Live​ ​Streaming,​ ​ένα​ ​πολυεργαλείο​ ​στο οπλοστάσιο​ ​του​ ​Digital​ ​Marketing

/Live​ ​Streaming,​ ​ένα​ ​πολυεργαλείο​ ​στο οπλοστάσιο​ ​του​ ​Digital​ ​Marketing

Live​ ​Streaming,​ ​ένα​ ​πολυεργαλείο​ ​στο οπλοστάσιο​ ​του​ ​Digital​ ​Marketing

Στην​ ​εποχή​ ​του​ ​διαδικτύου,​ ​όπου​ ​ισχύει​ ​το​ ​δόγμα​ ​“content​ ​is​ ​king”​ ​και​ ​όλοι συστοιχίζονται​ ​πίσω​ ​από​ ​νέα​ ​trends​ ​και​ ​νέες​ ​τεχνολογίες​ ​ή​ ​τεχνικές μετάδοσής​ ​του​ ​στις​ ​μάζες,​ ​το​ ​video​ ​είναι​ ​εκείνο​ ​που,​ ​εδώ​ ​κάμποσο​ ​καιρό έχει​ ​“πάρει​ ​κεφάλι”​ ​στις​ ​προτιμήσεις​ ​του​ ​κοινού​ ​σε​ ​web​ ​content,​ ​όσο​ ​και των​ ​communication​ ​experts​ ​σε​ ​εργαλεία​ ​content​ ​marketing.​ ​Η​ ​επόμενη μέρα​ ​όμως​ ​στην​ ​κινούμενη​ ​εικόνα​ ​φέρνει​ ​τα​ ​πάντα​ ​στις​ ​οθόνες​ ​μας​ ​live​ ​και αλλάζει​ ​τον​ ​τρόπο​ ​με​ ​τον​ ​οποίο​ ​αλληλεπιδρούμε,​ ​κοινό​ ​και​ ​brands,​ ​μέσα στα​ ​όρια​ ​του​ ​διαδικτύου​ ​ή​ ​και​ ​έξω​ ​από​ ​αυτά.

Οι​ ​υπηρεσίες​ ​live​ ​streaming​ ​είναι​ ​αυτό​ ​που​ ​θέλουν​ ​όλοι,​ ​αφού​ ​η​ ​ζωντανή εικόνα​ ​διαθέτει​ ​άλλα​ ​χαρακτηριστικά,​ ​δίνει​ ​νέες​ ​δυνατότητες​ ​και​ ​προκαλεί διαφορετικές​ ​αντιδράσεις,​ ​ανοίγοντας​ ​δρόμο​ ​για​ ​μία​ ​νέα​ ​εποχή​ ​στη δημιουργία,​ ​την​ ​προώθηση​ ​και​ ​την​ ​διακίνηση​ ​περιεχομένου​ ​από​ ​κοινό, επαγγελματίες​ ​και​ ​brand​ ​ambassadors.

Τι​ ​είναι​ ​το​ ​live​ ​streaming;

Το​ ​live​ ​streaming​ ​είναι​ ​η​ ​ζωντανή​ ​μετάδοση​ ​κινούμενης​ ​εικόνας​ ​μέσω διαδικτύου​ ​με​ ​τη​ ​χρήση​ ​οποιασδήποτε​ ​συσκευής​ ​έχει​ ​τη​ ​δυνατότητα​ ​να καταγράφει​ ​video​ ​είτε​ ​αυτή​ ​είναι​ ​μία​ ​επαγγελματική​ ​βιντεοκάμερα​ ​είτε απλή​ ​φωτογραφική​ ​μηχανή,​ ​web​ ​cam,​ ​tablet​ ​ή​ ​smart​ ​phone.​ ​Χάρις​ ​στις ραγδαίες​ ​εξελίξεις​ ​που​ ​έχουν​ ​σημειωθεί​ ​στην​ ​σχετική​ ​τεχνολογία​ ​και​ ​τη διεύρυνση​ ​της​ ​αγοράς​ ​των​ ​live​ ​streaming​ ​υπηρεσιών,​ ​ο​ ​καθένας​ ​μπορεί πλέον​ ​να​ ​αναμεταδίδει​ ​ζωντανή​ ​εικόνα​ ​από​ ​το​ ​σημείο​ ​όπου​ ​βρίσκεται,​ ​με ανταγωνιστική​ ​ποιότητα​ ​και​ ​χωρίς​ ​ανεπιθύμητες​ ​επιπλοκές.

