Τριπλή διάκριση για τη Think Plus στα e-volution awards 2020!

Posted at:

24 December, 2019

Reading time:

7 min read

Τριπλή διάκριση για τη Think Plus στα e-

Η ένατη διοργάνωση της μεγάλης ετήσιας γιορτής του ελληνικού e-commerce, τα e-volution awards, πραγματοποιήθηκε και φέτος σε κλίμα άκρως εορταστικό. Επιτυγχάνοντας ρεκόρ συμμετοχών, τα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, επικυρώνουν τη θέση τους ως θεσμός και συνεχίζουν να αναγνωρίζουν και να επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

e-volution awards

Περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς παρευρέθηκαν στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, με παρουσιαστή τον Παναγιώτη Χατζηδάκη.

Athenaeum InterContinental Athens

Όπως κάθε χρόνο, στη διοργάνωση διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας , διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Athenaeum InterContinental Athens

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος χαρακτήρισε τα βραβεία γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και όχι μόνο. Σημείωσε επίσης ότι η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίστηκε από ρεκόρ υποψηφιοτήτων, εξαιρετικές συμμετοχές όσων αφορά στην ποιότητα, καθώς και από την πολυπληθέστερη κριτική επιτροπή στην ιστορία του θεσμού. Παράλληλα, μοιράστηκε με το κοινό τις 5 τάσεις που προέκυψαν μέσα από τα βραβεία:

«1. Σημαντικά μεγέθη σε σχέση με πέρυσι, όσον αφορά στην επισκεψιμότητα, στο budget που διαθέτουν οι εταιρείες, αλλά και όσον αφορά στους τζίρους των πωλήσεων, 2. Πελατοκεντρικότητα σε όλα τα στάδια του αγοραστικού ταξιδιού του πελάτη (έμφαση στα analytics και δράσεις βασισμένες στο personalization), 3. Ανάπτυξη συστημάτων (πολύ καλές εξειδικευμένες πλατφόρμες, πολύ προχωρημένα user interfaces και αρκετό redesign & relaunching), 4. Καινοτομία στο customer experience, στις υπηρεσίες και σιγά σιγά και στα ίδια τα επιχειρηματικά μοντέλα, και 5. Σύνδεση αυτών που κάνουμε με την επιχειρηματική στρατηγική, είτε στο πλαίσιο του digital transformation, είτε της εξωστρέφειας, είτε στο re-engineering της ανάπτυξης των οργανισμών».
evolution awards 2020
evolution-awards-gold-silver-bronze

Με τρία βραβεία στις αποσκευές της αναχώρησε η Think Plus, creative & software agency, από τα e-volution awards 2020 και πιο αναλυτικά:

Gold Βραβείο απέσπασε για το E-SOCKS στην ενότητα Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες και κατηγορία "Προσωποποιημένες Υπηρεσίες"

Think Plus Χρυσό βραβείο

Το e-socks.gr είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία αποτελείται από μια ομάδα νέων ανθρώπων, οι οποίοι ξεκίνησαν το Μάρτιο του 2015 με αγάπη και μεράκι τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης ειδών κάλτσας. Σε μια εποχή που ακόμη στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο κατάστημα με την εξειδίκευση αυτή, η ομάδα τους E-socks καταφέρνει να κερδίσει την αγάπη του κοινού και να επεκτείνει τη διάθεση των προϊόντων της τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό ξεκινώντας αρχικά από την Κύπρο και τα Βαλκάνια και φτάνοντας μέχρι την παγκόσμια αγορά το 2019. Στην εποχή του “tailor made”, του “customization” και της απόλυτης προσωποποίησης στη διαμόρφωση υπηρεσιών και προϊόντων, η πρόκληση που τέθηκε από την ομάδα του E-Socks, ήταν δυνατότητα να προσφέρουν στους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος την πραγματική επιλογή να κατασκευάσουν απολύτως από την αρχή την δική τους προσωπική κάλτσα.

