Stoli – Cocktailising…with your friends!

06 December, 2019 - 3 min read

Stoli – Cocktailising…with your friends!
Stoli – Cocktailising…with your friends!

Σύντομη περιγραφή

H Stolichnaya, η αυθεντική premium vodka, εγκαινίασε το φετινό καλοκαίρι με μια πρωτότυπη και συνάμα καινοτόμα digital ενέργεια, ένα έξυπνο διαδραστικό διαγωνισμό-παιχνίδι μέσω του Facebook, στο οποίο μπορούσε κάποιος να παίξει από όπου και αν βρισκόταν. Το κοινό μπορούσε παράλληλα να συμμετάσχει ή να παρακολουθήσει την εξέλιξη της ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, σε τρία επιλεγμένα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η ενέργεια Cocktailising…with your friends είχε μεγάλη αποδοχή και επιτυχία, με τον αριθμό τελικά των Stoli Cocktailisers να ξεπερνά μέσα σε λίγες μέρες τους 200.000!

Connecting Online with Offline


Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας

Από τον πελάτη ζητήθηκε να γνωρίσουν οι καταναλωτές τα νέα Stoli Cocktails ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνηθεί το brand, συνδυάζοντας cocktails με social media. Βασικός στόχος ήταν η αλληλεπίδραση με το κοινό online και offline, όπου θα ξεκινούσε μια διαφημιστική καμπάνια στα digital μέσα που θα συνέχιζε offline και θα ενίσχυε στην στρατηγική των BTL ενεργειών. Τα προτεινόμενα cocktails ήρθαν από το εξωτερικό με το πελάτη να πρέπει να αποφασίσει ποιο cocktail ταιριάζει περισσότερο στην ελληνική αγορά, οπότε και ζητήθηκαν στατιστικά που υποδεικνύουν ποιο από τα προτεινόμενα cocktails προτιμούσαν οι Έλληνες καταναλωτές τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στα σημεία πώλησης.


Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός

Στη σελίδα της Stolichnaya στο Facebook, οι χρήστες – COCKTAILISERS – κερνούσαν ένα από τα τέσσερα προτεινόμενα Stoli Cocktails και έβλεπαν αυτόματα τη στάθμη της φιάλης Stolichnaya να μειώνεται, ενώ στο προφίλ τους εμφανιζόταν το cocktail μαζί με τους υπόλοιπους cocktailisers.
Ταυτόχρονα έβλεπαν σε πραγματικό χρόνο πόσα Stoli Cocktails έχουν κεραστεί και πόσες φιάλες Stoli έχουν καταναλωθεί. Εκτός από τη κατανάλωση στο διαδίκτυο, η εφαρμογή ήταν συνδεδεμένη και με επιλεγμένα bar και club σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Οι bartenders με κάθε Stoli Cocktail που παράγγελνε ο πελάτης, σάρωναν το αντίστοιχο ‘Cocktail QR Code’ και η εφαρμογή ενημερωνόταν σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας επίσης ταυτόχρονα τη στάθμη της φιάλης Stoli.
Το κοινό μπορούσε παράλληλα offline (Digital Screens, Bus Stops, Shopping Malls) να συμμετέχει/παρακολουθεί την εξέλιξη της ενέργειας σε πραγματικό χρόνο σε επιλεγμένα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Application

Key visual

Involvement, Statistics & Results

  • 45 Days of Production

  • 202306 Total cocktails

  • 76488 Participants

  • 20451 Likes

  • 30 Publications

  • 3 Million Impressions