H Think Plus ανοίγει νέο κεφάλαιο για την Le Trône Noir με νέα στρατηγική branding και eshop migration
Posted at:
18 August, 2025
Reading time:
4 min read

Η Le Trône Noir είναι ένα κυπριακό brand που δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό και την παραγωγή παιδικών ρούχων με 6 σημεία πώλησης στις 4 μεγάλες πόλεις της χώρας και αντιπροσώπους σε επιλεγμένα καταστήματα στην Ελλάδα. Εδώ όμως είναι πιθανά που θα ρωτούσε κάποιος γιατί λοιπόν ένα established brand χρειάστηκε τη βοήθεια της Think Plus;
A new challenge: γεφυρώνοντας ένα νέο brand name με υπάρχουσα δημοτικότητα
Το κυπριακό brand που αρχικά τελούσε υπό άλλη ονομασία, βρέθηκε σε αδιέξοδο όταν λόγω δικαιωμάτων δεν μπορούσε πλέον να χρησιμοποιήσει την μέχρι τότε επωνυμία του και χρειαζόταν μια νέα ταυτότητα για να συνεχίσει την πορεία του.
Ταυτόχρονα όμως, θα έπρεπε να γίνει και σωστή μεταφορά όλου του eshop με νέο branding χωρίς όμως να χαθεί το υπάρχον traffic. Ουσιαστικά, δηλαδή μιλάμε για ένα migration eshop στο Shopify με την προστιθέμενη δυσκολία ανάπτυξης ενός νέου brand για ίδιες περίπου κατηγορίες που πουλούσε και το αρχικό.
Τα ζητούμενα λοιπόν για την Think Plus ήταν:
👉 Να αναπτύξει νέα ονομασία που θα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία του brand.
👉 Να μεταφέρει το υπάρχον eshop που ήδη είχε πωλήσεις χωρίς να επηρεαστεί.
👉 Να υποστηρίξει αυτήν την αλλαγή με στρατηγικές που θα ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη.
To showstopper όνομα και η σημασία του
Αρχικά, θα ξεκινήσουμε από τη νέα ταυτότητα που αναπτύχθηκε για το brand. Με λογότυπο έναν ασπρόμαυρο θρόνο, το όνομα που επιλέχθηκε ήταν το Le Trône Noir, που σημαίνει στα γαλλικά “ο Μαύρος Θρόνος”. Το σκεπτικό της επιλογής ακολούθησε μια τροχιά που ήθελε να γεφυρώσει το αίσθημα που θέλει να προκαλεί το brand στα παιδιά και τους γονείς, να δίνει μια εσάνς μόδας και να είναι ξεχωριστό, γεγονός που μας διευκόλυνε στο να αναπτύξουμε το νέο eshop για να αντανακλά τη φιλοσοφία αυτή.
- Η γαλλική ονομασία παραπέμπει στην υψηλή ραπτική και την ποιοτική μόδα
- Η έννοια του θρόνου επιλέχθηκε καθώς το brand θέλει να κάνει τα παιδιά να νιώθουν βασιλιάδες και βασίλισσες μέσα στο κατάστημα και τα ρούχα τους, αλλά και να αγκαλιάσει την οπτική του γονέα που βλέπει το παιδί του ως το πιο ξεχωριστό

