Stoli – Cocktailising…with your friends!
Posted at:
06 December, 2019
Reading time:
3 min read
Σύντομη περιγραφή
H Stolichnaya, η αυθεντική premium vodka, εγκαινίασε το φετινό καλοκαίρι με μια πρωτότυπη και συνάμα καινοτόμα digital ενέργεια, ένα έξυπνο διαδραστικό διαγωνισμό-παιχνίδι μέσω του Facebook, στο οποίο μπορούσε κάποιος να παίξει από όπου και αν βρισκόταν. Το κοινό μπορούσε παράλληλα να συμμετάσχει ή να παρακολουθήσει την εξέλιξη της ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, σε τρία επιλεγμένα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η ενέργεια Cocktailising…with your friends είχε μεγάλη αποδοχή και επιτυχία, με τον αριθμό τελικά των Stoli Cocktailisers να ξεπερνά μέσα σε λίγες μέρες τους 200.000!
Connecting Online with Offline
Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας
Από τον πελάτη ζητήθηκε να γνωρίσουν οι καταναλωτές τα νέα Stoli Cocktails ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνηθεί το brand, συνδυάζοντας cocktails με social media. Βασικός στόχος ήταν η αλληλεπίδραση με το κοινό online και offline, όπου θα ξεκινούσε μια διαφημιστική καμπάνια στα digital μέσα που θα συνέχιζε offline και θα ενίσχυε στην στρατηγική των BTL ενεργειών. Τα προτεινόμενα cocktails ήρθαν από το εξωτερικό με το πελάτη να πρέπει να αποφασίσει ποιο cocktail ταιριάζει περισσότερο στην ελληνική αγορά, οπότε και ζητήθηκαν στατιστικά που υποδεικνύουν ποιο από τα προτεινόμενα cocktails προτιμούσαν οι Έλληνες καταναλωτές τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στα σημεία πώλησης.
Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός
Application
Key visual
Involvement, Statistics & Results
-
45 Days of Production
-
202306 Total cocktails
-
76488 Participants
-
20451 Likes
-
30 Publications
-
3 Million Impressions