Ανακατασκευή website: Η Think Plus πάτησε γκάζι για την ανανέωση της Autovision

Posted at:

05 April, 2022

Reading time:

4 min read

Ανακατασκευή website: Η Think Plus πάτησ

Η Autovision ανανεώθηκε και η ολοκαίνουργια, αναζωογονημένη της ιστοσελίδα είναι δημιουργία της Think Plus!

Η Autovision πρόκειται για τον μεγαλύτερο φορέα τεχνικού ελέγχου σε όλη την Ελλάδα. Δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 2004 και είναι εκπρόσωπος του μεγαλύτερου Δικτύου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, με πάνω από 52 σημεία σε όλη τη χώρα.

Βασικός της στόχος ανέκαθεν ήταν η εξυπηρέτηση κάθε πολίτη, όπου κι αν βρίσκεται στην Ελλάδα, προσπαθώντας πάντα να καλύψει κάθε ανάγκη που αφορά έναν διεξοδικό και αξιόπιστο τεχνικό έλεγχο οχήματος.

Στην προσπάθειά της να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την εξυπηρέτησή της και αναγνωρίζοντας τη σημασία της online παρουσίας, θέλησε να ανανεώσει την wordpress ιστοσελίδα της.

Γιατί:

  • Γιατί ήθελε να φέρει το brand της στο σήμερα.
  • Γιατί είχε ανάγκη από ένα wordpress redesign που να μπορεί να αντικατοπτρίζει το μοναδικό της brand identity.
  • Γιατί χρειαζόταν ένα καλύτερο, γρηγορότερο, ομορφότερο website.
  • Γιατί ήθελε (και πάντα θέλει) να μπορεί να εξυπηρετεί κάθε χρήστη και ο στόχος αυτός να μπορεί να επιτυγχάνεται και διαδικτυακά.
Και απάντηση σε όλα αυτά είχε η ομάδα της Think Plus!
τάμπλετ, λάπτοπ και smartphone με autovision website redesign

Ο επανασχεδιασμός (redesign) μιας ιστοσελίδας πρόκειται για μια απαιτητική εργασία που περιλαμβάνει, όχι μόνο αλλαγές στην αισθητική και το συνολικό web design, αλλά και στον κώδικα, το περιεχόμενο και τη δομή. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Ωστόσο, ένα επιτυχημένο redesign είναι επίσης ικανό να αποφέρει αύξηση εσόδων, να μειώσει σημαντικά το bounce rate και να βελτιστοποιήσει την εμπειρία του χρήστη (UX).

Το wordpress είναι μια πολύ εύχρηστη, open source πλατφόρμα, που ανανεώνεται συχνά, είναι SEO-friendly και σίγουρα αξιόπιστη. Η Activision λοιπόν, θέλοντας να παραμείνει σ' αυτό το CMS, χρειαζόταν έναν συνεργάτη που να το γνωρίζει καλά και να είναι up-to-date, να διαθέτει την πιο καταρτισμένη ομάδα και να μπορεί να αποδόσει.

samples από το νέο site της Autovision

Autovision redesign wordpress site - The Challenges

→ Να παραμείνουν και να αναδειχθούν όλες οι online λειτουργίες, όπως το κλείσιμο ραντεβού, η υπενθύμιση ΚΤΕΟ και ο χάρτης όλων των σημείων.

→ Τεράστιος όγκος πληροφορίας.

→ Άρρηκτη σύνδεση με δημιουργική, στοχευμένη και to the point τηλεοπτική καμπάνια της Autovision.

→ Η ανανεωμένη ιστοσελίδα επίσης πρέπει να είναι φτιαγμένη ώστε να μπορεί να αντέξει την επισκεψιμότητα (traffic) από κάθε marketing ενέργεια, όπως ένα τηλεοπτικό σποτ ή ένας διαγωνισμός.

→ Να γίνει προσαρμογή του brand με έναν σύγχρονο και συνάμα old-time-classic τρόπο.

→ Να γίνει μια ισορροπημένη μίξη του παλιού με του νέου, χωρίς να διαβρώνεται η ταυτότητα.

→ Επαναπροσδιορισμός αισθητικής που διατηρεί την παράδοση και την εταιρική ταυτότητα της Autovision, που έχει ιστορία από το 1989 (!).

Άντρας σε λάπτοπ βλέπει στην ιστοσελίδα της Autovision

Οι λύσεις της Think Plus:

Ολιστικό redesign της wordpress ιστοσελίδας, με custom επανασχεδιασμό και ταχεία υλοποίηση.

➤ Σχεδιασμός εικαστικών και συνολικής αισθητικής που στόχο έχει να εναρμονίσει μια ήδη εδραιωμένη και με μεγάλη πορεία επιχείρηση όπως η Autovision, με τις σύγχρονες τάσεις του σήμερα.

➤ Δημιουργία 52 ξεχωριστών υποσελίδων (microsites), διαθέσιμες σε ελληνικά και αγγλικά. Σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν έτσι ώστε κάθε συνεργαζόμενο ΚΤΕΟ στην Ελλάδα να έχει τη δική του μοναδική θέση στο βασικό site της Autovision, με όλη την πληροφορία που θα χρειαστεί ο χρήστης.

➤ Αποτελεσματική διαχείριση τεράστιου όγκου πληροφορίας, την οποία έπρεπε να διαχωρίσουμε και να ενσωματώσουμε με γνώμονα δύο πολύ βασικές παραμέτρους: Η ταχύτητα του site να μην επηρεάζεται από τον μαζικό όγκο και ο χρήστης να μπορεί να βρίσκει εύκολα αυτό που χρειάζεται χωρίς να χάνεται.

samples από υποσελίδες συνεργαζόμενων ΚΤΕΟ

➤ Ενιαία σύνδεση με τηλεοπτική καμπάνια (κι αυτή δια χειρός Think Plus!). Site, λειτουργίες, brand identity και τηλεοπτικό σποτ, να έχουν όλα μια χαρακτηριστική ομοιογένεια, τόσο στην αισθητική όσο και αναφορικά με τους στόχους.

➤ Ολικός επανασχεδιασμός του sitemap για την επίτευξη βέλτιστου UX.

User-oriented wordpress ιστοσελίδα: Χρηστική, γρήγορη, με άμεση πληροφόρηση για τον χρήστη που μπορεί να βρίσκει απευθείας ό,τι χρειάζεται.

Mobile-friendly σχεδιασμός, που εξασφαλίζει την απόδοση του site και των online υπηρεσιών σε κάθε συσκευή (κινητό, τάμπλετ, desktop).

Autovision κλείσιμο online ραντεβού σε smartphone

➤ Επιτυχημένη διασύνδεση με κάθε εφαρμογή και υπηρεσία που προσφέρει η Autovision: χάρτης, online ραντεβού, υπενθύμιση ΚΤΕΟ.

➤ Έμφαση στην ταχύτητα: Βελτιστοποίηση του τρόπου φόρτωσης των αρχείων έτσι ώστε να είναι πιο εύχρηστο, να μειώνεται το bounce rate και να εδραιώνεται η αξιοπιστία της Autovision.

online υπηρεσίες Autovision
 smartphone οθόνες με το wordpress website της Autovision