Το​ ​μόνο​ ​που​ ​έχει​ ​να​ ​κάνει​ ​είναι​ ​να​ ​επιλέξει​ ​την​ ​κατάλληλη​ ​υπηρεσία​ ​live streaming,​ ​τον​ ​εξοπλισμό​ ​που​ ​θα​ ​χρησιμοποιήσει​ ​για​ ​να​ ​“αιχμαλωτίσει”​ ​την εικόνα​ ​του,​ ​καθώς​ ​και​ ​το​ ​περιεχόμενο​ ​της​ ​μετάδοσής​ ​του,​ ​όσα​ ​δηλαδή​ ​θα μοιραστεί​ ​με​ ​το​ ​εν​ ​δυνάμει​ ​κοινό​ ​του​ ​με​ ​σκοπό​ ​να​ ​το​ ​καθηλώσει​ ​στο “κανάλι”​ ​του.​ ​Για​ ​άλλους​ ​είναι​ ​το​ ​ταλέντο​ ​τους,​ ​για​ ​άλλους​ ​ένα​ ​event​ ​που αξίζει​ ​να​ ​διαδοθεί​ ​και​ ​γι’​ ​άλλους​ ​ένα​ ​γεγονός​ ​που​ ​“συμβαίνει​ ​τώρα”​ ​και “αναζητά”​ ​αυτόπτες​ ​μάρτυρες.

Ένα​ ​σημαντικό​ ​εργαλείο​ ​για​ ​κάθε​ ​σύγχρονο​ ​brand

Αν,​ ​όμως,​ ​το​ ​live​ ​streaming​ ​αλλάζει​ ​τον​ ​ρόλο​ ​των​ ​χρηστών-θεατών​ ​στη διαδικασία​ ​της​ ​δημιουργίας​ ​και​ ​της​ ​διάδοσης​ ​video​ ​content​ ​στο​ ​διαδίκτυο, εύκολα​ ​μπορεί​ ​κανείς​ ​να​ ​φανταστεί​ ​πόσο​ ​χρήσιμο​ ​εργαλείο​ ​αποτελεί​ ​για έναν​ ​επαγγελματία​ ​ή​ ​για​ ​ένα​ ​brand​ ​που​ ​θέλει​ ​να​ ​εμπλουτίσει​ ​το​ ​αφήγημά του,​ ​να​ ​διευρύνει​ ​την​ ​αναγνωρισιμότητά​ ​του​ ​και…​ ​να​ ​γοητεύσει​ ​το​ ​κοινό του.​ ​video​ ​ποιοτικά​ ​και​ ​πρωτότυπα,​ ​σύνδεση​ ​του​ ​θεατή​ ​με​ ​τη​ ​“στιγμή”​ ​και δυνατότητα​ ​“συμμετοχής”​ ​μέσω​ ​των​ ​αγαπημένων​ ​του​ ​social​ ​media μπορούν​ ​να​ ​απογειώσουν​ ​το​ ​ενδιαφέρον​ ​του​ ​μιας​ ​και​ ​αρχίζει,​ ​πλέον,​ ​να εμπλέκεται​ ​ενεργά​ ​στις​ ​καμπάνιες​ ​που​ ​τον​ ​αφορούν.

