Από το Discovery στο Checkout. Η Google εμβαθύνει τη συνεργασία της με το Shopify !!
Posted at:
27 August, 2021
Reading time:
2 min read
Μια συνεργασία που θα βοηθήσει σίγουρα, περισσότερους εμπόρους να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω της Google πιο γρήγορα, προσθέτοντας με μια απλοποιημένη διαδικασία ενσωμάτωσης το Shop Pay!
Υπάρχει μια αλλαγή στο χώρο του εμπορίου καθώς πλέον το κέντρο βάρους να απομακρύνεται από το λιανικό εμπόριο και μετατοπίζεται προς το διαδίκτυο. Τώρα λοιπόν περισσότερο από ποτέ, οι ανεξάρτητοι έμποροι χρειάζονται γρήγορη και απλή πρόσβαση στα μέρη που ξοδεύουν οι αγοραστές, εμφανιζόμενοι παράλληλα με εμπειρίες, που αγαπούν οι καταναλωτές.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Shopify επεκτείνει τη συνεργασία του με τη Google με σκοπό να βοηθήσει τους εμπόρους οποιουδήποτε μεγέθους να κερδίσουν μέσω του βελτιωμένου Discovery και μιας αγοράς με υψηλότερο ποσοστό συναλλαγών, ενώ ταυτόχρονα βελτιστοποιείται η διαδικασία ενσωμάτωσης για τους εμπόρους του Shopify που ξεκινούν στη Google.
Διευκολύνονται οι περισσότεροι εμπόροι στο να ξεκλειδώσουν την αξία του καναλιού Google του Shopify, βρίσκοντας νέους τρόπους αξιοποίησης της εμπειρίας του Shopify στο εμπόριο και της ηγεσίας της Google στο Search & Discovery.
Το Shop Pay επεκτείνεται στη Google.
Το Shop Pay - ο γρηγορότερος και ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής στο διαδίκτυο - θα επεκταθεί σε όλους τους εμπόρους Shopify που πωλούν μέσω της Google.
Στο προσεχές μέλλον, οι έμποροι που ενεργοποιούν την “Αγορά” στη Google, θα μπορούν να παρέχουν το Shop Pay ως επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς, εκμεταλλευόμενοι τις δισεκατομμύρια συναλλαγές αγορών που πραγματοποιούνται στη Google καθημερινά.
Η επέκταση του Shop Pay στη Google, παρέχει σε ακόμη περισσότερους εμπόρους και καταναλωτές πρόσβαση στις κορυφαίες υπηρεσίες παραγγελίας, εντοπισμού και παραδόσεων.
"Είμαστε συνεργάτες με τη Google από το 2012 και αυτή η επέκταση της συνεργασίας μας αποτελεί μια ακόμη ενίσχυση του Shopify και του κοινού οράματος του εμπορίου της Google - ότι βάζοντας τον έμπορο πρώτα, όλοι κερδίζουν", δήλωσε ο Kaz Nejatian, VP, Merchant Services, Shopify.
"Το Shop Pay είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς το κάνουμε αυτό. Είναι 70% γρηγορότερο από ένα τυπικό ταμείο, και αυτό σημαίνει λιγότερα εγκαταλελειμμένα καροτσάκια για εμπόρους και μια εξαιρετική εμπειρία αγοράς για τους καταναλωτές.
Το Shop Pay βοήθησε τους καταναλωτές να παρακολουθούν σχεδόν μισό δισεκατομμύριο παραγγελίες και είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε αυτήν τη λειτουργία σε εμπόρους και καταναλωτές στη Google."
Πρόσφατα, στην εκδήλωση “Google I/O”, ανακοινώθηκε επίσης η απλοποίηση της διαδικασίας ενσωμάτωσης για το κανάλι Google του Shopify. Εφαρμόζεται μια εμπειρία χωρίς τριβές χρησιμοποιώντας έξυπνες προεπιλογές, έτσι ώστε οι έμποροι να μπορούν να ξεκινήσουν γρηγορότερα στη Google παραθέτοντας τα προϊόντα τους δωρεάν με λίγα μόνο κλικς.