Στυλ, ποιότητα & Shopify: Το νέο eshop της Berto Lucci τα έχει όλα και είναι από την Think Plus

Posted at:

01 March, 2023

Reading time:

4 min read

Στυλ, ποιότητα & Shopify: Το νέο eshop τ

Η Berto Lucci, ένα από τα ηγετικά brand στον χώρο της ανδρικής ένδυσης, εμπιστεύτηκε την Think Plus για τη δημιουργία του νέο ηλεκτρονικού της καταστήματος. Γιατί; Γιατί ήθελε Shopify και στην Think Plus είμαστε Shopify Experts… με τη βούλα!

Ο στόχος: Τι ήθελε η Berto Lucci;

Η Berto Lucci είναι μια high-end fashion μάρκα που ειδικεύεται στην ανδρική ένδυση. Χαρακτηριστικό της οι μοναδικοί της old-time classic σχεδιασμοί από την Ιταλία και η δυνατότητά της να προσφέρει ποιοτικά, και premium ρούχα για τον άντρα σε προσιτές τιμές.

Με την άνοδο του eCommerce τα τελευταία χρόνια, ο οίκος Berto Lucci θέλησε να επεκτείνει την εμβέλειά του και να αυξήσει την online παρουσία του. Για να το πετύχει αυτό, το brand αποφάσισε να μεταναστεύσει το ηλεκτρικό του κατάστημα και να το μεταφέρει στην πιο δημοφιλέστερη πλατφόρμα: το Shopify.

Γιατί Shopify;

Οι λόγοι για να επιλέξει κανείς το Shopify είναι κυριολεκτικά εκατοντάδες. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, το Shopify κατέχει το προβάδισμα λόγω:

  • Της ευχρηστίας του διαχειριστικού του, το οποίο δεν απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού.
  • Της αφθονίας των εργαλείων που προσφέρει για διαφήμιση και marketing.
  • Του συνολικού σχεδιασμού του που στοχεύει πάντα στην τελική πώληση, λαμβάνοντας υπόψιν του όλα τα στάδια του customer journey.
  • Των πολλαπλών δυνατοτήτων για upsell και cross sell στρατηγικές, όπως features των product pages ("είδατε πρόσφατα" ή "έξτρα προτάσεις").
  • Του μοναδικού σχεδιασμού του αλγορίθμου του, που είναι σχεδιασμένος ώστε να διαβάζει τις κινήσεις των επισκεπτών και να προωθεί με κάθε δυνατό τρόπο την πώληση.

Berto Lucci Shopify eshop: Προκλήσεις

Η ποιότητα του ίδιου του brand: Η κύρια πρόκληση ήταν να δημιουργηθεί ένα Shopify eshop που να αντικατοπτρίζει την πολυτέλεια και την αποκλειστικότητα της μάρκας, παρέχοντας ταυτόχρονα ένα ομαλό, ανεμπόδιστο user experience. Το eShop έπρεπε να έχει έναν σύγχρονο, ευέλικτο σχεδιασμό που να αναδεικνύει τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αποτυπώνει την premium ταυτότητά του και να αναδεικνύει το brand identity.

Σύγχρονο eshop: Το site έπρεπε επίσης να είναι πλήρως βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να προσελκύσει νέους πελάτες και να βελτιώσει την κατάταξή του στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Logistics: Έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος ώστε τα αποθέματα να μπορούν να μπορούν να ενημερώνονται άμεσα, με κάθε online και offline πώληση, παρά την αφθονία των προϊόντων και των κατηγοριών τους.

Ευχρηστία: Έπρεπε να δοθεί έμφαση στην εμπειρία του επισκέπτη και να μπορεί να βρίσκει εύκολα και γρήγορα, όχι μόνο αυτό που χρειάζεται online, αλλά και όλα τα φυσικά καταστήματα.

Προϊόντα: Έπρεπε να βρεθεί ένας αποτελεσματικός τρόπος παρουσίασης των προϊόντων, έτσι ώστε να μπορεί να αποτυπώνεται η ποιότητα, χωρίς όμως να "φοβίζει" τον επισκέπτη, αφού πρόκειται για ένα προσιτό brand με ανταγωνιστικές τιμές στον χώρο των stylish, elegant και smart casual ρούχων.

Τι φτιάξαμε στην Think Plus

Η διαδικασία ανάπτυξης ξεκίνησε με εκτεταμένη έρευνα και σχεδιασμό. Η ομάδα ανάπτυξης ανέλυσε τις απαιτήσεις του eshop, συμπεριλαμβανομένου του design, της λειτουργικότητας και της εμπειρίας του χρήστη. Διερεύνησαμε επίσης την αγορά, το κοινό-στόχο και τον ανταγωνισμό για να εντοπίσουμε τις βέλτιστες πρακτικές και τις τάσεις του design που έπρεπε να ακολουθήσουμε. Έτσι, καταφέραμε να παραδώσουμε ένα Shopify eshop με πολλές custom επεμβάσεις για τις απαιτήσεις του brand:

Web design: Καθαρό, μίνιμαλ design που αναδεικνύει τα προϊόντα και μεταφέρει την πολυτέλεια και του brand. Η ομάδα χρησιμοποίησε εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας για την παρουσίαση των προϊόντων και πρόσθεσε λεπτομερείς περιγραφές και προδιαγραφές των προϊόντων, ώστε να παρέχει στους πελάτες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Integrations: Δημιουργήσαμε και ενσωματώσαμε εύχρηστες διασυνδέσεις που βοηθούν τον διαχειριστή του eshop και τη συνολική απόδοση:

  • ERP integration: διασύνδεση και συγχρονισμός όλου του ERP συστήματός τους με τα αποθέματά τους, με real-time ενημέρωση κάθε φορά που γίνεται οποιαδήποτε αγορά.
  • Βox Now integration: διασύνδεση με Box Now θυρίδες για streamlined διαδικασία παράδοσης προϊόντων
  • ACS integration: Δυνατότητα αυτόματης έκδοσης voucher με ένα μόνο κλικ, αποφεύγοντας λάθη και χρονοβόρες διαδικασίες που επιβαρύνουν την παράδοση των προϊόντων.

➤ Εύχρηστο store locator εντός του eshop για να μπορεί ο κάθε επισκέπτης να βρίσκει εύκολα τα φυσικά καταστήματα Berto Lucci, χωρίς να επιβαρύνεται η ταχύτητα του site (έμφαση στο page speed).

Mobile responsiveness: Όλος ο σχεδιασμός στηρίχτηκε στο mobile responsiveness, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να μπορεί να περιηγείται ευχάριστα από κάθε δυνατή οθόνη: Δεν υπάρχει ατελείωτο scroll down, αλλά swipe right-left κινήσεις, στρατηγικά τοποθετημένα banner για ενίσχυση UX, εύκολη πλοήγηση και στόχος στις άμεσες πωλήσεις.

Extras: Μετά από εντατική έρευνα πάνω στο UI/UX και τις στρατηγικές πωλήσεων, ενσωματώσαμε custom λειτουργίες που δεν επηρεάζουν το page speed, όπως animated στοιχεία, announcement bar και sticky menu, πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, δυνατότητα αγοράς χωρίς εγγραφή, αφθονία φίλτρων αναζήτησης, δυνατότητα smart search και επιλογή quick view.

Θέλετε ένα Shopify eshop που θα αναδείξει το brand σας; Η Think Plus είναι εδώ!

Εμπιστευτείτε έναν Shopify Expert για την κατασκευή του eshop σας.