Το βίντεο είναι η μεγαλύτερη πρόκληση του content marketing

Posted at:

07 March, 2018

Reading time:

5 min read

Το βίντεο είναι η μεγαλύτερη πρόκληση το

Το βίντεο έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο τμήμα της ζωής μέσα από τα social media και αποτελεί το σύγχρονο πολύ-εργαλείο που κάνει πιο εύκολη τη ζωή των διαφημιστών. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως το 65% των επιχειρήσεων έχουν εντάξει τη χρήση βίντεο στην στρατηγική τους και αυτό το ποσοστό αναμένεται μόνο να αυξηθεί.

content-marketing-fb-live

Καθώς το βίντεο είναι μια από τις νεότερες προσθήκες στην ευχέρεια του μάρκετινγκ, ενδεχομένως κάποιοι να έχουν ακόμη μερικές αμφιβολίες. Σε κάθε δεύτερη σκέψη που μπορεί να έχετε ωστόσο, η απάντηση είναι ότι αξίζει τον κόπο. Όχι απλώς επειδή το κάνουν όλοι, αλλά γιατί το βίντεο είναι αυτή τη στιγμή η πιο ευέλικτη και κερδοφόρα μορφή του ψηφιακού μάρκετινγκ εκεί έξω.

content-marketing-creator

Το βίντεο αποφέρει σημαντικά κέρδη

Καταρχάς, η δημιουργία βίντεο μπορεί να σας αποφέρει σημαντικά κέρδη. Μελέτες δείχνουν πως πάνω από το 70% των χρηστών που παρακολούθησαν ένα βίντεο για ένα προϊόν, στη συνέχεια το αγόρασαν. Άλλωστε, η όραση είναι η κυρίαρχη αίσθησή μας και οι περισσότερες πληροφορίες που καταλήγουν στον εγκέφαλό μας είναι οπτικού χαρακτήρα. Εάν λοιπόν μια απλή εικόνα μπορεί να κερδίσει την προσοχή μας, φανταστείτε τι μπορεί να γίνει με μια ροή κινούμενων εικόνων.

content-marketing-video

Ένα ποσοστό 80% των επιχειρήσεων συναινούν πως το βίντεο προσφέρει καλύτερη απόδοση των επενδύσεων. Μπορεί η παραγωγή ενός βίντεο να μην είναι η πιο εύκολη και φθηνότερη διαδικασία, αλλά δεν υπάρχει κανείς που θα σας πει ότι δεν θα έχετε κέρδος από αυτό.

Βίντεο σημαίνει εμπιστοσύνη

Η εμπιστοσύνη είναι το βασικό θεμέλιο των πωλήσεων. Ολόκληρη η φύση του content marketing άλλωστε βασίζεται στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και στη δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων, αφήνοντας τους ανθρώπους να έρχονται σε εσάς, παρέχοντάς τους ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες.

Κάποιοι καταναλωτές είναι ακόμη σκεπτικοί απέναντι στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, ακριβώς επειδή φοβούνται πως θα εξαπατηθούν. Το αποτελεσματικό βίντεο είναι αυτό που θα προωθήσει τα προϊόντα σας σε μορφή συνομιλίας. Αυτή η ατομική προσέγγιση προσφέρει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον καταναλωτή ώστε να προχωρήσει στην αγορά του.

content-marketing-store

Ένα ακόμη αδιαπραγμάτευτο ατού των βίντεο είναι πως σας δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσετε το χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας, κάτι που με τη σειρά του σηματοδοτεί την αρχή μιας σχέσης εμπιστοσύνης. Πολύ απλά, αν διαθέτετε βίντεο στον ιστότοπό σας, έχετε περισσότερες από 50 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανιστείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης της Google. Καθώς το YouTube ανήκει στην Google, είναι ένας καλός χώρος να τα ανεβάσετε, μαζί με πρωτότυπους τίτλους και περιγραφές. Προσθέστε, τέλος, τον σύνδεσμο της ιστοσελίδας σας, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να κάνει το επόμενο βήμα.