Με​ ​το​ ​content​ ​marketing​ ​να​ ​παραμένει​ ​ένα​ ​διαρκώς​ ​μεταβαλλόμενο​ ​πεδίο δράσης​ ​για​ ​marketing​ ​strategists​ ​και​ ​content​ ​providers​ ​ομοίως,​ ​η δυνατότητα​ ​να​ ​επικοινωνήσουν​ ​την​ ​“ανωτερότητα”​ ​ενός​ ​brand​ ​με​ ​κύριο όπλο​ ​τη​ ​δύναμη​ ​και​ ​το​ ​κύρος​ ​της​ ​ζωντανής​ ​εικόνας​ ​αποτελεί​ ​μία​ ​σημαντική πρόκληση.​ ​Είναι,​ ​επίσης,​ ​μία​ ​ευκαιρία​ ​να​ ​αλληλεπιδράσουν​ ​άμεσα​ ​και ουσιαστικά​ ​με​ ​τις​ ​νεότερες,​ ​τεχνολογικά​ ​καλλιεργημένες​ ​γενιές​ ​που​ ​έχουν μάθει​ ​να​ ​βρίσκονται​ ​σε​ ​διαρκή​ ​οπτική​ ​επαφή​ ​με​ ​ό,τι​ ​τους​ ​ενδιαφέρει,​ ​όσο και​ ​να​ ​ανταποκρίνονται​ ​με​ ​ποικίλους​ ​τρόπους​ ​στα​ ​ερεθίσματα​ ​που λαμβάνουν​ ​μέσω​ ​της​ ​πλατφόρμας​ ​που​ ​χρησιμοποιούν​ ​σε​ ​κάθε​ ​δεδομένη στιγμή.​ ​Είναι​ ​ενδεικτικό​ ​ότι,​ ​σύμφωνα​ ​με​ ​σχετικές​ ​έρευνες,​ ​τα​ ​μέλη​ ​της Generation​ ​Z​ ​​ ​(οι​ ​νέοι​ ​που​ ​γεννήθηκαν​ ​μετά​ ​τα​ ​μέσα​ ​της​ ​δεκαετίας​ ​του​ ​‘90) μπαίνουν​ ​στο​ ​YouTube​ ​και​ ​στα​ ​social​ ​media​ ​καθημερινά,​ ​προτιμούν​ ​το​ ​live streaming​ ​από​ ​άλλες​ ​τηλεοπτικές​ ​υπηρεσίες​ ​και​ ​αρέσκονται​ ​στο multitasking​ ​ενώ​ ​παρακολουθούν​ ​video​ ​στη​ ​συντριπτική​ ​τους​ ​πλειοψηφία, σε​ ​ποσοστά​ ​που​ ​αγγίζουν​ ​το​ ​90%.

Βεβαίως,​ ​για​ ​να​ ​γίνει​ ​η​ ​προσέγγιση​ ​του​ ​κοινού​ ​με​ ​τρόπο​ ​που​ ​θα​ ​οδηγήσει σε​ ​μετρήσιμη​ ​ανταπόκρισή​ ​του​ ​και​ ​ουσιαστικά​ ​conversions​ ​σε​ ​απτούς στόχους,​ ​δεν​ ​αρκεί​ ​η​ ​χρήση​ ​μιας​ ​από​ ​τις​ ​διαθέσιμες​ ​υπηρεσίες​ ​live streaming​ ​και​ ​η​ ​απλή​ ​διοργάνωση​ ​μίας​ ​ζωντανής​ ​μετάδοσης.​ ​Ένα​ ​γεγονός που​ ​προορίζεται​ ​για​ ​να​ ​το​ ​δουν​ ​οι​ ​πάντες​ ​(ή​ ​έστω​ ​ένα​ ​κοινό​ ​ικανό​ ​να καταστήσει​ ​μία​ ​live​ ​καμπάνια​ ​επιτυχή)​ ​οφείλει​ ​να​ ​είναι​ ​καλά​ ​οργανωμένο και​ ​να​ ​διαθέτει​ ​κάλυψη​ ​εφάμιλη​ ​μιας​ ​σωστής​ ​τηλεοπτικής​ ​καμπάνιας, υψηλής​ ​ποιότητας​ ​εικόνα​ ​και​ ​ήχο​ ​και​ ​καλά​ ​σχεδιασμένη​ ​ροή,​ ​έτσι​ ​που​ ​να κρατά​ ​το​ ​ενδιαφέρον​ ​και​ ​να​ ​μην​ ​παρακινεί​ ​το​ ​κοινό​ ​να​ ​“αλλάξει​ ​κανάλι”.

Η​ ​Think​ ​Plus,​ ​έχοντας​ ​μπει​ ​δυναμικά​ ​στην​ ​αγορά​ ​των​ ​υπηρεσιών​ ​live streaming,​ ​προσφέρει​ ​ένα​ ​ευέλικτο​ ​σύστημα​ ​αναμετάδοσης​ ​με​ ​πολλαπλή κάλυψη​ ​από​ ​HD​ ​κάμερες​ ​που​ ​προσαρμόζεται​ ​σε​ ​κάθε​ ​χώρο​ ​και ανταποκρίνεται​ ​με​ ​επιτυχία​ ​στις​ ​πιο​ ​υψηλές​ ​απαιτήσεις,​ ​σε​ ​σκηνοθεσία, ποιότητα,​ ​ταχύτητα​ ​και​ ​συνδεσιμότητα.​ ​Ακόμη​ ​και​ ​σε​ ​χώρους​ ​ή​ ​τοποθεσίες με​ ​περιορισμένη​ ​ή​ ​καθόλου​ ​σύνδεση​ ​στο​ ​ίντερνετ,​ ​οι​ ​live​ ​streaming υπηρεσίες​ ​“Local​ ​Stage”​ ​της​ ​Think​ ​Plus​ ​κάνουν​ ​χρήση​ ​της​ ​4G​ ​τεχνολογίας για​ ​να​ ​αποδίδουν​ ​το​ ​100%​ ​των​ ​δυνατοτήτων​ ​τους​ ​όποτε​ ​και​ ​όπου​ ​είναι απαραίτητο.

