Η Think Plus κάλυψε τη δραστηριότητα του Beefeater στο In-Edit Festival
Posted at:
10 January, 2018
Reading time:
1 min read
Είναι χαρά μας να αναλαμβάνουμε projects για brands με το εκτόπισμα και την γνωστή ποιότητα του Beefeater. Το αγαπημένο τζιν συμμετείχε ως premium partner στο 2ο In-Edit Festival, του μεγαλύτερου φεστιβάλ μουσικού κινηματογράφου στον κόσμο που επέστρεψε στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Το φεστιβάλ διεξήχθη από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου στις εγκαταστάσεις της Στέγης και στο Ρομάντσο και μας παρέδωσε σπουδαία δείγματα μουσικών ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο, αφού στην οθόνη συναντήθηκαν μεταξύ άλλων ο Nick Cave με DJs από το Ιράν και οι Rolling Stones με βιρτουόζους τζαζίστες.
Φυσικά και το event δε θα ήταν το ίδιο χωρίς την παρουσία του Beefeater, το οποίο συνόδευσε τις προβολές του φεστιβάλ με τη χαρακτηριστική του λονδρέζικη φινέτσα. Είναι ένα από τα αγαπημένα ποτά και του ελληνικού κοινού και αυτό έγινε αντιληπτό για μια ακόμη φορά στα stands του περίφημου τζιν στα πλαίσια του φεστιβάλ. Η Think Plus, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει στην κάλυψη τέτοιων δραστηριοτήτων, ήταν εκεί και κάλυψε τη συσσώρευση του κοινού για ένα ποτήρι από το αγαπημένο του αλκοολούχο ποτό. Το Beefeater είναι γνωστό για το απαράμιλλο βρετανικό στυλ του και αυτό ανταποκρίνεται στο βίντεο που δημιουργήσαμε.