Το ταξίδι με την ETEM - Pt. 3 | Η διαφήμιση που έφερε την ETEM ξανά στο επίκεντρο με τη δημιουργικότητα της Think Plus
Posted at:
25 September, 2025
Reading time:
4 min read

Με την ολοκλήρωση του rebranding της ΕΤΕΜ και την επιβεβαίωση του δικτύου της μέσα από corporate ad, το επόμενο κρίσιμο βήμα ήταν να αναζωπυρωθεί η παρουσία και η ηγετική θέση της στην ευρύτερη αγορά. Ο στόχος της Think Plus ήταν σαφής: να υπενθυμίσουμε στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανταγωνιστές ότι η ΕΤΕΜ παραμένει μια πρωτοπόρος δύναμη στην εξώθηση αλουμινίου, συνεχίζοντας την κληρονομιά της καινοτομίας και της αριστείας.

Το βασικό challenge
Μετά το επιτυχημένο rebranding της ταυτότητας της ETEM και τη φάση της στρατηγικής αφήγησης που μιλάει στο δίκτυο συνεργατών, η επόμενη πρόκληση ήταν η δημιουργία ενός τηλεοπτικού διαφημιστικού σποτ (TVC) που θα επικοινωνούσε οπτικά και συναισθηματικά τη μεταμόρφωση της ETEM.
Η Think Plus ανταποκρίθηκε σε αυτή την πρόκληση σχεδιάζοντας και εκτελώντας μια δυναμική, πολυκαναλική διαφημιστική καμπάνια που κάλυψε την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τις ψηφιακές πλατφόρμες. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση εξασφάλισε ότι το μήνυμα της ETEM έφτασε σε διαφορετικά ακροατήρια με σταθερό αντίκτυπο.
Γι' αυτό στην Think Plus θέσαμε κάποιους συγκεκριμένους στόχους για τη δημιουργία της καμπάνιας. Το TVC έπρεπε να:
- Να αντικατοπτρίζει τη νέα ταυτότητα της ETEM, αναγνωρίζοντας παράλληλα τη βαθιά ριζωμένη ιστορία της.
- Να εμπνεύσει κύρος και ασφάλεια.
- Να αναδείξει την πολυετή εμπειρία στον χώρο των αρχιτεκτονικών αλουμινίων και την αυθεντία στον κλάδο.
- Να ξεχωρίσει σε μια ανταγωνιστική βιομηχανική αγορά με μια κινηματογραφική, ελκυστική αφήγηση.
- Όλα τα παραπάνω σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα.
TVC: Απαθανατίζοντας τα 50+ χρόνια πρωτοπορίας της ETEM μέσω ενός καινοτόμου δημιουργικού timelapse
Στο επίκεντρο της καμπάνιας ήταν η ευρηματική χρήση ενός δημιουργικού timelapse από την Think Plus - μια οπτικά συναρπαστική σεκάνς που ταξίδεψε τους θεατές στην εξέλιξη της ETEM από το 1971 έως σήμερα. Αναμειγνύοντας αρχειακές εικόνες, ιστορικά σχέδια προϊόντων και σημαντικές στιγμές έργων, το timelapse γιόρτασε τις καίριες καινοτομίες και ανέδειξε την αταλάντευτη προσπάθεια της ETEM για πρόοδο. Αυτή η δυναμική προσέγγιση κατέστησε την πλούσια κληρονομιά της ETEM προσιτή και συναισθηματικά ηχηρή, μετατρέποντας την ιστορία της εταιρείας σε μια συναρπαστική κινηματογραφική εμπειρία.
Παρουσιάζοντας την ιστορία της ΕΤΕΜ με αυτό το ευφάνταστο στυλ, η Think Plus εξασφάλισε ότι η δέσμευση του brand στην ποιότητα, την καινοτομία και την πρωτοπορία δεν επικοινωνήθηκε απλώς, αλλά έγινε πραγματικά αισθητή. Υποστηριζόμενη από συμπληρωματικές ραδιοφωνικές και ψηφιακές καμπάνιες, η προσπάθεια τίμησε το παρελθόν της ΕΤΕΜ, ενώ παράλληλα την τοποθέτησε με τόλμη ως πρωτοπόρο της αγοράς, έτοιμη για το μέλλον.
Τα ραδιοφωνικά σποτ συμπλήρωσαν την τηλεοπτική παρουσία, παρέχοντας συνοπτικά, αξιομνημόνευτα μηνύματα που τόνιζαν το πρωτοποριακό πνεύμα και τη συνεχή συμβολή της ΕΤΕΜ στον κλάδο. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διεύρυναν την εμβέλεια της καμπάνιας, προσελκύοντας το ψηφιακό κοινό με οπτικά εντυπωσιακό περιεχόμενο και στοχευμένα μηνύματα.
Αυτή η ολοκληρωμένη στρατηγική μέσων ενημέρωσης διασφάλισε ότι η ιστορία της ETEM διηγείται με συνοχή σε όλα τα σημεία επαφής, μεγιστοποιώντας την αναγνωρισιμότητα και τη δέσμευση. Η καμπάνια υπενθύμισε στην αγορά ότι η ETEM όχι μόνο ήρθε για να μείνει, αλλά συνεχίζει να πρωτοπορεί και να καινοτομεί.
Ο ρόλος της Think Plus ήταν ολοκληρωμένος και στρατηγικός. Από την ανάπτυξη της δημιουργικής ιδέας έως τον προγραμματισμό και την εκτέλεση των μέσων ενημέρωσης, διαχειριστήκαμε κάθε πτυχή της εκστρατείας. Η συνεργασία μας με την ομάδα marketing της ETEM ήταν στενή και επαναληπτική, εξασφαλίζοντας την ευθυγράμμιση με τους επιχειρηματικούς στόχους και τις πραγματικότητες της αγοράς.

ETEM και Think Plus: Το απόλυτο case study για την εξέλιξη μιας μοναδικής συνεργασίας
Η επιτυχία της εκστρατείας μεταφράστηκε σε αυξημένη προβολή του brand και ενισχυμένη τοποθέτηση στην αγορά. Επίσης, κατέδειξε την ικανότητα της Think Plus να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις marketing που αναβαθμίζουν τα εμπορικά σήματα και οδηγούν σε απτά αποτελέσματα.
Από μια απλή αφίσα κατά την έναρξη του έργου, η Think Plus είχε εξελιχθεί σε απόλυτο στρατηγικό συνεργάτη της επικοινωνιακής στρατηγικής της ETEM - μια σχέση που βασίζεται στη δημιουργικότητα, τον επαγγελματισμό και το κοινό όραμα.
Μαζί με τη νέα οπτική ταυτότητα και τη στρατηγική αφήγησης, έθεσε τα θεμέλια για το νέο κεφάλαιο της ETEM υπό την COSMOS - σύγχρονο, με αυτοπεποίθηση και ενωμένο.
Αυτό το ταξίδι με την ETEM αποτελεί παράδειγμα για το πώς η Think Plus να σταθεί στο πλάι των brand και να βοηθήσει όχι απλώς να επικοινωνούν, αλλά να συνδέονται, να εμπνέουν και να ηγούνται. Αποτελεί απόδειξη της ικανότητάς μας να δημιουργούμε συναρπαστικές αφηγήσεις που βρίσκουν απήχηση σε όλα τα μέσα και τα κοινά, οδηγώντας στην ανάπτυξη και την αφοσίωση.





Βρείτε τον συνεργάτη που θα πει την ιστορία σας
Στην Think Plus δημιουργούμε καμπάνιες που εμπνέουν, αξίζουν και φέρνουν αποτελέσματα.