Η ομάδα μας γνωρίζοντας τα στοιχεία που διαφοροποιούν τις σύγχρονες γενιές και ιδιαίτερα τη γενιά Ζ η οποία αποτελεί το μεγάλο ποσοστό των πελατών του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος, γεμάτη ενέργεια και δημιουργικότητα σε απόλυτη ευθυγράμμιση με το digital transformation άλλαξε όσα ξέραμε για το λιανικό εμπόριο. Έτσι μαζί με την ομάδα του E-socks θελήσαμε να της δώσουμε τα εργαλεία και τον χρόνο για να εκφραστεί. Στο περιβάλλον της ψηφιοποίησης πρέπει να δίνουμε στους πελάτες το χώρο, το χρόνο και τις ιδέες για να δημιουργήσουν τα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες. Τελικά το αποτέλεσμα της “συναλλαγής” πρέπει να είναι κάτι που σκέφτηκε, δημιούργησε και χρησιμοποίησε ο πελάτης και όχι κάτι που βρήκε έτοιμο στο ράφι. Μέσα από μια αυθεντική διαδικασία customer engagement, καταφέραμε να προσφέρουμε στους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μια πραγματικά προσωποποιημένη υπηρεσία. Για την ομάδα μας, η μεγάλη πρόκληση ήταν να παντρέψουμε τις παραδοσιακές μηχανές και την υποδομή μιας μικρής ελληνικής βιοτεχνίας με τα σύγχρονα συστήματα τεχνολογίας και ταυτόχρονα να δημιουργήσουμε ένα αποτέλεσμα εύκολο, προσιτό, ελκυστικό και με πολλές λειτουργίες.

Στην εποχή του digital transformation, του customization και των tailor made επιλογών, το ηλεκτρονικό κατάστημα e-socks.gr δίνει στους πελάτες του τον χώρο, τον χρόνο και τις ιδέες για να δημιουργήσουν τα δικά τους μοναδικά προϊόντα. Με την άρτια τεχνικά και εικαστικά υποδομή, παντρεύει τέλεια την καινοτομία με την παραδοσιακή Ελληνική βιοτεχνία, προσφέροντας στον πελάτη ένα μοναδικό σε σύλληψη αλλά και ποιότητα τελικό αποτέλεσμα. Πλέον ο καθένας μας μπορεί να έχει - εκτός των άλλων - και τη δική προσωποποιημένη κάλτσα!

Silver Βραβείο για το Skroutz Application που δημιούργησε στην ενότητα "Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και κατηγορία "Υπηρεσίες Υποδομών"

Think Plus Silver award

Από τη μία έχουμε ένα δημοφιλές και εξαιρετικό εργαλείο, απαραίτητο για τη δημοφιλία αλλά και βιωσιμότητα του κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος, το Skroutz. Aπό την άλλη έχουμε ένα διαχειριστικό εξαιρετικό στη χρήση και λειτουργίες του, που κερδίζει συνεχώς έδαφος και οπαδούς στην Ελληνική αγορά, το Shopify. Ποιο είναι λοιπόν το πρόβλημα; Τι κάνουν οι ιδιοκτήτες e-shop όταν θέλουν να χρησιμοποιήσουν νέες πλατφόρμες αλλά οι υποδομές και οι λειτουργίες του παλιού ηλεκτρονικού καταστήματος δεν υποστηρίζονται από την νέα πλατφόρμα; Αυτό αναρωτηθήκαμε και εμείς και φτιάξαμε την υποδομή για να μπορεί ο καθένας χωρίς τεχνικές γνώσεις να συνδέσει το νέο του κατάστημα με Price Comparison Sites όπως το Skroutz.

