Η σελίδα FAQ: Γιατί χρειάζεται, πώς φτιάχνεται και παραδείγματα

Posted at:

25 February, 2020

Reading time:

17 min read

Η σελίδα FAQ (συχνών ερωτήσεων) δεν υπάρχει μόνο για να αντιμετωπίζει και για να απαντά, τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις, σχετικά με την επιχείρησή σας. Αυτό είναι μόνο το ένα κομμάτι της στην κατασκευή ιστοσελίδων.

Μια ενότητα FAQ, εάν σχεδιαστεί σωστά, μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αποτελεσματική για το site σας και να εξυπηρετήσει διάφορες λειτουργίες όπως:
  • Να εξαλείψει τις ανησυχίες της αγοράς, σε θέματα που δεν μπορεί να διευθετήσει άμεσα η product page του site σας.
  • Να σας ανακουφίσει από το βάρος του customer support, απατώντας δημοσίως σε κοινές και συνηθισμένες ερωτήσεις.
  • Να βελτιώσει το SEO και την πλοήγησης στο site σας.
  • Να κερδίσει την εμπιστοσύνη των αγοραστών, αποδεικνύοντας την τεχνογνωσία του προϊόντος και εξηγώντας το επιχειρηματικό σας μοντέλο.
  • Να ευχαριστήσει τους πελάτες σας, με τις δημιουργικές απαντήσεις στα ερωτήματά τους.
  • Να αποτρέψει την πιθανότητα καταγγελιών ή και αρνητικών κριτικών.

selida-faq_questions

Αν δεν χρησιμοποιείτε τη σελίδα FAQ (συχνών ερωτήσεων), σε όλο το εύρος των δυνατοτήτων της, μπορείτε να δείτε  παρακάτω μερικές από τις ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν, για να κερδίσετε όσα μπορείτε από αυτή την ενότητα, που τις περισσότερες φορές αποτελεί ένα ξεχασμένο τμήμα για τις πιο πολλές ιστοσελίδες.

  • Τι είναι η σελίδα FAQ (συχνών ερωτήσεων);
  • Πότε θεωρείται κατάλληλη η σελίδα FAQ (συχνών ερωτήσεων);
  • Πού πρέπει να ψάξω για τις πιο "συχνές ερωτήσεις";
  • Πώς μπορώ να απαντάω στην ενότητα FAQ (συχνών ερωτήσεων);
  • Μπορεί μια ενότητα συχνών ερωτήσεων να βοηθήσει το SEO;
  • Πού πρέπει να τοποθετηθεί η σελίδα FAQ (συχνών ερωτήσεων);
  • Πρότυπο μιας σελίδας FAQ (συχνών ερωτήσεων)
  • Πώς να προσθέσετε μια σελίδα FAQ (συχνών ερωτήσεων) στο Shopify: 5 apps για να δοκιμάσετε
  • Παραδείγματα με τις καλύτερες σελίδες FAQ (συχνών ερωτήσεων)
  • Απαντήστε στις ερωτήσεις για να μειώσετε την πιθανή ανησυχία των πελατών σας

Τι είναι η σελίδα FAQ;

Η ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) αποτελεί μέρος του ιστότοπού σας, όπου μπορείτε να αντιμετωπίσετε κοινές και συνηθισμένες ανησυχίες, ερωτήσεις και αντιρρήσεις που δημιουργούνται στους  πελάτες σας.

Είναι διαφορετική από την ενότητα, σχετικά με εμάς, (about us), στην οποία αναφέρετε την ιστορία της επιχείρησής σας. Η ενότητα FAQ, ασχολείται με τις λεπτομέρειες. Είναι ο προορισμός για να βρουν οι πελάτες σας, απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν ή την επιχείρησή σας.

Η σελίδα συχνών ερωτήσεων μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως το πρώτο σημείο επαφής για πελάτες, που αναζητούν απαντήσεις, πριν πραγματοποιήσουν απευθείας τις ερωτήσεις τους.

selida-faq_faq

Στο Shopify, για παράδειγμα, υπάρχει μια σελίδα FAQ, που απαντά σε πολλές ερωτήσεις, που αφορούν αρχικά αυτούς που εξετάζουν πλατφόρμες ιστοσελίδων και τους βοηθούν στο να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο χρήσης του αλλά και για πως θα το χρησιμοποιήσουν για πρώτη φορά.