11​ ​τρόποι​ ​δημιουργικού​ ​live​ ​streaming​ ​για επαγγελματίες

Πως​ ​μπορεί,​ ​όμως,​ ​ένα​ ​brand​ ​να​ ​επωφεληθεί​ ​από​ ​τη​ ​χρήση​ ​του​ ​live streaming,​ ​από​ ​τη​ ​στιγμή​ ​που​ ​θα​ ​αποφασίσει​ ​να​ ​το​ ​εντάξει​ ​στην εργαλειοθήκη​ ​του​ ​ως​ ​ένα​ ​σύγχρονο​ ​πολυεργαλείο​ ​ψηφιακού​ ​marketing;
Οι​ ​δυνατότητες​ ​είναι​ ​απεριόριστες.​ ​Ας​ ​δούμε,​ ​ενδεικτικά,​ ​μερικές​ ​από​ ​τις καλύτερες​ ​ιδέες​ ​εκεί​ ​έξω:

1.​ ​Μία​ ​live​ ​αποκάλυψη​ ​ενός​ ​νέου​ ​προϊόντος

Κάθε​ ​εταιρεία​ ​επιδιώκει​ ​να​ ​δημιουργήσει​ ​το​ ​ανάλογο​ ​buzz​ ​πολύ​ ​καιρό​ ​πριν την​ ​“απελευθέρωση”​ ​ενός​ ​νέου​ ​προϊόντος​ ​της​ ​στην​ ​αγορά​ ​είτε​ ​μέσω κάποιας​ ​ευφάνταστης​ ​διαφημιστικής​ ​καμπάνιας​ ​είτε​ ​μέσων​ ​ψηφιακών καναλιών,​ ​όπως​ ​είναι​ ​τα​ ​δημοφιλή​ ​social​ ​media.​ ​Η​ ​χρήση​ ​του​ ​live streaming​ ​δίνει​ ​τη​ ​δυνατότητα​ ​σε​ ​κάθε​ ​brand​ ​να​ ​οργανώσει​ ​και​ ​να​ ​διεξάγει τα​ ​αποκαλυπτήρια​ ​του​ ​νέου​ ​της​ ​“διαμαντιού”,​ ​όχι​ ​μόνο​ ​για​ ​τα​ ​μάτια στελεχών​ ​και​ ​εκλεκτών​ ​καλεσμένων,​ ​αλλά​ ​και​ ​όλων​ ​όσων,​ ​δυνητικά, αποτελούν​ ​το​ ​κοινό​ ​της​ ​εκεί​ ​έξω.​ ​Εξειδικευμένη​ ​τεχνική​ ​κάλυψη,​ ​διαρκής ενημέρωση,​ ​έξυπνη​ ​επικοινωνιακή​ ​πολιτική​ ​και​ ​“χτίσιμο”​ ​της​ ​προσμονής για​ ​το​ ​“μεγάλο​ ​event”​ ​αποτελούν​ ​τα​ ​στοιχεία​ ​που​ ​εγγυώνται​ ​την​ ​επιτυχία του.

