Παρουσίαση «EuroCharity Yearbook 2011/12 - Leadership for Sustainability»
Posted at:
10 July, 2012
Reading time:
3 min read
Οι ηγέτες έδωσαν το «παρών»
Σε μία κατάμεστη αίθουσα πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της φετινής έκδοσης της σειράς EuroCharity Yearbook με τίτλο Leadership for Sustainability. Περισσότερα από 200 άτομα, φίλοι και συνεργάτες τίμησαν με την παρουσία τους την EuroCharity, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κεντρικό Αναγνωστήριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Ανάμεσά τους ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και ειδικοί επιστήμονες, εκπρόσωποι δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών και φορέων, οι οποίοι παράθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με την αειφόρο ηγεσία και συμμετείχαν στο διάλογο που πραγματοποιήθηκε.Στην εκδήλωση απηύθυνε χαιρετισμό ο κ. Peter Michel Heilmann, Πρόεδρος της EuroCharity, ο οποίος αναφέρθηκε στην εκδοτική προσπάθεια της EuroCharity από το 2007 μέχρι σήμερα αλλά και στη σημασία της φετινής έκδοσης η οποία έχει θέμα την αειφόρο ηγεσία. Κατά την ομιλία του ανέφερε σχετικά: «Το φετινό θέμα της έκδοσης εκτός από σημαντικό είναι και επίκαιρο. 27 αναγνωρισμένοι συγγραφείς και 14 υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη από τρεις ηπείρους και 17 χώρες μοιράζονται την εμπειρία, τις απόψεις, τις ιδέες, το όραμα και τις προτάσεις τους για ένα επίμαχο θέμα. Όπως αναφέρει σε άρθρο του χαρακτηριστικά και ένας συγγραφέας από τη Σουηδία “αυτό που στερείται η εποχή μας είναι η ικανή αειφόρος ηγεσία”. Εμείς δίνουμε και φέτος βήμα για ένα εποικοδομητικό διάλογο σε διεθνές επίπεδο, φέρνοντας στην επιφάνεια ένα φλέγον ζήτημα».Ακολούθησε ο κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Εταίρος της EuroCharity, ο οποίος παρουσίασε αποσπάσματα του λευκώματος και αναφέρθηκε σε παγκόσμιες έρευνες και στοιχεία που πλαισιώνουν την έκδοση. Συγκεκριμένα, ο κ. Σπανός τόνισε: «Βρισκόμαστε σήμερα σε έναν ιστορικό χώρο στον οποίο “κατοικεί” ο ανεκτίμητος πνευματικός πλούτος της Ελλάδος. Σε αυτό τον οίκο γνώσης θελήσαμε να παρουσιάσουμε το νέο εκδοτικό εγχείρημα της EuroCharity, το οποίο αφορά σε ένα θέμα που ανακίνησε πρώτη η αρχαία ελληνική σκέψη. Η αειφόρος ηγεσία είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ σε μία προσπάθεια εθνικής αναγέννησης».
Τους χαιρετισμούς των εκπροσώπων της EuroCharity, ακολούθησαν οι τοποθετήσεις ηγετών που συμμετείχαν στη φετινή έκδοση.
Όπως ανέφερε σχετικά ο κ. Grant Carson, Διευθύνων Σύμβουλος Citi Ελλάδος: «Ο τραπεζικός κλάδος βιώνει μία πρωτόγνωρη κατάσταση και οι τράπεζες οφείλουν να επανεξετάσουν το ρόλο τους στην κοινωνία και να διαχειριστούν τις συχνά συγκρουόμενες προτεραιότητες των μετόχων, των κυβερνήσεων, των ρυθμιστών και των πελατών, ώστε να εξασφαλίσουν ότι αποδίδουν αξία με έναν ορθό και βιώσιμο τρόπο».
Ο κ. Serge Schmidt, Διευθύνων Σύμβουλος της ΧΑΛΥΨ Δομικά Υλικά Α.Ε., αναφέρθηκε στην πολιτική αειφορίας της εταιρείας. Συγκεκριμένα, τόνισε: «Η αειφορία δεν είναι επιλογή. Ο πλανήτης μας οδηγεί στην αειφορία. Δεν μπορούμε να επιλέξουμε τι προτιμούμε ή τι θα μας άρεσε να κάνουμε. Χρειαζόμαστε ικανά στελέχη να ηγηθούν της αλλαγής αυτής».
Ακολούθησε συζήτηση με τη μορφή πάνελ την οποία συντόνισε ο κ. Δημήτριος Μπουραντάς, Καθηγητής Management & Human Resources, Διευθυντής Executive MBA και Συν-διευθυντής M.Sc. in Human Resources Management του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τις απόψεις και το όραμά τους περί αειφόρου ηγεσίας μοιράστηκαν με το κοινό οι κ.κ. Νίκος Κουτσιανάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑPIVITA και Κρις Αμιράλης, Πρόεδρος του FutureLeaders.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε έκθεση πολύτιμων θησαυρών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, όπως χειρόγραφοι κώδικες και έντυπο υλικό, ενώ η κ. Αντωνία Αράχωβα, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος παρουσίασε στους καλεσμένους την ιστορία, τις δραστηριότητες και τους στόχους της Βιβλιοθήκης.
Μέγας υποστηρικτής της εκδήλωσης ήταν το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα MBA International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Υποστηρικτής ήταν το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, ενώ χορηγός οίνου η εταιρεία Limnos Organic Wines. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν οι εφημερίδες «Κέρδος», «Athens News» και «Kathimerini English Edition», τα περιοδικά «Re:CSR», «Marketing Week» και «HR Professional», όπως και το εβδομαδιαίο newsletter «CSRweek», το CSRnews.gr, η Think Plus και το διεθνές δίκτυο CSRwire.
Το «EuroCharity Yearbook» μετρά από το 2007 συνολικά πέντε εκδόσεις, στις οποίες έχουν φιλοξενηθεί τα μηνύματα και οι τοποθετήσεις άνω των 150 σημαντικών προσωπικοτήτων από τουλάχιστον 20 χώρες, ενώ έχει αποσταλεί σε πάνω από 10.000 παραλήπτες, σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως.