Netflix ! To E-shop όχι η πλατφόρμα…

Posted at:

22 June, 2021

Reading time:

4 min read

Netflix ! To  E-shop όχι η πλατφόρμα…

Ο γίγαντας του streaming μάλλον αποφάσισε να κατακτήσει και τη βιομηχανία του e-commerce. Έτσι καθόλου τυχαία, μέσω του Shopify, της μεγαλύτερης πλατφόρμας παγκοσμίως, δημιούργησε το “netflix.shop”. Όλοι εμείς οι “φανς” των εξαιρετικών σειρών του Netflix, μπορούμε πλέον να αγοράσουμε από το καναπέ μας ~ αφήνοντας για λίγο το τηλεκοντρόλ ~ από μαξιλάρια “Lupen” μέχρι σορτς & μποξεράκια “Netflix”…


Φυσικά τα προϊόντα δεν σταματάνε εκεί. Θα υπάρχουν καπέλα, κολιέ, αξεσουάρ και ρούχα, όλα “brandαρισμένα” και προς πώληση στο Netflix.shop.


Έναν ιστότοπο που κυκλοφορήσε την Πέμπτη 10 Ιουνίου, όταν η μεγαλύτερη εταιρεία streaming στον κόσμο αποφάσισε να “βάλει και αυτή τη σημαία” στη γη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μέσω του shopify eshop που δημιούργησε το Netflix έχει πλέον έναν νέο τρόπο να κερδίσει χρήματα μετά από ένα ομολογουμένως δύσκολο τρίμηνο όπου είδε αφενός την ανάπτυξη του να επιβραδύνεται, αφετέρου ένα τρομερό αντίπαλο να προστίθεται στον ήδη μεγάλο αριθμό αντιπάλων, το Disney +. Σε αντίθεση με τους περισσότερους από τους ανταγωνιστές του, συμπεριλαμβανομένων των Hulu και HBO Max, το Netflix, δεν διαθέτει διαφημίσεις, στηριζόμενο αποκλειστικά στα μηνιαία τέλη που καταβάλλονται από περισσότερους από 200 εκατομμύρια συνδρομητές.


Κάπου εκεί λοιπόν μπαίνει το Netflix.shop.

netflix-eshop-shopify

Το E-shop μέσω του Shopify που δημιούργησε το Netflix είναι το λογικό επόμενο βήμα για μια εταιρεία που έχει πάρει ιδιαιτέρως σοβαρά το λιανικό εμπόριο, έχοντας ήδη δημιουργήσει το αντίστοιχο τμήμα καταναλωτικών προϊόντων Netflix. Ήδη η ομάδα καταναλωτικών προϊόντων έχει αυξηθεί σε 60 άτομα, από μόλις 20 που ήταν πριν από κάποιους μήνες και το Netflix έχει ήδη κάνει συμφωνίες με την Walmart, τη Sephora, την Amazon και την Target για να πουλήσει ρούχα, παιχνίδια, προϊόντα ομορφιάς και οικιακά είδη, μεταξύ άλλων αντικειμένων, που σχετίζονται με τις σειρές και τις ταινίες του.

Το Netflix δημιούργησε το διαδικτυακό κατάστημα με την εταιρεία τεχνολογίας Shopify. Ο κ. Simon περιέγραψε το νέο E-shop ως «μπουτίκ», προσθέτοντας ότι τα προϊόντα που συνδέονται με μερικές μόνο εκπομπές του Netflix θα συμπεριληφθούν από τις πρώτες εβδομάδες του.

Το "Lupin", η διάσημη γαλλική εκπομπή εγκλημάτων με τον ιδιαίτερο κλέφτη, θα είναι στο επίκεντρο του Netflix.shop αργότερα αυτό το μήνα. Εκτός από τα καλύμματα του μπέιζμπολ, μπλουζάκια, φούτερ και πουλόβερ, όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με το «Lupin» είναι σχεδιασμένα και παράγονται σε συνεργασία με το μουσείο του Λούβρου.

Δύο σειρές animation του Netflix, το "Eden" και το "Yasuke", θα προβληθούν στο κατάστημα την πρώτη ημέρα του. Ένα ρολόι που βασίζεται στον χαρακτήρα "Yasuke" Haruto, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την καλλιτέχνη και σχεδιαστή Nathalie Nguyen, έχει τιμή 135 $.

