Original T-Shirt

06 December, 2019 - 3 min read

Original T-Shirt
Stoli Original T-Shirt

Σύντομη περιγραφή

Η εφαρμογή «Original T-Shirt», που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδίασε έξυπνα και διαδραστικά το Facebook με το real life. Στη σελίδα της Stoli-Greece, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα από το σπίτι και τον υπολογιστή τους να ελέγχουν το ρομποτικό Stoli-PaintGun τοποθετημένο σε ειδική κατασκευή στο εμπορικό κέντρο McArthurGlen, μέσω του μοναδικού αυτού application, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας on-line streaming του YouTube.

Concept & Activation

Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας

Από τον πελάτη ζητήθηκε να επικοινωνηθεί το brand της Stolichnaya Vodka με μια ενέργεια η οποία θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος ενώ θα προσφέρει αληθινή εμπειρία παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο και χώρο, τόσο στο παίκτη όσο και στο θεατή. Παράλληλα όλη αυτή η ενέργεια θα έπρεπε να ταιριάζει απόλυτα με το TVC. Οι παράγοντες μέτρησης για την αποτελεσματικότητα της ενέργειας ήταν οι παρακάτω: Αριθμός συμμετοχών, overall reach, FB likes και κατανάλωση προϊόντος.

Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός

Στη σελίδα της Stolichnaya στο Facebook, οι χρήστες μεταφέρονταν σε ένα περιβάλλον χρήσης του ρομπότ/μηχανισμού εκτόξευσης χρωμάτων.
Εκεί μπορούσαν να επιλέξουν χρώμα από ένα προκαθορισμένο καμβά, το σημείο, τούψος και το βάθος της βολής, στοχεύοντας στο σημείο που εκείνοι επιθυμούσαν και στη συνέχεια να εκτοξεύσουν σε πραγματικό χρόνο το χρώμα στο T-Shirt.
Όλο αυτό το παρακολουθούσαν ζωντανά από Live Stream παράθυρο που βρισκόταν στο κέντρο της οθόνης τους.
Την ίδια στιγμή οι περαστικοί από το McArthurGlen μπορούσαν να βλέπουν ζωντανά στο περίπτερο της Stolichnaya το robot να ρίχνει χρώμα στο T-Shirt, καθώς και το Facebook χρήστη Live από την οθόνη που υπήρχε στο χώρο!

Key Visual

Live streaming mechanism

Involvement, Statistics & Results

  • 30 Days of Production

  • 30211 Paint Gun Shots

  • 12231 Participants

  • 15024 Likes

  • 150 Liter colour used

  • 2 Million Impressions