Όταν χρησιμοποιείται σωστά, η σελίδα συχνών ερωτήσεων μπορεί να ωφελήσει τους πελάτες σας σε διάφορους τομείς κατά την διάρκεια της αγοραστικής διαδικασίας. Είτε πρόκειται για καινούριο πελάτη, που βρίσκεται στην φάση της εξέτασης, ο οποίος αναζητά πληροφορίες και προσπαθεί να μάθει τον τρόπο χρήσης του προϊόντος σας, είτε πρόκειται για ένα υπάρχον πελάτη ο οποίος αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

Με λίγα λόγια, μια σελίδα συχνών ερωτήσεων μειώνει το online αγοραστικό άγχος, με αποτέλεσμα οι πελάτες σας να οδηγηθούν πιο γρήγορα σε μια αγορά από εσάς.

Πότε θεωρείται κατάλληλη η σελίδα συχνών ερωτήσεων;

Μια σελίδα συχνών ερωτήσεων μπορεί να λειτουργήσει τόσο υπέρ της σελίδας σας όσο και κατά, ανάλογα με τον τρόπο που θα την χρησιμοποιήσετε.

selida-faq_page

Αλλά για να διασφαλιστεί το γεγονός, ότι θα λειτουργήσει υπέρ σας, εδώ υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που δείχνουν ότι έχει έρθει η ώρα να ενσωματώσετε μια σελίδα συχνών ερωτήσεων και στο δικό σας site

  • Οι πελάτες σας στέλνουν email με τις ίδιες ερωτήσεις σε διαρκή βάση, οπότε είναι καλύτερα να τους απαντάτε δημοσίως
  • Έχετε ή σκοπεύετε να δημιουργήσετε σελίδες περιεχομένου με τις οποίες δίνετε την δυνατότητα στους πελάτες σας, να συνδεθούν και να συνεχίσουν την αγοραστική διαδρομή από την ερώτηση τους μέχρι την τελική αγορά του προϊόντος
  • Το προϊόν, ή η υπηρεσία, ή η επιχείρησή σας δημιουργεί ερωτήσεις και ανησυχίες που αντιμετωπίζονται και απαντιούνται καλύτερα με απλό τρόπο. Αυτό το τελευταίο σημείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς μια σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ) παρουσιάζει μια μοναδική ευκαιρία για την άμεση αντιμετώπιση των ανησυχιών και την άρση των εμποδίων που μπορεί να δημιουργηθούν στους πελάτες σας κατά την διάρκεια της αγοραστικής διαδικασίας.

selida-faq_deathwish

Η σελίδα Death Wish Coffee, στην αρχή της ενότητας FAQ  αναφέρεται στο γιατί οι πελάτες θα πρέπει να επιλέξουν το brand τους και πιο είναι αυτό το στοιχείο που τους διαφοροποιεί από τους υπολοίπους, πριν συνεχίσει να απαντά τις υπόλοιπες ερωτήσεις.

Πού πρέπει να ψάξω για τις  "συχνές ερωτήσεις";

Τα inbox και τα customer support tickets θα είναι πιθανότατα τα πρώτα μέρη που θα πρέπει να ελέγξετε. Αλλά θα πρέπει επίσης να προβλέψετε τις πιθανές ανησυχίες των πελατών σας και να τις μετατρέψετε σε ερωτήσεις, πόσο μάλιστα όταν η απάντηση που θα δώσετε, θα βοηθήσει τον πελάτη να σκεφτεί με μεγαλύτερη ευκολία.

Εξετάστε πώς θα δημιουργήσετε στρατηγικές ερωτήσεις, με τις οποίες θα πληροφορήσετε τους πελάτες σας σχετικά με τα προϊόντα σας και ταυτόχρονα θα αυξήσετε την ζήτηση τους.

Όταν αποφασίσετε ποιες ερωτήσεις θα συμπεριλάβετε στην ενότητα FAQ, επικεντρωθείτε στη σχετικότητα, τη χρησιμότητα και τις ευκαιρίες για να μετατρέψετε την κάθε ερώτησή σας, σε μια διαδρομή που θα οδηγήσει τον πελάτη στην τελική αγορά του προϊόντος σας.

