Original T-Shirt
Posted at:
06 December, 2019
Reading time:
3 min read
![Original T-Shirt](/static/d620aae21682ab251203b81eeeb7b30f/82580/Stoli2_1170x700.jpg)
![stoli logo](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/StoliLogo-1.png)
Σύντομη περιγραφή
Η εφαρμογή «Original T-Shirt», που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδύασε έξυπνα και διαδραστικά το Facebook με το real life. Στη σελίδα της Stoli-Greece, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα από το σπίτι και τον υπολογιστή τους να ελέγχουν το ρομποτικό Stoli-PaintGun τοποθετημένο σε ειδική κατασκευή στο εμπορικό κέντρο McArthurGlen, μέσω του μοναδικού αυτού application, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας on-line streaming του YouTube.
Concept & Activation
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Stoli.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Overview.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Cosmos2--1-.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Cosmos3.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Cosmos1--1-.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Stand--1-.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_Tablet.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_App2.jpg)
![](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/1000x658_App--1-.jpg)
Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας
Από τον πελάτη ζητήθηκε να επικοινωνηθεί το brand της Stolichnaya Vodka με μια ενέργεια η οποία θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος ενώ θα προσφέρει αληθινή εμπειρία παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο και χώρο, τόσο στο παίκτη όσο και στο θεατή. Παράλληλα όλη αυτή η ενέργεια θα έπρεπε να ταιριάζει απόλυτα με το TVC. Οι παράγοντες μέτρησης για την αποτελεσματικότητα της ενέργειας ήταν οι παρακάτω: Αριθμός συμμετοχών, overall reach, FB likes και κατανάλωση προϊόντος.
Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός
![Stolichnaya facebook](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/760x700_Online-1.jpg)
![Stolichnaya app](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/760x700_Offline-1.jpg)
![Stolichnaya live stream](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/760x700_Connection-1.jpg)
![Stolichnaya game](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/760x700_BTL.jpg)
Key Visual
![διαφήμιση Stolichnaya](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/2000x1335_Billboard.jpg)
Live streaming mechanism
![Stolichnaya app](https://ghost.thinkplus.dev/content/images/2019/12/2000x1335_App.jpg)
Involvement, Statistics & Results
-
30 Days of Production
-
30211 Paint Gun Shots
-
12231 Participants
-
15024 Likes
-
150 Liter colour used
-
2 Million Impressions