Absolut Me
Posted at:
02 December, 2019
Reading time:
4 min read
Σύντομη περιγραφή
Η ABSOLUT είναι το leading brand των premium vodka. Χαρακτηρίζεται από τη μοναδική της γεύση, το ιδιαίτερο σχήμα στο μπουκάλι, τις ανατρεπτικές διαφημιστικές καμπάνιες, τις πρωτοποριακές ενέργειες που πραγματοποιεί. Φέτος, η ABSOLUT VODKA παρουσιάζει την καμπάνια “Absolut Νights” με πρωταγωνιστές 12 διαφορετικούς χαρακτήρες που απολαμβάνουν συγκλονιστικές εμπειρίες… οι οποίες κρατάνε για πάντα. Μέσα από την ενέργεια “Absolut Me”, καταφέραμε οι εμπειρίες αυτές να “κρατάνε για πάντα” και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Με ποιον τρόπο; Με μία 360o ενέργεια που ξεκινούσε από την above the line καμπάνια, στη συνέχεια μεταφέραμε τα vibes στα μεγαλύτερα clubs της Ελλάδας διοργανώνοντας 30 συναρπαστικά events και τέλος στο digital/social media περιβάλλον όπου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να γίνουν ένας από τους 12 χαρακτήρες της καμπάνιας και να κερδίσουν το ομοίωμά τους με την πρωτοποριακή τεχνολογία 3D printing. Το impact που είχε η ενέργεια για το brand, τα σημαντικά αποτελέσματα και η πρωτοποριακή υλοποίηση, εξασφάλισε στην ιδέα το διαβατήριο για εξωτερικό. Πρώτο σταθμός-συμβόλαιο με την Absolut Σερβίας και το ταξίδι… συνεχίζεται. Από National… η ιδέα έγινε international!
Conceptual Design Samples
Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας
Από τον πελάτη ζητήθηκε να δημιουργήσουμε μια πρωτοποριακή ενέργεια με σημείο αναφοράς τα Absolut Nights, με στόχο να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με το κοινό online και offline. Η κεντρική ιδέα ήταν να κάνουμε τους ίδιους του καταναλωτές πρωταγωνιστές σε αυτή την εμπειρία. Δημιουργήσαμε events στα κορυφαία clubs σε όλη την Ελλάδα, μεταφέροντας το σκηνικό της καμπάνιας στην πραγματική ζωή. Στην είσοδο του event, οι προωθήτριες ενημέρωναν το κοινό για τη συγκλονιστική εμπειρία που θα ζήσουν με δυνατή μουσική, ατελείωτο χορό και φυσικά… άφθονη Absolut. Στη συνέχεια το κοινό έδινε τα στοιχεία του και είχε τη δυνατότητα να επιλέξει έναν από τους 12 χαρακτήρες της καμπάνιας, να δημιουργήσει το δικό avatar και να κερδίσει το ομοίωμά του σε 3D printing.
Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός
Ecosystem
Το challenge που είχαμε να διαχειριστούμε ήταν ο όγκος των συμμετοχών ο οποίος ήταν απρόβλεπτος αλλά και το ιδιαίτερο περιβάλλον των clubs. Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε για μία τόσο προσωποποιημένη διαδικασία… ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα.
Offline
Σε κάθε event στήναμε 3D scanners, όπου επιτόπου γινόταν το σκανάρισμα των προσώπων, αμέσως ερχόταν ένα sms στο τηλέφωνο του συμμετέχοντα με ένα link. Πατώντας το link οδηγούσε στην εφαρμογή Absolut Me.
Online
Η εφαρμογή Absolut Me λειτουργούσε σε desktop & mobile environment, εξασφαλίζοντας engagement από την πρώτη στιγμή. Εκεί υπήρχε η δυνατότητα ο χρήστης να κάνει share και like, με στόχο να βρεθεί στο TOP 5 του κάθε event. Μόλις ολοκληρωθεί η ψηφοφορία, αυτόματα δίνεται εντολή στο 3D printer να τυπώσει το ομοίωμα, το οποίο αποστέλλεται στον νικητή.
Incentive
Εκτός από το digital περιβάλλον, ο συμμετέχοντας μπορούσε να κερδίσει και στο φυσικό περιβάλλον, αφού μπορούσε να τυπώσει την φωτογραφία του και να την πάρει την ίδια στιγμή. Αυτό λειτούργησε ως κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων, αφού για κάθε φωτογραφία χρειαζόταν μία μάρκα που κέρδιζε με την κατανάλωση ποτού (κάθε ποτό 1 μάρκα και για κάθε φιάλη 7 μάρκες).