Localization και Shopify eshop με έμφαση στον άνθρωπο πετυχαίνει η Think Plus για την Vorwerk

Posted at:

01 October, 2025

Reading time:

4 min read

Localization και Shopify eshop με έμφαση

H Vorwerk είναι ένας διεθνής εταιρικός όμιλος με έδρα το Wuppertal της Γερμανίας που ιδρύθηκε το 1883 και ειδικεύεται στην παραγωγή και πώληση οικιακών συσκευών υψηλής ποιότητας με τεράστιες πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. Τα βασικά της προϊόντα περιλαμβάνουν τη συσκευή κουζίνας Thermomix, μια πολυλειτουργική συσκευή μαγειρέματος, και το σύστημα ηλεκτρικής σκούπας Kobold.

Θέλοντας να εισέλθει δυναμικά στην ελληνική αγορά, έπρεπε να στραφεί σε έναν στρατηγικό συνεργάτη που αναλάμβανε την απαιτητική κατασκευή Shopify eshop και ο κλήρος πέφτει στον επίσημο Shopify Expert, Think Plus.

Ζητούμενο; Η εδραίωση σε ένα τοπικό market

Η Vorwerk ήθελε ουσιαστικά να εξασφαλίσει την ομαλή εισαγωγή σε μια νέα αγορά για να προωθήσει τα προϊόντα της, καθώς και να διευκολυνθούν εργασίες όπως εκπαίδευση και συνεργασίες γύρω από το brand. Τα κύρια ζητούμενα που έπρεπε να γεφυρωθούν ήταν τα εξής:

  • Δημιουργία lead generation για τη συλλογή ενδιαφερόντων leads, όπως αιτήματα για demo και εκπαιδεύσεις, πριν το επίσημο λανσάρισμα.
  • Ανάπτυξη του κύριου eshop στην πλατφόρμα του Shopify που θα υποστηρίζει τις πωλήσεις.
  • Διαχείριση και προώθηση πολύ λίγων και επιλεγμένων προϊόντων, με έμφαση στο βασικό προϊόν Thermomix, όπου η αγορά προϋποθέτει κράτηση για δοκιμή πριν την απόκτηση, χωρίς όμως να φαίνεται ένα "άδειο" ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Όμως, η πρόκληση είχε και μια ακόμη πτυχή που έπρεπε να τηρείται σε όλα αυτά τα deliverables για να έχουν ένα συνεκτικό αποτέλεσμα. Ήταν οι αυστηροί κανόνες design που θέτει η μητρική εταιρεία για να διασφαλίσει τη συνοχή σε ένα διευρυμένο παγκόσμιο market, βάσει των θεμελιωδών guidelines που έχει αναπτύξει το brand.

Η λύση της Think Plus για ολοκληρωμένη εισαγωγή στην ελληνική αγορά

Πρώτο Στάδιο: Landing page για συλλογή Leads και προετοιμασία κοινού

Πριν το επίσημο λανσάρισμα, η Think Plus σχεδίασε και ανέπτυξε ένα ειδικό landing page, το οποίο είχε ως στόχο τη συλλογή πολύτιμων leads. Μέσω αυτής της σελίδας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους και να μάθουν περισσότερα για το προϊόν.

Αυτή η φάση ήταν καθοριστική για τη δημιουργία μιας πρώτης βάσης πελατών και την προώθηση του brand, ενώ παράλληλα συγκεντρώθηκαν δεδομένα που βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της τελικής εμπειρίας χρήστη.

Δεύτερο Στάδιο: Ένα εστιασμένο και ανθρώπινο Shopify eshop

Κατόπιν, η Think Plus παρέδωσε ένα ολοκληρωμένο και συνεκτικό ψηφιακό περιβάλλον με την κατασκευή ενός Shopify eshop που ανταποκρίνεται στις αξίες και τον τρόπο λειτουργίας της Vorwerk, εστιάζοντας στο UX. Τα βασικά στοιχεία που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνουν:

  • Book a demo: Δυνατότητα κράτησης για δια ζώσης παρουσίαση του βασικού (Thermomix) ή άλλων προϊόντων, προσφέροντας μια πλήρη ξενάγηση και εμπειρία χρήσης, που αποτελεί και το κλειδί για την απόκτηση της συσκευής.
  • Become a partner: Ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων μέσω τρίτων συνεργατών, δηλαδή εκπαιδευμένων χρηστών που λειτουργούν ως πρεσβευτές του brand και υποστηρίζουν το δίκτυο πωλήσεων.
  • Minimal eshop: Ένα απλό και λειτουργικό Shopify eshop μέσα στο κύριο website με σαφή κατηγοριοποίηση των προϊόντων, που επιτρέπει την εύκολη εύρεση αξεσουάρ και προϊόντων για τα δύο κύρια προϊόντα, Thermomix και Kobold.
  • Λειτουργική product page για το Thermomix: Η προϊοντική σελίδα έχει χτιστεί με όλες τις προδιαγραφές, όπου δίνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σε έναν νέο προς το brand επισκέπτη, τοποθετώντας στρατηγικά CTA button που οδηγεί σε φόρμα δοκιμής στο σπίτι χωρίς καμία δέσμευση, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη και την αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

Το αποτέλεσμα λοιπόν δεν είναι ένα απλό ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά μία digital παρουσία που συνδυάζει την αυστηρή εταιρική ταυτότητα με την ευκολία χρήσης και την ανθρώπινη προσέγγιση, επιτρέποντας στην Vorwerk να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά με επιτυχία.

Η σημασία της προσωπικής επαφής και της εμπειρίας

Η φιλοσοφία της Vorwerk βασίζεται στην ανθρώπινη και άμεση επικοινωνία, όπως και στην εμπειρία χρήσης, καθώς η εταιρεία πιστεύει πως οι ζωντανές παρουσιάσεις δημιουργούν μοναδικές στιγμές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Το μοντέλο direct sales, που στηρίζεται σε εξειδικευμένους συμβούλους, είναι το κλειδί της επιτυχίας της και η ολοκληρωμένη digital παρουσία που ανέπτυξε η Think Plus ενισχύει αυτήν ακριβώς την προσέγγιση, συνδυάζοντας το online με το ανθρώπινο στοιχείο.

Χρειάζεσαι κι εσύ μια ψηφιακή εμπειρία που θα φέρει επιτυχία;

Η ομάδα των expert της Think Plus είναι έτοιμη για κάθε πρόκληση!