2.​ ​Μία​ ​live​ ​περιήγηση​ ​στα​ ​εταιρικά​ ​headquarters

Αν​ ​ένα​ ​εδραιωμένο​ ​brand​ ​θελήσει​ ​να​ ​βελτιώσει​ ​τη​ ​σχέση​ ​του​ ​με​ ​το​ ​κοινό του,​ ​παλιό​ ​και​ ​νέο,​ ​δεν​ ​έχει​ ​πια​ ​παρά​ ​να​ ​του​ ​“δώσει​ ​πρόσβαση”​ ​εκεί​ ​όπου μέχρι​ ​σήμερα​ ​δεν​ ​μπορούσε​ ​να​ ​φτάσει.​ ​Στα​ ​άδυτα​ ​της​ ​εταιρείας,​ ​εκεί​ ​που φτιάχνεται​ ​ένα​ ​προϊόν,​ ​εκεί​ ​που​ ​διαμορφώνεται​ ​μία​ ​καμπάνια​ ​ή​ ​εκεί​ ​που παίρνεται​ ​μία​ ​μεγάλη​ ​απόφαση,​ ​είναι​ ​εκεί​ ​που​ ​κάθε​ ​πιστός​ ​φαν​ ​ενός​ ​brand θα​ ​ήθελε​ ​να​ ​βρεθεί​ ​για​ ​να​ ​έρθει​ ​πιο​ ​κοντά​ ​στο​ ​προϊόν​ ​που​ ​αγαπά​ ​και​ ​στους ανθρώπους​ ​που​ ​το​ ​δημιουργούν​ ​και​ ​του​ ​το​ ​προσφέρουν.​ ​Με​ ​μία​ ​κάμερα στο​ ​χέρι​ ​κι​ ​ένα​ ​καλοσχεδιασμένο​ ​τουρ,​ ​μία​ ​ζωντανή​ ​βόλτα​ ​στα headquarters​ ​μπορεί​ ​να​ ​δυναμώσει​ ​σημαντικά​ ​τη​ ​σχέση​ ​με​ ​το​ ​κοινό​ ​με βραχυπρόθεσμα​ ​και​ ​μακροπρόθεσμα​ ​ωφέλη.

3.​ ​Ένα​ ​live​ ​Q&Α​ ​session​ ​του​ ​customer​ ​service​ ​με​ ​τους​ ​πελάτες

Πολύ​ ​σημαντικό​ ​κομμάτι​ ​της​ ​εμπειρίας​ ​κάθε​ ​σταθερού​ ​πελάτη​ ​ενός​ ​brand είναι​ ​η​ ​επαφή​ ​του​ ​με​ ​το​ ​τμήμα​ ​εξυπηρέτησης​ ​προσωπικού,​ ​το​ ​πρόσωπο δηλαδή​ ​της​ ​εταιρείας​ ​σε​ ​περιστάσεις​ ​που​ ​απαιτούν​ ​γνώση​ ​του αντικειμένου​ ​και​ ​λεπτή​ ​διαχείριση.​ ​Πολύ​ ​συχνά​ ​οι​ ​πελάτες​ ​έχουν​ ​απορίες και​ ​χρειάζονται​ ​διευκρινίσεις​ ​για​ ​ζητήματα​ ​που​ ​δεν​ ​προκύπτουν​ ​συχνά​ ​ή δεν​ ​είναι​ ​πολύ​ ​ξεκάθαρα​ ​και​ ​η​ ​τηλεφωνική​ ​εξυπηρέτηση​ ​δεν​ ​ενδείκνυται πάντα​ ​για​ ​την​ ​εδραίωση​ ​μιας​ ​σχέσης​ ​εμπιστοσύνης.​ ​Ένα​ ​ζωντανό​ ​Q&A, όμως,​ ​με​ ​τους​ ​πιο​ ​ενημερωμένους​ ​υπαλλήλους​ ​του​ ​τμήματος​ ​να​ ​απαντούν σε​ ​συγκεκριμένες​ ​ερωτήσεις​ ​του​ ​κοινού​ ​με​ ​το​ ​οποίο​ ​αλληλεπιδρούν καθημερινά,​ ​μπορεί​ ​να​ ​τονώσει​ ​το​ ​κύρος​ ​και​ ​την​ ​αξιοπιστία​ ​ενός​ ​brand.

4.​ ​Live​ ​μετάδοση​ ​ενός​ ​εταιρικού​ ​event​ ​σε​ ​όλα​ ​τα​ ​δημοφιλή​ ​social media

