Το ταξίδι με την ETEM - pt. 2 | Γιορτάζοντας την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση με corporate ad από την Think Plus
Posted at:
27 August, 2025
Reading time:
5 min read

Για μια εταιρεία όπως η ETEM, με πάνω από πέντε δεκαετίες πρωτοπορίας στα αρχιτεκτονικά συστήματα αλουμινίου, η διατήρηση της εμπιστοσύνης του δικτύου της ήταν υψίστης σημασίας. Αυτό δεν ήταν απλώς θέμα επικοινωνίας - ήταν μια στρατηγική επιταγή.
Από την αρχή της συνεργασίας της με την Cosmos Aluminιum, η ΕΤΕΜ ανέλαβε σαφή δέσμευση απέναντι στο εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών και εταίρων της, τονίζοντας την εμπιστοσύνη, την αφοσίωση και το κοινό μέλλον. Η εταιρική καμπάνια βίντεο της Think Plus σχεδιάστηκε πρωτίστως για να γιορτάσει αυτήν τη σταθερή σχέση, ενισχύοντας την αφοσίωση της ΕΤΕΜ σε όσους έχουν υποστηρίξει το brand επί δεκαετίες.
Το βίντεο υπογραμμίζει τη βαθιά εκτίμηση της ΕΤΕΜ για το δίκτυό της, δείχνοντας πώς οι ισχυρές συνεργασίες βρίσκονται στο επίκεντρο της διαρκούς επιτυχίας της. Μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων οπτικών μέσων και μηνυμάτων που έχουν συναισθηματική απήχηση, η καμπάνια ενισχύει τους δεσμούς υπενθυμίζοντας στους συνεργάτες ότι η ΕΤΕΜ παραμένει ένας αξιόπιστος και πιστός συνεργάτης, συνεχίζοντας να καινοτομεί και να ηγείται του κλάδου μαζί.
Η στρατηγική προσέγγισή μας στο storytelling
Χρειαζόταν λοιπόν ένα νέο αφήγημα για μια νέα εποχή. Με την ολοκλήρωση του ολοκληρωτικού rebranding της ETEM, το επόμενο βήμα για την Think Plus ήταν σαφές: Έπρεπε να πούμε μια ιστορία. Μια ιστορία που θα γεφύρωνε το χάσμα μεταξύ:
- Της 60χρονης ιστορίας της ETEM στα πρωτοπόρα συστήματα αλουμινίου και
- Το μέλλον της ως στρατηγικό μέλος του βιομηχανικού ομίλου COSMOS.
Ο στόχος δεν ήταν απλώς η εταιρική ευθυγράμμιση, αλλά η συναισθηματική σαφήνεια. Να δείξουμε στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της ETEM γιατί αυτή η μεταμόρφωση έχει σημασία. Να χτίσουμε δηλαδή εμπιστοσύνη σε ό,τι αλλάζει - και εμπιστοσύνη σε ό,τι παραμένει το ίδιο με τη δημιουργία μιας εταιρικής διαφήμισης που θα διαμοιραζόταν σε όλο το δίκτυο της ETEM.
Με αυτόν τον τρόπο, στόχος ήταν το εταιρικό βίντεο να λειτουργεί ως μια ισχυρή επιβεβαίωση της πίστης και του σεβασμού της ΕΤΕΜ προς το δίκτυό της - καθιστώντας σαφές ότι η ενίσχυση αυτών των δεσμών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα σε αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο.
Πώς γεφυρώσαμε την κληρονομιά της ETEM με το μέλλον της COSMOS με spot on εταιρική διαφήμιση
Το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ήταν κομψά απλό αλλά και βαθιά ισχυρό: «ΕΤΕΜ και ο κόσμος ξέρει». Αυτό το σλόγκαν συμπύκνωνε την εμπιστοσύνη, τη συνέχεια και μια ακλόνητη κληρονομιά. Ήταν μια δήλωση ότι η ταυτότητα και η αριστεία της ETEM, ήταν όχι μόνο ανέπαφες, αλλά και ισχυρότερες από ποτέ.
Η πρόκληση ήταν διαφοροποιημένη. Το βίντεο έπρεπε να επικοινωνήσει ότι ενώ η ιδιοκτησία είχε αλλάξει, οι βασικές αξίες της ΕΤΕΜ, η επιχειρησιακή ακεραιότητα και η δέσμευση προς τους συνεργάτες παρέμεναν ακλόνητες. Έπρεπε να ενισχύσει τη σταθερότητα της μάρκας σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Η δημιουργική ομάδα της Think Plus το προσέγγισε αυτό βασιζόμενη σε έναν σταθερό και σοβαρό τόνο, προβάλλοντας το όνομα και τη φήμη της ETEM ως παγκοσμίως αναγνωρισμένης και αξιόπιστης στον κλάδο και πέραν αυτού. Μέσα από μια σειρά εντυπωσιακών δηλώσεων και visual, το βίντεο επαναλαμβάνει ότι η ETEM είναι μια εταιρεία που όλοι γνωρίζουν - μηχανικοί, αρχιτέκτονες, κατασκευαστές και καθημερινοί άνθρωποι. Η καμπάνια δεν αναδεικνύει απλώς προϊόντα ή υπηρεσίες- τονίζει τη δύναμη του ονόματος της ETEM, την εμπιστοσύνη που το διακατέχει και τη σιγουριά που το συνοδεύει. Εστιάζοντας στην ευρεία αναγνώριση και αξιοπιστία της ΕΤΕΜ, το βίντεο αντιμετωπίζει άμεσα τις όποιες ανησυχίες σχετικά με την αλλαγή, καθιστώντας σαφές ότι η κληρονομιά και η φήμη του brand παραμένουν ακλόνητες. Η προσέγγιση αυτή έστειλε ένα σαφές μήνυμα στην αγορά, στο δίκτυο και τους συνεργάτες της ΕΤΕΜ ότι, ακόμη και σε μια νέα εποχή, η αξία και η εμπιστοσύνη στην ΕΤΕΜ συνεχίζουν να είναι ισχυρότερες από ποτέ.
