάσταση, την κατανόηση και τη διαχείριση, που σημαίνει ότι μπορεί να σας κάνει τη ζωή πολύ εύκολη, αλλά και να φέρει πολύ δυνατά αποτελέσματα.
Το Magento 2 από την άλλη, είναι μια πιο δύσκολη ecommerce πλατφόρμα και πιο περίπλοκη. Γι' αυτόν τον λόγο δεν είναι η πρώτη επιλογή για πολλούς επιχειρηματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαθέτει αρκετές βελτιστοποιήσεις και plugin, αλλά πρέπει να έχετε πιο βαθιές γνώσεις για να μπορέσετε να το διαχειριστείτε, ενώ χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο για να αποδώσει.
Στο κομμάτι που αφορά το SEO για eshop, το Shopify βγαίνει νικητής, γιατί διαθέτει πιο "έξυπνες" λειτουργίες, είναι πολύ πιο εύκολο και πιο γρήγορο.
11. Να ξεκινήσω καμπάνιες στα social media πριν λανσάρω το eshop μου;
Εάν θέλετε να ενισχύσετε το awareness πριν το λανσάρισμα, τότε ναι. Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα περιμένουν να έχουν υψηλές πωλήσεις με το που "ανοίξουν". Το οποίο βέβαια μπορεί να συμβεί, αλλά αποκτώντας ακόλουθους και έχοντας μια αλληλεπίδραση μαζί τους στα social media, θα βοηθήσει τις πιθανότητές σας. Θα σας προτείναμε να έχετε μια landing page έτοιμη για να μπορεί το κοινό που θα προσελκύσετε να πάρει μια γεύση, να πάρει κάποιες πληροφορίες ή να εγγραφεί στη λίστα email σας για να λαμβάνει ενημερώσεις και ανακοινώσεις.
Στην Think Plus έχουμε μια αφοσιωμένη ομάδα από developers που έχουν την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να δημιουργήσουν κάθε ιστοσελίδα, landing page ή eshop, που να έχει όλα όσα εφόδια χρειάζεται: seo friendly, συμβατότητα με κινητά, τάμπλετ ή λάπτοπ, διασυνδέσεις, page speed optimization και πολλά ακόμα. Ρίξτε μια ματιά στο portfolio μας!
12. Τι έκταση πρέπει να έχουν τα blog post μου;
Αυτή είναι μια περίπλοκη ερώτηση και πολύ σημαντική για το SEO για eshop. Η έκταση των blog post εξαρτάται από πολλά, όπως από τον κλάδο σας, τη δομή και πόσο χρειάζεται για να αναπτυχθεί ολοκληρωμένα η θεματική του. Για παράδειγμα, άλλη έκταση θα έχει ένα blog post που μιλάει για τις τοπ τάσεις της άνοιξης στα παπούτσια και άλλη ένα άρθρο που αναλύει τη λειτουργία ενός μαγνητογράφου.
Έχει επίσης να κάνει περισσότερο με την ποιότητα, παρά με τον αριθμό των λέξεων. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι αποδεκτό ένα άρθρο των 250 λέξεων. Εκτός από το γεγονός ότι δεν το αποδέχεται ούτε η Google, αναλογιστείτε πως είναι αδύνατον να αναπτυχθεί ένα θέμα μέσα σε μόνο δύο-τρεις παραγράφους. Γι' αυτό μια καλή σύσταση είναι να μην γράφετε κάτω από 500 λέξεις. Σκεφτείτε πως οι πελάτες σας, δυνητικοί και μη, διαβάζουν τα blog post σας για να λύσουν ένα πρόβλημά τους ή για να ενημερωθούν, και στη συνέχεια για να μπορούν να σχολιάσουν ή να το μοιραστούν.
Οπότε, θα μπορούσατε να έχετε κατά νου να γράφετε 500 με 800 λέξεις και να βεβαιώνεστε κάθε φορά ότι έχετε ποιοτικό περιεχόμενο, που έχει αξία προς τον αναγνώστη. Να ξέρετε πως ένα καλογραμμένο άρθρο των 700 λέξεων με σωστή δομή, κατάλληλη έρευνα και θεματική που έχει αξία για τον πελάτη, θα είναι πάντα ανώτερο από ένα άρθρο 2000 λέξεων που δεν έχει κάτι να πει. Και αν ένα άρθρο έχει όντως αξία για τον χρήστη, τότε θα έχει όντως αξία και για την Google.
13. Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις έτοιμες περιγραφές προϊόντων του προμηθευτή/κατασκευαστή για τις σελίδες προϊόντων μου;
Αν θέλετε να έχετε επαρκές SEO για eshop και κατ' επέκταση, καλή οργανική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, χωρίς να λάβετε "κλήση" από κάποιον αλγόριθμο της Google (π.χ. Panda), τότε καλό θα ήταν μην παίρνετε κάτι "copy paste". Ή τουλάχιστον, να μην παίρνετε όλες τις περιγραφές προϊόντων "copy paste". Η Google δεν εκτιμάει τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν και προτιμάει αυτές που έχουν πρωτότυπο περιεχόμενο. Καταλαβαίνουμε βέβαια ότι αυτό απαιτεί έξτρα εργατοώρες και χρόνο. Γι' αυτό σκεφτείτε το ενδεχόμενο να κάνετε έστω μικρές αλλαγές ή παραφράσεις στα κείμενα.
Μάθετε πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.