Ένα ολιστικό Shopify migration με νέες και καλύτερες δυνατότητες αγορών
Το migration στο νέο eshop έγινε με επιτυχία και οδήγησε σε ένα αποτέλεσμα πλήρως λειτουργικό και ευχάριστο για τους γονείς που αναζητούν παιδικά ρούχα και παπούτσια. Τι έκανε όμως το online store να ξεχωρίσει;
🔸Δομημένο navigation και φιλτράρισμα: Οι κατηγορίες έχουν χωριστεί τόσο με βάση τον τύπο προϊόντος αλλά και με βάση την ηλικία του παιδιού ενώ και μέσα σε μια κατηγορία προϊόντων υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω φιλτραρίσματος οδηγώντας τον χρήστη ακριβώς σε αυτό που ψάχνει άμεσα.
🔸Αναλυτικό size chart: Μέσα σε κάθε προϊόν υπάρχει αναλυτικό μεγεθολόγιο για όλες τις κατηγορίες, ηλικίες και ύψος για ακόμη πιο ενημερωμένες αποφάσεις.
🔸Clickable pop-up για αποστολές & επιστροφές: Οι πολιτικές αποστολής και επιστροφών είναι διαθέσιμες σε κάθε σελίδα προϊόντος και ανοίγουν με τη μορφή pop-up για άμεση πληροφόρηση χωρίς ο χρήστης να αποχωρήσει από τη ροή αγορών του.
🔸Διαισθητικό checkout: Υπάρχει η δυνατότητα τόσο για άμεσο checkout με ένα κλικ, αλλά και η δυνατότητα για αναλυτικό checkout όπου μπορούν να προσθέσουν επιπλέον απαραίτητα σχόλια που αφορούν την παράδοση ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να γνωρίζει ο πωλητής για ένα ομαλό shipping.
🔸Πλαίσιο για άμεση επικοινωνία ή απορίες: Προστέθηκε η δυνατότητα για αποστολή μηνύματος σε όλα τα προϊόντα ώστε να μπορεί ο πελάτης να επικοινωνεί απευθείας με το κατάστημα με απορίες ή οτιδήποτε άλλο θέλει.
🔸Στρατηγικές για καλύτερες μετατροπές: Με custom προσαρμογές προστέθηκε η δυνατότητα να προτείνονται σχετικά προϊόντα που πιθανά ενδιαφέρουν τον αγοραστή καθώς και το live traffic indication που δείχνει πόσοι χρήστες εξετάζουν το ίδιο προϊόν εκείνη τη στιγμή.
🔸Mobile responsive και speed optimized: Όπως και κάθε eshop που επιμελείται η Think Plus, έτσι και εδώ δόθηκε βάση στην ταχεία φόρτωση και το mobile responsive σχεδιασμό για εύκολες αγορές από όλες τις συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τη βελτιστοποίηση της ταχύτητας στο βασικό εσηοπ, η πλοήγηση από οποιαδήποτε συσκευή συνεχίζει να διατηρεί τις ίδιες αποδόσεις και δεν επηρεάζεται καθόλου, ανεξάρτητα αν κάποιο χρήστης μπαίνει από κινητό, τάμπλετ ή λάπτοπ.
🔸Συγχρονισμός αποθέματος με αποθήκη: Διασύνδεση με το κεντρικό σύστημα της εταιρείας ώστε να ενημερώνεται άμεσα το απόθεμα στο eshop, αλλά και στην αποθήκη για να αποφεύγονται λάθη και παραπληροφόρηση καθώς και για λιγότερη ανάγκη χειροκίνητης παρέμβασης.



Υποστήριξη με 360 στρατηγική marketing
Για να υποστηριχθεί ακόμη περισσότερο το νέο brand, η Think Plus προχώρησε ένα βήμα παραπέρα και χρησιμοποίησε τόσο online όσο και offline μέσα για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα.
🔸Κάναμε παραγωγή ραδιοφωνικής διαφήμισης αξιοποιώντας έτσι τη δύναμη του word of mouth για το κοινό που βρίσκεται εν κινήσει.
🔸Συνεχίσαμε με καμπάνιες στα digital κανάλια όπως Facebook και Instagram με τη προσφορά discount μέσω social media links και στοχευμένες καμπάνιες paid ads για να προσεγγίσουμε το κατάλληλο κοινό.
🔸Σχεδιάσαμε eCommerce automations με email που θα προσεγγίζουν τους recurring customers με νέες κυκλοφορίες και προσφορές.
Migration στο Shopify;
Η ανάπτυξη του σωστού eshop χρειάζεται και τους σωστούς ειδικούς. Επικοινωνήστε με την Think Plus!