Η οπτική αφήγηση συμπληρώθηκε από ένα σίγουρο, καθησυχαστικό voiceover και ένα προσεκτικά σχεδιασμένο σενάριο που μιλούσε απευθείας στο δίκτυο της ΕΤΕΜ, χωρίς όμως να φαίνεται άμεσα. Ο τόνος ήταν εταιρικός αλλά και ζεστός, επαγγελματικός αλλά και προσωπικός - επιτυγχάνοντας τη σωστή ισορροπία για να έχει βαθιά απήχηση.
Αυτό το εταιρικό βίντεο ήταν κάτι περισσότερο από ένα εργαλείο προώθησης- ήταν ένα στρατηγικό μήνυμα εμπιστοσύνης. Διαμοιράστηκε σε όλα τα εσωτερικά κανάλια, εξασφαλίζοντας ότι αισθάνονταν ασφάλεια και εκτίμηση κατά τη διάρκεια της μετάβασης. Εξωτερικά, έφτασε σε συνεργάτες και πελάτες, ενισχύοντας ότι η υπόσχεση του brand της ETEM παρέμεινε αμετάβλητη.
Το δεύτερο στοίχημα πέτυχε
Ο αντίκτυπος ήταν άμεσος και μετρήσιμος. Το TVC της ΕΤΕΜ εστιάζει στον άνθρωπο, προβάλλοντας τα κουφώματα όχι ως απλά προϊόντα, αλλά ως φορείς ποιότητας, καινοτομίας και ζωής. Μέσα από λιτές, συναισθηματικά φορτισμένες εικόνες και ένα ισχυρό αφηγηματικό στίγμα, προετοίμασε το κοινό για τη μετάβαση στη νέα εποχή της εταιρείας. Η τηλεοπτική διαφήμιση σηματοδότησε το ξεκίνημα της νέας εποχής για την ΕΤΕΜ, καλωσορίζοντας το κοινό και τους συνεργάτες με μια ξεκάθαρη υπόσχεση: ότι οι άνθρωποί της παραμένουν στο επίκεντρο. Το βίντεο συνέβαλε καθοριστικά στην ενίσχυση της σχέσης με το δίκτυο συνεργατών και πελατών, ενδυναμώνοντας την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση κατά τη μετάβαση σε ένα πιο σταθερό και αισιόδοξο μέλλον. Παράλληλα, έθεσε τις βάσεις και διαμόρφωσε το πλαίσιο για τις επόμενες φάσεις της επικοινωνιακής στρατηγικής, οι οποίες θα εξελιχθούν μέσα από μια ευρύτερη και συνεκτική αφήγηση.
Ο ρόλος της Think Plus επεκτάθηκε πέρα από τη δημιουργική παραγωγή. Συνεργαζόμασταν στενά με την ομάδα marketing της ETEM για την ευθυγράμμιση των μηνυμάτων, του χρονισμού και του σχεδιασμού των μέσων ενημέρωσης. Αυτή η συνεργασία εξασφάλισε την επιτυχία της εκστρατείας και έθεσε τα θεμέλια για μια βαθύτερη στρατηγική σχέση.
Καθώς η καμπάνια κέρδιζε έδαφος, η ETEM αύξησε τον marketing προϋπολογισμό, αναγνωρίζοντας την αξία μιας ισχυρής, συνεπούς φωνής του brand. Η Think Plus εξελίχθηκε από έμπιστο agency σε στρατηγικό συνεργάτη, καθοδηγώντας την ETEM μέσα από τις πολυπλοκότητες της διαχείρισης της μάρκας μετά την εξαγορά.

Το «ETEM και ο κόσμος το ξέρει» μαζί με το «Καλωσήρθατε στη νέα εποχή» έγινε κάτι περισσότερο από ένα σλόγκαν - έγινε ένα κάλεσμα συσπείρωσης για συνέχεια, εμπιστοσύνη και κοινή επιτυχία.
Το στοίχημα πέτυχε.
→ Οι άνθρωποι της ΕΤΕΜ ένιωσαν υπερηφάνεια και σιγουριά για την κατεύθυνση της εταιρείας, μέσα σε μια περίοδο μετάβασης με σημαντικές προκλήσεις.
→ Οι πελάτες και οι συνεργάτες βρήκαν στην καμπάνια μια ομπρέλα εμπιστοσύνης, που τους έδωσε σαφήνεια και ασφάλεια για το αύριο.
→ Η αφήγηση απέδωσε τη μετάβαση ως μια ουσιαστική εξέλιξη – όχι ως μια απλή διαδικαστική πράξη, αλλά ως το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή.
Το σημαντικότερο, η νέα ταυτότητα της ETEM δεν ήταν πλέον μόνο οπτική - είχε φωνή.
Γι’ αυτό στην Think Plus είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να δημιουργήσουμε για την ETEM επικοινωνίες, που όχι μόνο ενημερώνουν, αλλά εμπνέουν εμπιστοσύνη και αφοσίωση.
Θέλετε να χτίσετε εμπιστοσύνη και αφοσίωση με αυθεντικές ιστορίες;
Συνεργαστείτε με την Think Plus για να δημιουργήσετε εταιρικά βίντεο που συνδέουν και εμπνέουν.