Αν καταλήξετε σε μια μακρά λίστα ερωτήσεων καλύτερα να ομαδοποιήστε τις ερωτήσεις σας σε κατηγορίες όπως “Shipping”(αποστολή) ή “About the Product” (σχετικά με το προϊόν), για να διευκολύνετε την πλοήγηση των επισκεπτών σας. Η σελίδα Pepper έχει όλες τις κατηγορίες συχνών ερωτήσεων οι οποίες έχουν αναφερθεί, ώστε οι πελάτες να μπορούν να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται, πιο εύκολα.

selida-faq_ pepper

Αν δεν έχετε αρκετά inbox ή customer support tickets, ελέγξτε την ενότητα FAQ των ανταγωνιστών, τις κριτικές των προϊόντων σας αλλά και διάφορα φόρουμ για μάθετε τι είδους ερωτήσεις ρωτάνε πιο συχνά οι άνθρωποι.

Πώς μπορώ να απαντάω στην σελίδα FAQ;

Το πώς πρέπει να τοποθετήσετε τις απαντήσεις σας αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία της ενότητας αυτής. Ακόμα και αν το ερώτημα είναι για μια πιθανή αδυναμία του προϊόντος σας ή της επιχείρησή σας, προσπαθήστε να απαντήσετε με θετική διάθεση.

Ενώ θα πρέπει να δείξετε το κύρος σας, μέσω των απαντήσεών σας, βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε το κοινό σας με το να τους δώσετε περισσότερες πληροφορίες απ΄ ότι χρειάζονται.

Γράψτε τις ερωτήσεις σας από την οπτική γωνία του πελάτη σας (π.χ. "Πώς μπορώ...") και απαντήστε με την οπτική της επιχείρησής σας (π.χ. "θα πρέπει..." ή "παρέχουμε..."). Η σελίδα Tattly κάνει μια πολύ καλή δουλειά με το να χρησιμοποιεί ερωτήσεις από την οπτική του πελάτη, διατηρώντας παράλληλα τη σαφήνειά τους.

selida-faq_tatty

Εστιάστε πρώτα στη σαφή επικοινωνία και στη συνέχεια στον στόχο που προσπαθείτε να επιτύχετε με κάθε ερώτηση της ενότητας FAQ. Ανησυχείτε σχετικά με την αγορά προϊόντών από εσάς; Πληροφορήσατε το κοινό σας για ένα μέρος του επιχειρηματικού σας μοντέλου; Αντιμετωπίζετε ένα συνηθισμένο πρόβλημα με το προϊόν σας; Συγκεντρωθείτε στο να μεταφέρετε την σωστή απάντησή και προχωρήστε παρακάτω.

Χρησιμοποιήστε εικόνες ή βίντεο όπου μπορούν να συμπληρώσουν την απάντησή σας. Αν μάλιστα έχετε χτίσει το brand σας, μπορείτε ακόμη και να δώσετε στις απαντήσεις μια μικρή δόση της προσωπικότητά σας ευχαριστώντας τους πελάτες σας, με χιουμοριστικές ερωτοαπαντήσεις.

Μια ευκαιρία, η οποία σε πολλές ενότητες FAQ δεν εκμεταλλεύεται, είναι το να τελειώνετε, την απάντησή σας με ένα call to action το οποίο να συνδέεται με άλλες σελίδες ώστε να γυρίζει τους επισκέπτες σας, πίσω στην αρχική σας σελίδα.

Σκεφθείτε ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα για κάποιον που ενδιαφέρεται για μια συγκεκριμένη ερώτηση και προσπαθήστε να ενσωματώσετε ένα link που να οδηγεί σε μια σχετική σελίδα ή τμήμα περιεχομένου που θα κατευθύνει τον πελάτη σας να συνεχίσει την αγοραστική του διαδικασία.

Μπορεί μια ενότητα συχνών ερωτήσεων να βοηθήσει το SEO;

Πολλά site αντιμετωπίζουν την ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) ως μεμονωμένη σελίδα που χρησιμοποιεί μια μορφή ερώτησης και απάντησης για να επικοινωνήσει τις διάφορες πληροφορίες. Αυτό βοηθάει την πιο βασική λειτουργία μιας σελίδας συχνών ερωτήσεων (FAQ), αφού μειώνει την "απόσταση" που πρέπει να διανύσει ο πελάτης μέχρι να προβεί στην αγορά. Μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε, μια ενότητα συχνών ερωτήσεων με αποκλειστικές σελίδες για κάθε απάντηση, μετατρέποντάς την έτσι, πιο search-friendly για τον ιστότοπό σας.

Με την υπερσύνδεση κάθε ερώτησης σε μια ξεχωριστή σελίδα, μπορείτε να βοηθήσετε ώστε να εμφανίζεται το site σας αρκετά ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Ακόμα και αν το κοινό σας δεν αναζητά θέματα που σχετίζονται με την επωνυμία σας, μπορεί να αναζητά απαντήσεις σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τον κλάδο σας μέσω της Google, αυτές μπορεί να οδηγήσουν στην εμφάνιση του δικού σας site.

