Jägermeister – Art in a Bottle
Posted at:
06 December, 2019
Reading time:
4 min read
Σύντομη περιγραφή
Η ενέργεια «Art in a Bottle» διοργανώθηκε για λογαριασμό του brand Jagermeister, έβδoμου παγκοσμίως αλκοολούχου ποτού σε κατανάλωση. Στόχος της ενέργειας ήταν αφενός να προσεγγίσει το brand το νεανικό κοινό που το ενδιαφέρει μέσω ενός διαφορετικού καναλιού επικοινωνίας, της τέχνης και αφετέρου να προβάλει μέρος της κοινωνικής του υπευθυνότητας, αξιοποιώντας τη πρώτη ύλη του, το μπουκάλι. Η συγκεκριμένη ενέργεια διοργανώθηκε με τη βοήθεια του ιδιωτικού ομίλου ΑΚΤΟ στην Αθήνα, οι σπουδαστές του οποίου ήταν και οι πρωταγωνιστές της όλης ενέργειας. Οι εσωτερικοί στόχοι που τέθηκαν ευθύς εξαρχής δεν ήταν άλλοι από το να «αγκαλιάσουν την ιδέα» οι νεαροί σπουδαστές του ΑΚΤΟ υλοποιώντας παράλληλα εικαστικά άρτια έργα τέχνης. Να δοθεί η απαραίτητη έμφαση μέσα από την ενέργεια στη διαφορετικότητα των χαρακτηριστικών, των αξιών και της ταυτότητας του Jagermeister, από τον ανταγωνισμό και φυσικά να υπάρξει η απαραίτητη προβολή της ενέργειας και των έργων τέχνης τόσο online – social media – όσο και offline αξιοποιώντας κυρίως το word of mouth.
Concept & Activation
Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας
Αρχικοί μας στόχοι ήταν να ανταποκριθούν οι φοιτητές του εκπαιδευτικού ομίλου στο κάλεσμα μας, βάζοντας τον καλύτερό τους εαυτό στην υλοποίηση των έργων τέχνης με πρώτη ύλη το μπουκάλι του Jagermeister – όπερ και εγένετο. Στη συνέχεια, μέσω των social media και ενός πολύ αξιόπιστου και διαφοροποιημένου διαγωνισμού να κληθεί το ευρύ νεανικό κοινό – φίλοι των σπουδαστών και μη – να ψηφίσει το έργο τέχνης της επιλογής τους. Τέλος, επιθυμία μας ήταν ο κόσμος να κατακλύσει την έκθεση τέχνης των έργων των σπουδαστών και όλοι μαζί, γευόμενοι τα εξαιρετικά κοκτέηλς του jagermeister να επευφημήσουν τους νικητές της ενέργειας. Φυσικά επιθυτή ήταν και η αντίστοιχη προβολή και επικοινωνία της ενέργειας στα ΜΜΕ. Το κοινό που θέλαμε να προσεγγίσουμε από τη συγκεκριμένη ενέργεια ήταν το 18 – 28 όπως και καταφέραμε. Τα μηνύματα που επιθυμούσαμε και τελικά εκπέμψαμε στο κοινό στόχος, ήταν τα εξής:
• η σημασία της ομαδικής δουλειάς
• η σημασία της διαφορετικότητας
• η σημασία της προσέγγισης της καθημερινότητας μέσα από τη τέχνη
• η σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας
Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός
Facebook Application
Key Visual
Involvement, Statistics & Results
-
20 Days of Preperation
-
6000 Empty bottles
-
60901 Votes
-
33 Students
-
15 Pieces of Art
-
2348 Participants