Jägermeister – Art in a Bottle

Posted at:

06 December, 2019

Reading time:

4 min read

Jägermeister – Art in a Bottle
jagermeister
Jägermeister – Art in a Bottle

Σύντομη περιγραφή

Η ενέργεια «Art in a Bottle» διοργανώθηκε για λογαριασμό του brand Jagermeister, έβδoμου παγκοσμίως αλκοολούχου ποτού σε κατανάλωση. Στόχος της ενέργειας ήταν αφενός να προσεγγίσει το brand το νεανικό κοινό που το ενδιαφέρει μέσω ενός διαφορετικού καναλιού επικοινωνίας, της τέχνης και αφετέρου να προβάλει μέρος της κοινωνικής του υπευθυνότητας, αξιοποιώντας τη πρώτη ύλη του, το μπουκάλι. Η συγκεκριμένη ενέργεια διοργανώθηκε με τη βοήθεια του ιδιωτικού ομίλου ΑΚΤΟ στην Αθήνα, οι σπουδαστές του οποίου ήταν και οι πρωταγωνιστές της όλης ενέργειας. Οι εσωτερικοί στόχοι που τέθηκαν ευθύς εξαρχής δεν ήταν άλλοι από το να «αγκαλιάσουν την ιδέα» οι νεαροί σπουδαστές του ΑΚΤΟ υλοποιώντας παράλληλα εικαστικά άρτια έργα τέχνης. Να δοθεί η απαραίτητη έμφαση μέσα από την ενέργεια στη διαφορετικότητα των χαρακτηριστικών, των αξιών και της ταυτότητας του Jagermeister, από τον ανταγωνισμό και φυσικά να υπάρξει η απαραίτητη προβολή της ενέργειας και των έργων τέχνης τόσο online – social media – όσο και offline αξιοποιώντας κυρίως το word of mouth.

Concept & Activation

Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας

Αρχικοί μας στόχοι ήταν να ανταποκριθούν οι φοιτητές του εκπαιδευτικού ομίλου στο κάλεσμα μας, βάζοντας τον καλύτερό τους εαυτό στην υλοποίηση των έργων τέχνης με πρώτη ύλη το μπουκάλι του Jagermeister – όπερ και εγένετο. Στη συνέχεια, μέσω των social media και ενός πολύ αξιόπιστου και διαφοροποιημένου διαγωνισμού να κληθεί το ευρύ νεανικό κοινό – φίλοι των σπουδαστών και μη – να ψηφίσει το έργο τέχνης της επιλογής τους. Τέλος, επιθυμία μας ήταν ο κόσμος να κατακλύσει την έκθεση τέχνης των έργων των σπουδαστών και όλοι μαζί, γευόμενοι τα εξαιρετικά κοκτέηλς του jagermeister να επευφημήσουν τους νικητές της ενέργειας. Φυσικά επιθυτή ήταν και η αντίστοιχη προβολή και επικοινωνία της ενέργειας στα ΜΜΕ. Το κοινό που θέλαμε να προσεγγίσουμε από τη συγκεκριμένη ενέργεια ήταν το 18 – 28 όπως και καταφέραμε. Τα μηνύματα που επιθυμούσαμε και τελικά εκπέμψαμε στο κοινό στόχος, ήταν τα εξής:

• η σημασία της ομαδικής δουλειάς
• η σημασία της διαφορετικότητας
• η σημασία της προσέγγισης της καθημερινότητας μέσα από τη τέχνη
• η σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας

Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός

σχεδιασμός αφίσας
Οι έρευνες (Αssociation for Consumer research) έχουν δείξει ότι ιδιαίτερα στο νεανικό κοινό (18 – 24) η επώνυμη κατανάλωση επηρρεάζεται σε σημαντικό βαθμό από τη διαφήμιση. Συγκεκριμένα το 60% των νέων στηρίζει την επιλογή του για το αλκοολούχο ποτό, στη διαφήμιση. Στόχος μας ήταν η προσέγγιση του νεανικού κοινού μέσα από τη συγκεκριμένη ενέργεια με ένα πιο διαδραστικό και εναλλακτικό χαρακτήρα, σύμφωνά πάντα με το guideline: «Aπολαύστε Yπεύθυνα».
κατασκευή mobile app
Το Jagermeister σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό ΑΚΤΟ, δημιούργησε την ενέργεια «Αrt in a Bottle». Οι ενδιαφερόμενοι σπουδαστές του ΑΚΤΟ δουλεύοντας σε ομάδες κλήθηκαν να υλοποιήσουν τα δικά τους έργα τέχνης (βάσει και της ειδικότητας των σπουδών τους) χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη 6.000 άδεια μπουκάλια Jagermeister.Oι τελικοί νικητές ανακυρήχθηκαν βάσει της ψήφου του κοινού (facebook application) και της ειδικής επιτροπής.
social media add
Η ολοκλήρωση της ενέργειας σε συνδυασμό με την έκθεση των έργων τέχνης, πραγματοποιήθηκε στις κτιριακές εγκαταστάσεις του ΑΚΤΟ στο κέντρο της Αθήνας, με τους παρευρισκόμενους να απολαμβάνουν τόσο τα ιδιαίτερα έργα των νεαρών σπουδαστών όσο και τα υπέροχα κοκτέιλς του Jagermeister. Τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιήθηκαν ήταν κατά βάση τα κοινωνικά δίκτυα, εκμεταλλευόμενοι τόσο τον ενθουσιασμό των σπουδαστών για την ενέργεια όσο και το διαδραστικά δομημένο διαγωνισμό στις σελίδες του Jagermeister και ΑΚΤΟ στο facebook κάνοντας την διαφορετική αυτή ενέργεια viral!
jagermeister flyer
Με τα ανάλογα Δελτία Τύπου για την ίδια την ενέργεια αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τα εντυπωσιακά έργα τέχνης, επιτεύχθηκε η προβολή της ενέργειας σε πολλά δημοφιλή ιστολόγια και blogs. Bασικό συστατικό της επικοινωνιακής επιτυχίας της ενέργειας ήταν η υψηλή ποιότητα του περιεχομένου (φωτογραφία και βίντεο) τόσο κατά τη διάρκεια όσο και στο τέλος της ενέργειας. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα τρία έργα που αναδείχθηκαν σε νικητές του διαγωνισμού, πλέον κοσμούν τις εγκαταστάσεις του διανομέα του Jagermeister στην Ελλάδα «Β.Σ.ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ ΑΕ» και ένα εξ’ αυτών τα κεντρικά του brand στη Γερμανία.

Facebook Application

facebook application

Key Visual

key visual

Involvement, Statistics & Results

  • 20 Days of Preperation

  • 6000 Empty bottles

  • 60901 Votes

  • 33 Students

  • 15 Pieces of Art

  • 2348 Participants