Παρακάτω υπάρχει ένα παράδειγμα από την σελίδα MVMT Watches και της ενότητάς της, με τις συχνές ερωτήσεις (FAQ) που κατευθύνει σε μια ξεχωριστή σελίδα προορισμού για ερωτήσεις με πιο ουσιαστικές απαντήσεις. Υπάρχουν επίσης ενότητες με καρτέλες αφιερωμένες στην εγχώρια και διεθνή ναυτιλία, την πολιτική των επιστροφών και τον τρόπο επικοινωνίας  με την εταιρεία. Με μια ενότητα συχνών ερωτήσεων δομημένη όπως αυτή, ορισμένες από τις σελίδες μπορούν να βρουν μέσω του Google, πιθανούς  πελάτες που αναζητούν αυτές τις πληροφορίες.

selida-faq_mvmt

Πού πρέπει να τοποθετηθεί η σελίδα συχνών ερωτήσεων;

Η απάντηση αυτής της ερώτησης εξαρτάται από το εάν η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό μέρος της επιχείρησής σας. Σε αυτή την περίπτωση ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε ένα κέντρο υποστήριξης ή “help desk” χρησιμοποιώντας το HelpDesk ή το Zendesk, ενσωματώνοντας την ενότητα FAQ (συχνών ερωτήσεων) ως μέρος της διαδικασίας της υποστήριξης των πελατών σας, δηλαδή, οι πελάτες σας θα ελέγχουν την ενότητα των συχνών ερωτήσεων, πριν προσεγγίσουν έναν υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών.

Αλλά αν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες, που υποχρεωτικά δημιουργούν πολλές ερωτήσεις, μπορεί να είναι αρκετή η ύπαρξη ενός ευδιάκριτου συνδέσμου, που θα οδηγεί, σε μια απλή σελίδα συχνών ερωτήσεων, κατά την διάρκεια της πλοήγησης του πελάτη σας στον ιστότοπό σας, μειώνοντας έτσι την αγοραστική ανησυχία των επισκεπτών του site σας. Η σελίδα, WaterAid, διαθέτει link που οδηγεί στη σελίδα συχνών ερωτήσεων που υπάρχει στο κύριο μενού, στην ενότητα "About" (πληροφορίες).

selida-faq_water

Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε την ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) απευθείας στην product page σας. Μπορείτε ακόμα να την συμπεριλάβετε ως ενότητα στο μέρος με τις περιγραφές των προϊόντων σας ή να την δημοσιεύσετε προς το κάτω μέρος της σελίδας σας, κοντά στις κριτικές των πελατών σας. Η σελίδα  Santa Cruz Bicycles, το κάνει αυτό με τα προϊόντα της, χρησιμοποιώντας  την ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) για να δώσει έμφαση στο προϊόν που θέλει να προβάλλει.

selida-faq_santacruz

Πρότυπο σελίδας συχνών ερωτήσεων

Εάν και δεν μπορεί να υπάρξει ένα συγκεκριμένο πρότυπο για την σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ) υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που αφορούν το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιρειών. Εδώ υπάρχουν μερικές από αυτές:

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής προϊόντων;

Ποιες είναι οι επιλογές αποστολής;

Ποιοι είναι οι διεθνείς φόροι, δασμοί κ.λπ. που πρέπει να πληρώσω;

Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;

Τι θα κάνω αν δεν λάβω ποτέ την παραγγελία μου;

Τι θα κάνω αν έχω λάβει ελαττωματικό προϊόν;

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές σε μια παραγγελία που έχω ήδη παραλάβει;

Πού βρίσκεστε;

Πώς κατασκευάζεται το προϊόν; Από πού προέρχονται τα υλικά;

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω παραγγείλει το σωστό μέγεθος;

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία σας;

Αφού έχετε δημιουργήσει μια σωστή βάση, στη συνέχεια καλό θα ήταν να εστιάσετε σε περισσότερες λεπτομέρειες που αφορούν στην επιχείρησή σας. Εδώ είναι το σημείο που έχουν σημασία οι πληροφορίες  που παρέχονται από τα email και από τα customer support tickets

Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων

Θα πρέπει να διαβεβαιώσετε τους πελάτες σας, ότι οι προσωπικές πληροφορίες που σας δίνουν δεν θα διαρρεύσουν. Είναι επίσης σημαντικό να αντιμετωπιστούν τυχόν κοινές ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλεια της χρήσης του ίδιου του προϊόντος. Η σελίδα Bootea, για παράδειγμα, αντιμετωπίζει τις ανησυχίες των εγκύων, σχετικά με τα προϊόντα αποτοξίνωσης που διαθέτουν.

selida-faq_bootea

Διαχείριση λογαριασμού (Customer Profile)

Προσφέρετε βοήθεια στους νέους και στους παλαιότερους πελάτες σας. Βοηθήστε τους να καταλάβουν πώς να ρυθμίσουν ένα λογαριασμό και πώς να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτόν. Επίσης, αναφερθείτε σε βασικές εργασίες διαχείρισης λογαριασμού, όπως η επαναφορά κωδικού πρόσβασης και η ενημέρωση των λεπτομερειών του τρόπου πληρωμής.

Χαρακτηριστικά προϊόντος και δεσμεύσεις της εταιρείας

Ποια είναι η διαφοροποίηση του brand σας ή του προϊόντος σας, και ποιες ερωτήσεις έχουν οι πελάτες σχετικά με αυτό; Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε την ενότητα των συχνών ερωτήσεων, για να δώσετε έμφαση στο μήνυμα που θέλει να περάσει η εταιρεία σας. Πολλές μάρκες καλλυντικών, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν τις σελίδες συχνών ερωτήσεων για να μιλήσουν για προϊόντα τους τα οποία δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα (cruelty-free), θέμα που απασχολεί μεγάλο μέρος των πελατών τους.

selida-faq_cosmetics

Χρήση του προϊόντος

Μπορείτε, να χρησιμοποιήσετε την ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) για να πείσετε όχι μόνο τους υποψήφιους πελάτες αλλά και να βοηθήσετε τους πελάτες που ήδη έχουν προβεί σε μια αγορά. Απαντήστε σε ερωτήσεις που επικεντρώνονται γύρω από θέματα που μπορεί να απασχολήσουν τους πελάτες σας σε μια πιθανή αρχική χρήση του προϊόντος σας.

Πώς να προσθέσετε μια σελίδα FAQ στο Shopify: 5 apps για να δοκιμάσετε

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μπορούν να ψάχνουν στο Shopify App Store για να βρουν διαφορετικούς τρόπους  με τους οποίους μπορούν να παρουσιάσουν την ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ).

selida-faq_appstore

1. FAQ by POWr

Ρυθμίζει τη σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ) με αναδιπλούμενα θεματικά παράθυρα (accordion layout), όπου οι χρήστες μπορούν με ένα κλικ να τα επεκτείνουν ή όχι. Τοποθετεί στη σελίδα συχνών ερωτήσεων εικονίδια για ερωτήσεις, αλληλεπιδραστικά εφέ και χρώματα της επιλογής σας προσδίδοντας ένα ιδιαίτερο αισθητικό αποτέλεσμα στο site σας.

Οι σελίδες FAQ που έχουν κατασκευαστεί με αυτό το app αφορούν κυρίως mobiles και μπορεί να περιλαμβάνουν links, κείμενα, εικόνες, και βίντεο. Το app αυτό προσφέρει λειτουργικότητα στην διαδικασία αναζήτησης ώστε οι χρήστες να μπορούν να πάρουν γρήγορα την απάντηση που χρειάζονται και να αφήσουν "ανοιχτές" πολλές ερωτήσεις  για να συγκεντρώσουν περισσότερες απαντήσεις. Η απάντηση σε ερωτήσεις του τύπου εάν είστε υπέρ ή κατά της εφαρμογής μπορούν να  προσθέσουν ένα ακόμα στοιχείο αλληλεπίδρασης.

Η εφαρμογή FAQ by POWr  παρέχεται δωρεάν για έως 5 ερωτήματα, για περισσότερα ερωτήματα, η τιμή κυμαίνεται από  $4.49 το μήνα μέχρι και $49.99 το μήνα.

2. HelpCenter

Η εφαρμογή αυτή έχει πολλούς διαφορετικούς τρόπους εμφάνισης  που μπορείτε να επιλέξετε, ώστε να μπορείτε να βρείτε το στυλ που ταιριάζει με την εμφάνιση και την αισθητική του site σας. Δημιουργεί κατηγορίες και λειτουργικές εφαρμογές αναζήτησης  βοηθώντας τους χρήστες να φτάσουν εύκολα και γρήγορα εκεί που πρέπει.