14. Θέλω να βγω ψηλά στις αναζητήσεις για ένα πολύ ανταγωνιστικό keyword. Μπορώ;
Με τη σωστή στρατηγική είναι σίγουρα εφικτό. Εκτός από την ανανέωση του blog σας σε τακτική βάση, το SEO για eshop θα απαιτήσει έναν συνδυασμό on-site optimization και απόκτησης ποιοτικών link προς το site σας. Ένα πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, είναι ότι για τα νέα καταστήματα είναι πολύ δύσκολο να ανταγωνιστούν στις πιο ανταγωνιστικές και γενικές λέξεις-κλειδιά. Γι' αυτό, συνιστάται μια πιο "long tail" προσέγγιση (δηλαδή, keyword με μεγαλύτερη έκταση), με την οποία θα μπορείτε να "rank-άρετε" για μια ομάδα λιγότερο ανταγωνιστικών keyword που όμως συνολικά, μπορούν να προσελκύσουν ένα αρκετά καλό traffic. Με την πάροδο του χρόνου, καθώς αυξάνεται το domain authority του site σας, θα μπορείτε να ασχοληθείτε με πιο δύσκολα keyword που μπορούν να προσελκύσουν μεγάλο traffic, αν και όχι πάντα τις πιο στοχευμένο.
15. Γιατί έπεσε η επισκεψιμότητα στο eshop μου;
Χωρίς μια ενδελεχή έρευνα θα μπορούσαμε να κάνουμε μόνο εικασίες. Πρέπει να γνωρίζετε όμως ότι όπως εσείς προσπαθείτε να έχετε ένα διαρκώς ανανεωμένο site, έτσι προσπαθούν και όλα τα υπόλοιπα, όχι μόνο ο ανταγωνισμός σας. Επίσης, να ξέρετε πως η Google έχει μια αδυναμία στο φρέσκο περιεχόμενο, γι' αυτό και γίνονται συχνά ανακατατάξεις στα ranking της πρώτης σελίδας. Το SEO (και όχι μόνο το SEO για eshop) δεν πρέπει να το εκλαμβάνετε ως κάτι χειροπιαστό. Αυτό που μπορείτε να κάνετε εσείς είναι να εντοπίσετε πότε ξεκίνησε η πτώση και να βρείτε "σημεία" τα οποία μπορείτε να διορθώσετε. Από ανάξιο περιεχόμενο και σπασμένα link, μέχρι μη ενεργές σελίδες και page speed.
16. Πώς να κάνω keyword έρευνα;
Το SEO για eshop μπορεί να ενισχυθεί με διάφορα εργαλεία, κάποια δωρεάν και κάποια επί πληρωμή. Ένα από τα πιο δημοφιλή δωρεάν tool είναι στο Google Ads και αποτελεί μια καλή βάση για να μάθετε την ανταγωνιστικότητα των λέξεων-κλειδιών, το κόστος ανά κλικ και τις μηνιαίες διακυμάνσεις του όγκου αναζήτησης. Θα πρέπει επίσης να αναλύσετε τους ανταγωνιστές σας για να δείτε ποια keyword χρησιμοποιούν. Για να διαλέξετε τις λέξεις που θα στοχεύσετε πρέπει να λάβετε υπόψιν το είδος των λέξεων, τον κλάδο σας, το domain authority, την επισκεψιμότητα και τη σκοπιμότητα, μεταξύ άλλων παραγόντων.
17. Να φτιάξω blog; Θα βοηθήσει στο SEO για eshop και στις πωλήσεις;
Αν αναλογιστείτε ότι το 80% των χρηστών αλληλεπιδρούν με social media σελίδες και blogs, τότε ναι, η απάντηση είναι πως θα σας βοηθήσει πολύ ένα ιστολόγιο που ενημερώνεται σε τακτική βάση.
Το blog είναι ένα κρίσιμο μέρος του eshop σας που δεν πρέπει να παραμελείται. Σας παραθέτουμε μόνο τρεις -από τους πάρα πολλούς- λόγους για τους οποίους το χρειάζεστε:
- Ανανεώνετε το site σας - Ενημερώνοντας τακτικά το blog σας, ουσιαστικά είναι σαν να "λέτε" στις μηχανές αναζήτησης ότι το site σας είναι ένας ζωντανός ψηφιακός οργανισμός, λειτουργικός και με φρέσκο περιεχεόμενο.
- Εδραιώνεστε ως αυθεντία - Με τα blog post μπορείτε να αναδειχθείτε ως αυθεντία στον τομέα σας και έτσι, οι υποψήφιοι πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να σας εμπιστευτούν και να αγοράσουν από εσάς, αφού πειστούν ότι ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε.
- Φέρνετε κόσμο στο eshop σας - Με το blog ελκύετε φρέσκο traffic στο site σας. Σκεφτείτε πως κάθε νέα δημοσίευση είναι και μια νέα πόρτα που ανοίγει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Το SEO για eshop είναι μια εξαιρετική επένδυση που αποδίδει στον χώρο του ecommerce. Πρόκειται όμως για ένα είδος marketing που απαιτεί διαρκή προσπάθεια και συνέπεια. Χρειάζεται επίσης να μην είστε προσκολλημένοι στις μηχανές αναζήτησης. Πρέπει να έχετε κατά νου τους κανόνες τους, αλλά ο βασικός σας στόχος είναι πελάτης σας και πώς εσείς και η επιχείρησή σας μπορεί να τον βοηθήσει γιατί έχετε ακριβώς αυτό που ψάχνει.
Για κατασκευή Shopify eshop, βελτιστοποίηση, ανασχεδιασμό και ό,τι άλλο θέλετε για την eCommerce επιχείρησή σας...
Εμπιστευτείτε Shopify Experts όπως η Think Plus!