Κάθε​ ​φορά​ ​που​ ​ένα​ ​brand​ ​διοργανώνει​ ​ή​ ​συμμετέχει​ ​σε​ ​ένα​ ​publicity​ ​event, ο​ ​σκοπός​ ​δεν​ ​είναι​ ​άλλος​ ​από​ ​την​ ​επίτευξη​ ​θετικής​ ​δημοσιότητας​ ​και​ ​τη διάδοση​ ​όσων​ ​πρεσβεύει​ ​στο​ ​ευρύ​ ​κοινό.​ ​Σήμερα,​ ​το​ ​ευρύ​ ​κοινό​ ​περνά μεγάλο​ ​μέρος​ ​του​ ​χρόνου​ ​του​ ​συνδεδεμένο,​ ​μέσω​ ​κινητού,​ ​tablet​ ​ή​ ​desktop, στα​ ​ποικίλα​ ​μέσα​ ​κοινωνικής​ ​δικτύωσης.​ ​Τι​ ​άλλος,​ ​λοιπόν,​ ​καλύτερος τρόπος​ ​υπάρχει​ ​για​ ​να​ ​επικοινωνήσει​ ​κανείς​ ​με​ ​αυτό​ ​απ’​ ​το​ ​να χρησιμοποιήσει​ ​τις​ ​αντίστοιχες​ ​υπηρεσίες​ ​live​ ​streaming​ ​και​ ​να​ ​φέρει​ ​τη διοργάνωση​ ​μπροστά​ ​στον​ ​κόσμο​ ​του​ ​διαδικτύου,​ ​προσκαλώντας​ ​τον​ ​να συμμετέχει​ ​στο​ ​event​ ​με​ ​σχόλια​ ​και​ ​live​ ​feedback,​ ​τόσο​ ​κατά​ ​τη​ ​διάρκεια όσο​ ​και​ ​μετά​ ​το​ ​πέρας​ ​της​ ​μετάδοσης.

5.​ ​Μία​ ​live​ ​συζήτηση​ ​του​ ​κοινού​ ​με​ ​έναν​ ​δημοφιλή​ ​brand ambassador

Στην​ ​εποχή​ ​μας,​ ​κάθε​ ​brand​ ​που​ ​επενδύει​ ​στην​ ​επικοινωνία​ ​του,​ ​φροντίζει να​ ​συνδέεται​ ​με​ ​πρόσωπα​ ​που​ ​κεντρίζουν​ ​το​ ​ενδιαφέρουν​ ​του​ ​κόσμου,​ ​είτε λόγω​ ​της​ ​δημόσιας​ ​εικόνας​ ​τους​ ​είτε​ ​λόγω​ ​του​ ​επιστημονικού​ ​τους​ ​κύρους είτε​ ​λόγω​ ​του​ ​επικοινωνιακού​ ​τους​ ​χαρίσματος,​ ​όπως​ ​αυτό​ ​πιστοποιείται από​ ​την​ ​δραστηριότητά​ ​τους​ ​σε​ ​παραδοσιακά​ ​και​ ​νέα​ ​media.​ ​Κάθε​ ​τέτοιο πρόσωπο,​ ​που​ ​έχει​ ​χριστεί​ ​brand​ ​ambassador,​ ​μπορεί​ ​να​ ​βρεθεί​ ​ακόμη​ ​πιο κοντά​ ​στο​ ​κοινό​ ​που​ ​τον​ ​θαυμάζει​ ​και,​ ​μέσω​ ​live​ ​streaming​ ​events,​ ​να συνομιλήσει​ ​με​ ​τον​ ​κόσμο​ ​για​ ​ό,τι​ ​τον​ ​απασχολεί​ ​και​ ​να​ ​επικοινωνήσει αποτελεσματικά​ ​όσα​ ​πρεσβεύει​ ​εκείνος​ ​και​ ​το​ ​brand​ ​που​ ​εκπροσωπεί.

6.​ ​Ένας​ ​live​ ​διαγωνισμός​ ​για​ ​το​ ​κοινό

Όταν​ ​ο​ ​στόχος​ ​είναι​ ​η​ ​συμμετοχή​ ​του​ ​κόσμου,​ ​δεν​ ​υπάρχει​ ​τίποτε​ ​πιο αποτελεσματικό​ ​από​ ​έναν​ ​διαγωνισμό​ ​όσο​ ​μεγάλο​ ​ή​ ​μικρό​ ​και​ ​αν​ ​είναι​ ​το έπαθλο.​ ​Κι​ ​επειδή​ ​η​ ​σχέση​ ​μας​ ​με​ ​τα​ ​media​ ​και​ ​την​ ​τεχνολογία​ ​τους χαρακτηρίζεται​ ​από​ ​την​ ​ταχύτητα,​ ​τι​ ​πιο​ ​γρήγορο​ ​και​ ​ανταποδοτικό​ ​από έναν​ ​διαγωνισμό​ ​που​ ​διεξάγεται​ ​ζωντανά,​ ​μέσω​ ​live​ ​streaming παρακινώντας​ ​το​ ​κοινό​ ​να​ ​ανταποκριθεί​ ​στις​ ​απαιτήσεις​ ​χρησιμοποιώντας όλες​ ​τις​ ​αισθήσεις​ ​του​ ​για​ ​να​ ​διεκδικήσει​ ​τα​ ​σχετικά​ ​δώρα​ ​με​ ​αξιώσεις.​ ​Μία έξυπνη​ ​ενημερωτική​ ​καμπάνια​ ​για​ ​να​ ​φουντώσει​ ​το​ ​ενδιαφέρον​ ​πριν​ ​το event​ ​και​ ​η​ ​εμπειρία​ ​μπορεί​ ​να​ ​αποβεί​ ​εξαιρετικά​ ​διασκεδαστική​ ​για διοργανωτές​ ​και​ ​συμμετέχοντες.