Το  HelpCenter δεν απαιτεί κάποια κωδικοποίηση και διαθέτει μια απλή ρύθμιση. Παρά το γεγονός ότι είναι δωρεάν, οι κριτικοί της εφαρμογής αναφέρουν ότι είναι αρκετά λειτουργικό και χρήσιμο.

Το HelpCenter είναι δωρεάν για όλους τους χρήστες.

3. FAQ ‑ Easy FAQ

Και αυτή η εφαρμογή, εμφανίζει τα τυπικά χαρακτηριστικά όπως το ότι είναι mobile-responsive, προσαρμοστική ανάλογα με τις ανάγκες κάθε εταιρείας, λειτουργική στην διαδικασία αναζήτησης και με αναδιπλούμενα θεματικά παράθυρα (accordion layout). Διαθέτει επίσης κατηγοριοποιημένες ερωτοαπαντήσεις στις οποίες μπορείτε να προσθέσετε κείμενα, εικόνες και βίντεο.

Πέρα από τα παραπάνω, αυτό το app επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλουν νέες ερωτήσεις, που μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε να τις δημοσιεύσετε ή όχι. Μπορείτε να κάνετε τις συχνές ερωτήσεις σας ακόμα πιο ορατές, ενσωματώνοντάς τες  και σε άλλες σελίδες του ιστότοπού σας.

Το FAQ ‑ Easy FAQ  διαθέτει και την δωρεάν επιλογή για την χρήση του, αλλά και την επιλογή των $4.99 το μηνά. Με την χρήση της δεύτερης επιλογής κερδίζετε περισσότερες δυνατότητες, όπως custom CSS  και collections. Ενώ δίνετε και μια τρίτη επιλογή με $9.99 το μήνα, με την οποία παρέχεται ένας απεριόριστος αριθμός συχνών ερωτήσεων.

4. Enorm ‑ FAQ & Accordions

Η εφαρμογή, Enorm ‑ FAQ & Accordions, διαθέτει και αυτή την δυνατότητα αναζήτησης, την ανταπόκριση σε κινητά και την ικανότητα να προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε site. Οι σελίδες με αναδιπλούμενα παράθυρα, μπορούν επίσης να ενσωματωθούν και σε άλλα τμήματα του site σας. Η εγκατάσταση αυτού του app είναι επίσης εύκολη, δίνοντάς του ακόμα ένα πλεονέκτημα καθώς δεν απαιτείται κωδικοποίηση.

Το app Enorm ‑ FAQ & Accordions, έχει χρέωση $3.99 το μήνα και δίνει την δυνατότητα πρόσβασης σε όλα τα χαρακτηριστικά.

5. Re:amaze Live Chat & Helpdesk

Πρόκειται για μια εφαρμογή που δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά, για τη σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ). Το Re:amaze Live Chat & Helpdesk, είναι ένα από τα καλύτερα app, σε θέματα που αφορούν την υποστήριξη πελατών όπως live chat, chatbots, social media, email, SMS και πολλά άλλα, τα οποία τα συγχρονίζει με τα προφίλ των πελατών στο Shopify, ώστε να μπορείτε να προσφέρετε εξατομικευμένη υποστήριξη.

Όταν πρόκειται για τη σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ), μόνο με το συγκεκριμένο app, το περιεχόμενο σας θα μπορέσει να αποτελέσει πηγή, όχι μόνο για τους αγοραστές αλλά και για την ομάδα υποστήριξής σας, είτε πρόκειται για ανθρώπους ή όχι. Τα chatbots θα απαντούν αυτόματα σε ερωτήματα, στην κατάλληλα διαμορφωμένη σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ), την οποία οι συνεργάτες σας θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν ως βιβλιοθήκη αναφοράς για τα διάφορα θέματα. Τοποθετήστε τη σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ) και σε άλλα μέρη του ιστότοπού σας για μια απρόσκοπτη αγοραστική εμπειρία.

Το app Re:amaze Live Chat & Helpdesk, ξεκινά την χρέωσή του από $40 και $60 το μήνα έχοντας διαθέσιμες όλες τους τις λειτουργίες.