Το βίντεο πάει χέρι-χέρι με το mobile

Ένα πολύ ενδιαφέρον ποσοστό είναι ότι 90% των καταναλωτών παρακολουθεί βίντεο από το κινητό του. Η κατανάλωση βίντεο από το κινητό έχει αυξηθεί κατά 100% μόνο στο YouTube και δεδομένου ότι οι χρήστες θέλουν να παρακολουθήσουν τα βίντεο εν κινήσει, το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεστε γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο. Βέβαια, τα brands είναι σημαντικό να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην προσωπική εμπειρία που αναζητά ο χρήστης του smartphone, δίνοντας μια καλύτερη ποιοτικά επιλογή στο περιεχόμενο που θα καταναλώσουν.

content-marketing-mobile

Το βίντεο εξαλείφει τις ασάφειες

Αν ετοιμάζεστε να λανσάρετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, δεν έχετε παρά να δημιουργήσετε ένα βίντεο για να δείξετε πώς ακριβώς λειτουργεί. Σχεδόν το 100% των χρηστών έχουν παρατηρήσει τουλάχιστον ένα βίντεο για να δουν πώς λειτουργεί ακριβώς ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτός είναι και ο λόγος που περίπου το 50% των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν βίντεο, διαθέτουν και κάποιο επεξηγηματικής μορφής στην αρχική τους σελίδα.

Ένας από τους βασικότερους λόγους που το βίντεο προελαύνει αυτή τη στιγμή στο content marketing είναι για το πόσο εξαιρετικά εύκολο είναι στην κατανάλωσή του. Η ρουτίνα της καθημερινότητας μας κρατά πολύ απασχολημένους ώστε να έχουμε χρόνο να διαβάζουμε μακροσκελή κείμενα με βαρετές περιγραφές προϊόντων, σε αντίθεση με το βίντεο που δείχνει το προϊόν σε δράση.

Το μάρκετινγκ που στηρίζεται στο βίντεο μπορεί να απευθυνθεί λοιπόν σε ένα ευρύ κοινό και λειτουργεί σε πολλά επίπεδα. Για αυτό το λόγο στοχεύστε σε ένα πλήρες οπτικοακουστικό αποτέλεσμα που θα γραπώνει την προσοχή του χρήστη.

content-marketing-sky

Το βίντεο είναι shareable

Πλέον όλα τα κοινωνικά δίκτυα υποστηρίζουν το περιεχόμενο βίντεο στις δυνατότητές τους. Το Facebook προτάσσει το Live Video, ενώ στο Instagram σημαντικό κεφάλαιο είναι τα Stories. Το Twitter ενθαρρύνει και αυτό τα βίντεο που τραβάνε το μάτι μας καθώς κάνουμε scroll down στο feed, ενώ το YouTube είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα στις νεότερες ηλικίες, στις οποίες και θέλουν να απευθυνθούν τα περισσότερα brands σήμερα.

content-marketing-sharing

Βέβαια, για την επιτυχία μιας βίντεο καμπάνιας που θα τρέξει στα social media είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως ο κόσμος στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης προτιμά να μοιράζεται συναισθήματα παρά κλινικής μορφής branded content. Είναι χαρακτηριστικό ότι 3 στους 4 χρήστες δηλώνουν πως θα μοιράζονταν ένα branded video με τους φίλους τους αν θεωρούσαν πως είναι διασκεδαστικό. Τα πολλαπλά share αυξάνουν την επισκεψιμότητα και τα likes, οπότε δεν έχετε παρά να ενθαρρύνετε τη δημιουργία content με το οποίο μπορεί να συνδεθεί ο απλός χρήστης των social media.

Στην Think Plus κατανοούμε την αξία ενός επιτυχημένου βίντεο

Όπως γίνεται λοιπόν κατανοητό, η διαφήμιση μέσω βίντεο γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη, αυξάνοντας κατά πολύ την πιθανότητα να γίνει το brand σας viral. Η δημιουργία βίντεο για λόγους μάρκετινγκ απαιτεί δημιουργικότητα και κατανόηση της δραστηριότητας των χρηστών στα social media, ικανότητες τις οποίες έχουμε αναπτύξει στη Think Plus και είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε στην ανάδειξη της επιχείρησής σας.

content-marketing-steadicam

Η διαφήμιση μέσω βίντεο που δίνει έμφαση στο συναίσθημα και η οποία είναι δημιουργική μπορεί να διαδοθεί στο διαδίκτυο μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και να αποκτήσει χιλιάδες views. Αυτός που θα είναι ο πιο δημιουργικός θα επιβιώσει και αυτό μπορεί να αποβεί μια εξαιρετική ευκαιρία αν αφεθείτε στα σωστά χέρια για τη δημιουργία του επόμενου βίντεο της εταιρείας σας!