Η Think Plus υλοποίησε το digital billboard της NRG στην Πλατεία Συντάγματος
Posted at:
31 May, 2018
Reading time:
1 min read
Η Think Plus αντιλαμβάνεται τις ραγδαίες εξελίξεις που συντελούνται στο πεδίο του marketing, όχι μόνο επειδή πλέον ζούμε και αναπνέουμε σε έναν ψηφιακό κόσμο, αλλά και γιατί η επιτακτική πλέον η ανάγκη να εξελίσσουμε πια τον τρόπο που σκεφτόμαστε, νιώθουμε αλλά και κρίνουμε όσον αφορά τις αγορές μας. Σε αυτό το πλαίσιο, ήταν πραγματικά μεγάλη μας χαρά να αναλάβουμε μια υψηλών απαιτήσεων προωθητική ενέργεια της NRG κατά την περίοδο των περασμένων Χριστουγέννων.
Ο χειμώνας που μας πέρασε ήταν κατά γενική ομολογία ο πλέον ανταγωνιστικός για τους εναλλακτικούς παρόχους ρεύματος, οπότε οποιαδήποτε συμβατική προσέγγιση προώθησης αυτομάτως θα ήταν καταδικασμένη να αποτύχει. Για αυτό το λόγο σκεφτήκαμε «out of the box» και υλοποιήσαμε μια διαφημιστική ενέργεια σύγχρονων προδιαγραφών, μέσω ενός digital billboard που στήθηκε σε μια στάση λεωφορείων στην Πλατεία Συντάγματος.
Το concept ήταν πολύ απλό. Η διαφημιστική επιγραφή στη στάση επέτρεπε τη διάδραση με το κοινό, το οποίο μπορούσε να συμμετέχει μέσω της digital touchscreen οθόνης πάνω στην επιγραφή. Η ενέργεια αποτελούσε μέρος της καμπάνιας «5x5x5» της NRG και στόχος του κόσμου που συμμετείχε ήταν να πατήσει το call to action στην digital οθόνη και αφού τα σύμβολα μεταξύ των αριθμών άρχιζαν να περιστρέφονται, όταν σταματούσαν, εμφανιζόταν ένας τυχαίος συνδυασμός. Ο σωστός συνδυασμός έστελνε εντολή στον ενσωματωμένο εκτυπωτή της στάσης να δημιουργήσει μοναδικά εισιτήρια. Στόχος ήταν ο παίκτης να πετύχει το 5x5x5, με το οποίο κέρδιζε το εισιτήριο της συμμετοχής στον μεγάλο διαγωνισμό για έναν ολόκληρο χρόνο δωρεάν ρεύματος.
Η συμμετοχή ήταν μεγάλη, ο κόσμος που έπαιξε το παιχνίδι πέρασε καλά είτε κέρδισε είτε όχι και το visibility της NRG αυξήθηκε σημαντικά. Μερικές φορές είναι σημαντικότερο να δώσεις στο κοινό τη δυνατότητα να παίξει, κάτι που στην Think Plus το αναγνωρίζουμε και το υποστηρίζουμε με πράξεις!