Τα καλύτερα παραδείγματα σελίδας συχνών ερωτήσεων (FAQ)

  1. Skinnydip London
  2. United By Blue
  3. National Portrait Gallery
  4. Colorado Crafted Box
  5. Roody Originals
  6. Comprehensive Cranium Care
  7. Shwood
  8. Factory 43
  9. Press

Skinnydip London

selida-faq_skinny

Η σελίδα γυναικείας ένδυσης και αξεσουάρ Skinnydip London, διαθέτει μια ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) που είναι κατηγοριοποιημένη με βάση τον τρόπο της πληρωμής (payment), της παράδοσης (delivery), των παραγγελιών (orders), των επιστροφών χρημάτων (refunds), προϊόντων και των αποθεμάτων (product and stock). Οι χρήστες μπορούν με ένα κλικ, να ανοίξουν νέα παράθυρα, ώστε το περιεχόμενο να μην είναι υπερβολικό και να είναι πιο εύκολο για αυτούς να περιηγηθούν στην ενότητα των συχνών ερωτήσεων (FAQ).

United By Blue

selida-faq_united

H εταιρεία, United by Blue, κατηγοριοποιεί επίσης τη σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ). Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι οι απαντήσεις δεν είναι πτυσσόμενες (collapsible), αλλά έχουν την μορφή κατηγοριών που διευκολύνουν την πλοήγηση των πελατών. Οι απαντήσεις που δίνονται είναι διεξοδικές και συχνά περιλαμβάνουν συνδέσμους, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να κάνουν το επόμενο βήμα.

selida-faq_national

Η σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ) της σελίδας National Portrait Gallery, διαθέτει μια μεγάλη λίστα ερωτήσεων, οι οποίες επίσης κατηγοριοποιούνται. Παρατηρήστε ότι κάτω από κάθε κατηγορία, συνοψίζουν το περιεχόμενο της κατηγορίας σε μια μόνη γραμμή, ώστε οι χρήστες να μπορούν να καταλάβουν εάν έχουν επισκεφτεί το σωστό τμήμα για να βρουν την απάντησή τους. Η οπτική παρουσίαση είναι επίσης διαφορετική. Οι ερωτήσεις βρίσκονται σε πλαίσιο με δυνατότητα κλικ, γεγονός  που δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα αισθητική.

Colorado Crafted Box

selida-faq_colorado

Η ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ) της σελίδας Colorado Crafted Box, είναι αρκετά πιο απλή από αυτή της National Portrait Gallery  και διατηρεί την ενότητα πιο περιεκτική και δεν κατακλύζει τους χρήστες με πάρα πολλές πληροφορίες.

Roody Originals

selida-faq_roody

Η εταιρεία Roody Originals  διαθέτει ένα μοναδικό και πρωτότυπο προϊόν, παρέχει πλεκτά πουλόβερ. Ως εκ τούτου, η εταιρεία διαθέτει αρκετό "ελεύθερο χώρο" στην ιστοσελίδα της ώστε να γίνει δημιουργική βάζοντας την προσωπική της πινελιά, κάτι το οποίο φαίνεται σε όλο το site τους. Το προσωπικό τους στοιχείο το ενσωματώνουν επίσης και στην ενότητα συχνών ερωτήσεων (FAQ), διατηρώντας ερωτήσεις που σχετίζονται, συγκεκριμένα στο προϊόν και το κοινό τους. Φαίνεται μάλιστα, ότι έχουν εξετάσει προσεκτικά ποιες ερωτήσεις θα θέσουν σε αυτή την ενότητα, οι οποίες και είναι πολύ συγκεκριμένες για το μοναδικό προϊόν τους.

Comprehensive Cranium Care

selida-faq_cranium

Η σελίδα Comprehensive Cranium Care, χρησιμοποιεί επίσης μια χιουμοριστκή επωνυμία για να πουλήσει τα προϊόντα της, που αφορούν στην φροντίδα του τριχωτού της κεφαλής ανδρών, που δεν έχουν μαλλιά. Το χιούμορ συνεχίζει να υπάρχει και στη σελίδα συχνών ερωτήσεων( FAQ), αντιμετωπίζοντας όμως ταυτόχρονα επαρκώς τις ανησυχίες των πελατών τους και διατηρώντας τις δεσμεύσεις τους απέναντι στα προϊόντα τους.

Shwood

selida-faq_shwood

Η εταιρεία Shwood προσφέρει γυαλιά ηλίου και αξεσουάρ και διαθέτει μια πραγματικά όμορφη σελίδα FAQ. Τα εντυπωσιακά γραφικά και τα καλά σχεδιασμένα γραφήματα σε κάθε κατηγορία δημιουργούν μια πολύ όμορφη αισθητική. Οι απαντήσεις τους περιλαμβάνουν συνδέσμους που οδηγούν τους χρήστες εκεί που πρέπει, γεγονός που δημιουργεί μια θετική και εύκολη εμπειρία στη διαδικασία πλοήγησης.