Φυσικά πρόκειται για μία εξαιρετικά δύσκολη πρόκληση, ειδικά όταν υπάρχει ήδη το κατάστημα στα συγκεκριμένα sites και έχουν γίνει εφαρμογές custom χωρίς να ακολουθούν πάντα τα εκάστοτε documentations. H πλατφόρμα είναι serverless, παράγει JSON το GraphQL και θέλουμε XML με διαφορετικές προδιαγραφές της κάθε πλατφόρμας. Ταυτόχρονα ο κάθε ιδιοκτήτης e-shop έχει διαφορετική λογική στο data entry του, το οποίο δεν ακολουθεί απαραίτητα τη λογική του Price Comparison Site.

Κάθε ορθή επιχειρηματική κίνηση πρέπει να έχει ένα “reason why”. Οφείλει λοιπόν η ίδια η ιδέα για τη βιωσιμότητα και την ευημερία της να λύνει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, δίνοντας added value σε κάθε εμπλεκόμενο φορέα. Εμείς λοιπόν, καλύψαμε δωρεάν το κενό της ορθής διασύνδεσης των shopify e-shops με το skroutz, λύνοντας τα χέρια των ιδιοκτητών των e-shops, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις τους. Τι καλύτερο από το να βλέπεις απτή επιχειρηματική αξία στην ιδέα σου και ταυτόχρονα χαμόγελα και ευχαρίστηση στα πρόσωπα των συνεργατών σου;

Bronze Βραβείο για την MEL στην ενότητα "Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing" και κατηγορία "Best Cross Border Marketing

Best Cross Border Marketing

Ο πελάτης έχει δημιουργήσει, παράγει και εμπορεύεται ένα συγκεκριμένο προϊόν ομορφιάς, τις μαγνητικές βλεφαρίδες. Έχοντας διαισθανθεί τη δυναμική του αλλά και το κενό σε μία παγκόσμια αγορά που κατακλύζεται είτε από αντίστοιχα πολύ ακριβότερα προϊόντα είτε από φθηνές απομιμήσεις,  είχε ξεκάθαρα ένα στόχο. Το εξωτερικό. Πρόκληση του εγχειρήματος; Η αρχή της συνεργασίας μας και αντίστοιχα της εξαγωγικής δραστηριότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος με στόχο να επεκταθεί και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, διαθέτοντας ένα μαγαζί, με ένα μόνο προϊόν. Ταυτόχρονα να διατηρήσει την διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος σε τοπικό επίπεδο. Ακόμη και εάν έχεις ένα και μόνο προϊόν στο ράφι του καταστήματος σου, με τη σωστή ομάδα, τη σωστή στρατηγική και κυρίως την ορθή υλοποίησή της, μπορείς να πετύχεις θαύματα. Αυτό καταφέραμε μαζί με την ομάδα της MEL. Ένα σύνολο Ελλήνων, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και σε κάθε επιμέρους λεπτομέρεια, προσφέρουμε ένα ελκυστικό προϊόν για τη διεθνή αγορά, ενώ με ελάχιστο budget αλλά απόλυτα εύστοχα κατανεμημένο και με υπομονετική στρατηγική καταφέραμε να φέρουμε πωλήσεις και διακρίσεις σε πολλές και διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες.

Με πλήθος διακρίσεων, η Think Plus, creative & software agency, εξελίσσεται διαρκώς σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής και τις προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών της, φέρνοντας πάντα στο προσκήνιο διαφοροποιημένα projects που αφήνουν ισχυρό αποτύπωμα στο οικοσύστημα της επικοινωνίας στην Ελλάδα και όχι μόνο.

Αναφερόμενος στη τριπλή διάκριση της Τhink Plus, ο Δαυίδ Τρακαντζίδης, Co-Founder & Managing Partner, δήλωσε σχετικά:

" Η συνεχής δουλειά, η διαρκής προσήλωση στη καινοτομία και τα γρήγορα αντανακλαστικά από όλη την ομάδα μας είναι οι αξίες που έφεραν την επιβράβευση στις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες των e-volution Awards. Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύθηκαν και ακόμη περισσότερο τους δικούς μας ανθρώπους μέσα στην ομάδα της Think Plus. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το αποτέλεσμα τόσο των projects που καταθέσαμε όσο και αυτών που βραβεύθηκαν."