Original T-Shirt
Posted at:
06 December, 2019
Reading time:
3 min read


Σύντομη περιγραφή
Η εφαρμογή «Original T-Shirt», που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδύασε έξυπνα και διαδραστικά το Facebook με το real life. Στη σελίδα της Stoli-Greece, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα από το σπίτι και τον υπολογιστή τους να ελέγχουν το ρομποτικό Stoli-PaintGun τοποθετημένο σε ειδική κατασκευή στο εμπορικό κέντρο McArthurGlen, μέσω του μοναδικού αυτού application, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας on-line streaming του YouTube.
Concept & Activation









Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας
Από τον πελάτη ζητήθηκε να επικοινωνηθεί το brand της Stolichnaya Vodka με μια ενέργεια η οποία θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος ενώ θα προσφέρει αληθινή εμπειρία παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο και χώρο, τόσο στο παίκτη όσο και στο θεατή. Παράλληλα όλη αυτή η ενέργεια θα έπρεπε να ταιριάζει απόλυτα με το TVC. Οι παράγοντες μέτρησης για την αποτελεσματικότητα της ενέργειας ήταν οι παρακάτω: Αριθμός συμμετοχών, overall reach, FB likes και κατανάλωση προϊόντος.
Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός




Key Visual

Live streaming mechanism

Involvement, Statistics & Results
-
30 Days of Production
-
30211 Paint Gun Shots
-
12231 Participants
-
15024 Likes
-
150 Liter colour used
-
2 Million Impressions