Factory 43

selida-faq_43

"Short and sweet" αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να περιγράψει κανείς τη σελίδα Factory 43. Έχουν καταφέρει και έχουν παρουσιάσει τις πιο σημαντικές και συνηθισμένες ερωτήσεις σε μια συνοπτική σελίδα. Όταν διαθέτετε ένα τόσο μικρό χώρο, είναι σημαντικό να μείνετε πιστοί στο brand σας, είναι κάτι το οποίο η εταιρεία Factory 43, κάνει εξαιρετικά καλά.

Με τόσο μικρό χώρο, είναι σημαντικό να μείνετε πιστοί στο brand σας, το οποίο το Project 43 κάνει εξαιρετικά καλά. Για παράδειγμα, αντί να χρησιμοποιήσουν την ερώτηση: When can I expect to receive my refund? (Πότε να περιμένω να λάβω την επιστροφή χρημάτων μου), επιλέγουν μια πιο σύντομη ερώτηση: Where’s my refund? (Πού είναι η επιστροφή μου;) κάτι που βοηθά στην συσχέτιση με τους πελάτες τους, αλλά και στην ενίσχυση της εταιρικής τους ταυτότητας.

Press

selida-faq_press

Η σελίδα Press, είναι ένα όμορφο αισθητικά και ευχάριστο brand, κάτι το οποίο φαίνεται και από την σελίδα συχνών ερωτήσεων (FAQ). Καθαρός σχεδιασμός, απλή παλέτα χρωμάτων, εύκολη πλοήγηση, χαρακτηριστική γραμματοσειρά, στοιχεία που προσδίδουν το κάτι παραπάνω στην εμφάνιση και στην αισθητική του site. Οι απαντήσεις σε ερωτήσεις είναι σύντομες αλλά σαφείς και πλήρεις, συχνά συμπεριλαμβάνονται και κάποιοι σύνδεσμοι που βοηθούν την αγοραστική διαδικασία το πελάτη.

Απαντήστε σε ερωτήσεις για να μειώσετε την πιθανή ανησυχία των πελατών

Αν θέλετε να επωφεληθείτε από όλες τις λειτουργίες της σελίδας συχνών ερωτήσεων (FAQ) πρέπει να ανιχνεύσετε, αυτό το οποίο έχει την μεγαλύτερη σημασία για τους  νέους ή τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Αυτό το οποίο θα τους απασχολήσει κατά την διάρκεια της αγοραστικής τους διαδικασίας.

selida-faq_customer

Ίσως έχετε παρατηρήσει οι περισσότερες σελίδες συχνών ερωτήσεων (FAQ), έχουν θαφτεί στο κάτω μέρος του υποσέλιδου των διάφορων site. Αυτό το οποίο όμως είναι καλύτερο, είναι να ενσωματωθεί η σελίδα αυτή στο site σας, ως μέρος της υποστήριξης ή της σελίδας επικοινωνίας ή του μενού πλοήγησης ώστε να εξασφαλίσετε ότι σίγουρα θα βρεθεί από τους πελάτες σας. Είναι επίσης σημαντικό να ενημερώνετε τη σελίδα συχνών ερωτήσεων αρκετά συχνά, καθώς εμφανίζονται όλο και νέες ανησυχίες  από τους πελάτες σας. Ακόμα μπορεί να δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες και να χρειάζεται να προσθέσετε νέα links στη σελίδα σας, που θα συνδέουν τους πελάτες σας με άλλες σελίδες και θα συνεχίζουν την αγοραστική "διαδρομή" τους.

Η σελίδα συχνών ερωτήσεων είναι συχνά μια μεταγενέστερη σκέψη για πολλά site. Αλλά, εάν χρησιμοποιηθεί στρατηγικά, μπορεί να προσθέσει μεγάλη αξία στην ιστοσελίδα σας, με διάφορους τρόπους, από τη μείωση του φόρτου εργασίας για την υποστήριξη των πελατών σας μέχρι και την εξάλειψη πιθανών ανησυχιών που μπορεί να τους έχουν δημιουργηθεί, πριν προβούν στην αγορά του προϊόντος από εσάς.

Η Think Plus, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή ιστοσελίδων.  Είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αναδειχθεί στο διαδίκτυο και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας εμπιστευθείτε την κατασκευή και τη διαχείριση της ιστοσελίδας σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε μαζί το δικό σας project και να βγείτε κερδισμένοι!