Νέα συνεργασία για τη Think Plus με τα κρητικά παντοπωλεία " Γεύσεις Κρήτης" του ομίλου Χαλκιαδάκη
Posted at:
08 May, 2017
Reading time:
1 min read
Η Think Plus εγκαινιάζει τη νέα της συνεργασία με τον όμιλο Χαλκιαδάκη, αναλαμβάνοντας τη στρατηγική ψηφιακής προώθησης των κρητικών παντοπωλείων Γεύσεις Κρήτης. Τα γνωστά τόσο για τη ποιότητα όσο και για τη ποικιλία τους κρητικά παντοπωλεία, ήδη αριθμούν τέσσερα σημεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρει ο Δαυίδ Τρακαντζίδης, creative director & co founder της Think Plus, στόχος μας είναι η ενίσχυση του Brand, με έμφαση στην ελληνικότητα της επιχείρησης καθώς και η ανάδειξη των Κρητικών παραγωγών και προϊόντων τους με το πλεονέκτημα της απευθείας προμήθειας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Βασικά χαρακτηριστικά της συνεργασίας μας, θα αποτελέσουν η παραγωγή "δυνατού περιεχομένου" που αναδεικνύει τη Κρητική παράδοση και διατροφή, η αξιοποίηση των σύχρονων ψηφιακών εργαλείων και των social media καθώς και η τεχνογνωσία μας στο performance marketing.
Ευχαριστούμε τη κυρία Χριστίνα Χαλκιαδάκη για την εμπιστοσύνη !!