Η ζήτηση είναι δεδομένο ότι υπάρχει:

Χιλιάδες προϊόντα για θαυμαστές της σειράς ντοκιμαντέρ Netflix "Tiger King", συμπεριλαμβανομένων κεριών, μάσκες προσώπου και ευχετήριων καρτών, πωλούνται ήδη στο Etsy και σε παρόμοιες ιστοσελίδες, χωρίς όμως την ευλογία της εταιρείας.

Το Netflix.shop θα επιτρέψει στην εταιρεία να κινηθεί γρηγορότερα για να καλύψει τη ζήτηση για αντικείμενα που σχετίζονται με το Netflix και αυτό το δείχνει ξεκάθαρα η τάση στα κοινωνικά μέσα.

Το κάναμε πολύ γρήγορα", είπε ο κ. Simon για τις μπλούζες "Bridgerton", "αλλά νομίζω ότι μιλάμε για θέμα λίγων ημερών πριν το επόμενο απροσδόκητο χτύπημά μας.

netflix-eshop-shopify-apparel

Η επιθυμία για ταχύτητα, ασφάλεια και αρτιότητα έπαιξε τεράστιο ρόλο στην απόφαση της εταιρείας να δημιουργήσει το κατάστημά της μέσω του Shopify, του οποίου η τεχνολογία υποστηρίζει μια σειρά προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένων των Allbirds, Kith, The New York Times και Kim Kardashian's Skims.

Ο Harley Finkelstein, πρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε ότι το Shopify είναι απολύτως έμπειρο στο χειρισμό «εκατομμυρίων πωλήσεων», από τα άλμπουμ Taylor Swift έως τις κυκλοφορίες sneaker και μπορεί να διαχειριστεί δεκάδες χιλιάδες συναλλαγές ανά δευτερόλεπτο. «Έχουμε σκληραγωγηθεί μέσα από μερικές από τις πιο απότομες ηλεκτρονικές πωλήσεις στον κόσμο», είπε ενδεικτικά.

Τα προϊόντα που βασίζονται σε εμπορικές επιτυχίες ανάγονται στις πρώτες μέρες του Hollywood. Η Disney πούλαγε εκατομμύρια προϊόντα με τους Mickey Mouse, Pinocchio, Snow White και άλλους χαρακτήρες ήδη από τη δεκαετία του 1920.

Δεκαετίες αργότερα, ο Τζωρτζ Λούκας δημιούργησε μια τεράστια περιουσία χάρη σε μια τυχαία συμφωνία που σύναψε με τη Fox αναφορικά με τα δικαιώματα των προϊόντων «Star Wars» σε αντάλλαγμα με μία έκπτωση στην αμοιβή του σκηνοθέτη.

netflix_e-shop_shopify_collectables

Οι εταιρείες τεχνολογίας μπαίνουν τώρα στη μάχη καθώς αναζητούν νέες ροές εσόδων. Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδια της για άνοιγμα ενός καταστήματος στη Νέα Υόρκη και το Instagram έχει βελτιώσει εκπληκτικά τις δυνατότητες αγορών εντός εφαρμογής.

Οι πωλήσεις προϊόντων με άδεια χρήσης που συνδέονται με εκπομπές, ταινίες και χαρακτήρες ήταν περίπου 49 δισεκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2019 και 128 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη του κλάδου από την Licensing International, μια εμπορική ομάδα.

netflix_e-shop_shopify

Ο μεγαλύτερος φυσικά παίκτης, είναι η Disney.

Ο κ. Simon, ο διευθυντής του Netflix, δήλωσε ότι τα χρήματα που δημιουργούνται από το νέο shopify E-shop δεν αναμένεται να αντιστοιχούν στο ποσό που κάνει το Netflix μέσω των συμφωνιών της με αλυσίδες καταστημάτων και μάρκες μόδας. Σε αντίθεση με τη Disney, η οποία εκτιμάται ότι θα παράγει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις κάθε χρόνο σε εμπορεύματα, το Netflix δεν έχει σχέδια για αληθινά καταστήματα σε εμπορικά κέντρα ή στην Times Square.