7.​ ​Live​ ​μετάδοση​ ​των​ ​εγκαινίων​ ​ενός​ ​νέου​ ​branch

Κάθε​ ​φορά​ ​που​ ​μία​ ​εταιρεία​ ​επεκτείνεται​ ​ανοίγοντας​ ​ένα​ ​νέο​ ​κατάστημα, η​ ​διοργάνωση​ ​των​ ​εγκαινίων,​ ​πέρα​ ​από​ ​τον​ ​εθιμικό​ ​της​ ​χαρακτήρα, επιφορτίζεται​ ​και​ ​με​ ​τη​ ​σύνδεση​ ​του​ ​brand​ ​με​ ​την​ ​καινούργια​ ​του τοποθεσία,​ ​τον​ ​κόσμο​ ​που​ ​απαρτίζει​ ​την​ ​τοπική​ ​κοινότητα​ ​και​ ​τους μελλοντικούς​ ​θαμώνες​ ​ή​ ​πιστούς​ ​πελάτες​ ​του.​ ​Είναι​ ​κρίμα​ ​ένα​ ​τέτοιο γεγονός,​ ​που​ ​αποτελεί​ ​γιορτή​ ​κι​ ​έχει​ ​συχνά​ ​χαρακτήρα​ ​πάρτι​ ​να​ ​μένει “κλειστό”​ ​και​ ​να​ ​βιώνεται​ ​μόνο​ ​από​ ​παρευρισκόμενους​ ​και​ ​περαστικούς. Μία​ ​live​ ​μετάδοση​ ​της​ ​βραδιάς​ ​μπορεί​ ​να​ ​μεταφέρει​ ​το​ ​μήνυμα​ ​ενός​ ​brand πέρα​ ​από​ ​τα​ ​στενά​ ​όρια​ ​του​ ​νέου​ ​branch​ ​και​ ​να​ ​επικοινωνήσει​ ​την​ ​ισχυρή παρουσία​ ​του​ ​στην​ ​αγορά,​ ​αλλά​ ​και​ ​την​ ​υγιή​ ​σχέση​ ​του​ ​με​ ​τις​ ​τοπικές κοινωνίες.

8.​ ​Μία​ ​live​ ​ματιά​ ​στη​ ​δημιουργία​ ​ενός​ ​flagship​ ​προϊόντος

Πολλές​ ​φορές,​ ​ένα​ ​brand​ ​ταυτίζεται​ ​κατά​ ​κύριο​ ​λόγο​ ​με​ ​το​ ​εμβληματικό του​ ​προϊόν,​ ​εκείνο​ ​που​ ​το​ ​έφερε​ ​προ​ ​καιρού​ ​στις​ ​πρώτες​ ​θέσεις​ ​της προτίμησης​ ​του​ ​κόσμου​ ​και​ ​συνεχίζει​ ​να​ ​κεντρίζει​ ​το​ ​ενδιαφέρον​ ​του.​ ​Ίσως ήρθε​ ​η​ ​ώρα,​ ​λοιπόν,​ ​το​ ​κοινό​ ​να​ ​μάθει​ ​περισσότερα​ ​γι’​ ​αυτό,​ ​να​ ​έρθει​ ​σε επαφή​ ​με​ ​την​ ​ιστορία​ ​του,​ ​τους​ ​χώρους​ ​στους​ ​οποίους​ ​επινοήθηκε​ ​και κατασκευάζεται​ ​καθημερινά,​ ​αλλά​ ​και​ ​στις​ ​διαδικασίες​ ​που​ ​εξασφαλίζουν τα​ ​υψηλά​ ​στάνταρ​ ​που​ ​το​ ​διακρίνουν.​ ​Με​ ​ένα​ ​καλό​ ​σενάριο​ ​κι​ ​έναν​ ​insider για​ ​οδηγό,​ ​μία​ ​live​ ​ματιά​ ​στη​ ​δημιουργία​ ​ενός​ ​αγαπημένου​ ​προϊόντος​ ​από την​ ​πρώτη​ ​σύλληψη​ ​έως​ ​και​ ​την​ ​πιο​ ​πρόσφατη​ ​εκδοχή​ ​του​ ​μπορεί​ ​να αναζωπυρώσει​ ​το​ ​ενδιαφέρον​ ​των​ ​φανς​ ​και​ ​να​ ​δημιουργήσει​ ​νέους.

9.​ ​Live​ ​ενημέρωση​ ​για​ ​έναν​ ​κοινωφελή​ ​σκοπό​ ​με​ ​τον​ ​οποίο συνδέεται​ ​το​ ​brand

Στην​ ​εποχή​ ​μας,​ ​κάθε​ ​brand​ ​που​ ​σέβεται​ ​το​ ​κοινό​ ​του​ ​συμμετέχει​ ​στα​ ​κοινά μέσω​ ​ποικίλων​ ​δράσεων​ ​εταιρικής​ ​κοινωνικής​ ​ευθύνης.​ ​Η​ ​ευγενής​ ​φύση των​ ​δράσεων​ ​αυτών​ ​επιβάλλει​ ​την​ ​διάδοσή​ ​τους​ ​σε​ ​όσο​ ​περισσότερο​ ​κόσμο είναι​ ​δυνατόν​ ​με​ ​στόχο​ ​την​ ​διάχυση​ ​του​ ​μηνύματος,​ ​την​ ​ενδυνάμωσή​ ​του στην​ ​συνείδηση​ ​των​ ​πολιτών​ ​και​ ​την​ ​τάχιστη​ ​ενεργοποίησή​ ​τους​ ​υπέρ​ ​του βασικού​ ​σκοπού.​ ​Πόσο​ ​πιο​ ​αποδοτικό​ ​θα​ ​ήταν,​ ​όμως,​ ​αν​ ​κάθε​ ​event​ ​που γίνεται​ ​για​ ​κοινωφελή​ ​σκοπό​ ​μεταδιδόταν​ ​ζωντανά​ ​σε​ ​όλα​ ​τα​ ​διαθέσιμα μέσα​ ​και​ ​όλοι​ ​οι​ ​άνθρωποι​ ​μπορούσαν​ ​με​ ​ένα​ ​κλικ​ ​να​ ​ενημερωθούν​ ​για​ ​το πως​ ​μπορούν​ ​να​ ​συνεισφέρουν​ ​και​ ​πώς​ ​να​ ​διαδόσουν​ ​τα​ ​νέα​ ​της προσπάθειας​ ​σε​ ​άλλους​ ​ενεργούς​ ​πολίτες.

10.​ ​Συμμετοχή​ ​σε​ ​γεγονότα​ ​που​ ​απασχολούν​ ​το​ ​ευρύ​ ​κοινό​ ​με χιούμορ​ ​ή​ ​με​ ​άποψη

Υπάρχουν​ ​και​ ​κάποιες​ ​εξαιρετικές​ ​περιπτώσεις​ ​που​ ​ένα​ ​brand περιλαμβάνει​ ​στην​ ​επικοινωνιακή​ ​του​ ​πολιτική​ ​το​ ​χιούμορ​ ​που​ ​αντλεί στοιχεία​ ​από​ ​την​ ​επικαιρότητα​ ​ή​ ​και​ ​την​ ​επιλογή​ ​ξεκάθαρης​ ​θέσης,​ ​ακόμη, πάνω​ ​σε​ ​καυτά​ ​ζητήματα​ ​που​ ​απασχολούν​ ​το​ ​ευρύ​ ​κοινό.​ ​Με​ ​τη​ ​χρήση​ ​του live​ ​streaming,​ ​μπορεί​ ​να​ ​ενισχύσει​ ​σημαντικά​ ​το​ ​impact​ ​τέτοιων​ ​επιλογών, οργανώνοντας,​ ​αντίστοιχα,​ ​είτε​ ​live​ ​πάνελ​ ​σχολιασμού​ ​με​ ​χιουμοριστικό ύφος​ ​και​ ​τη​ ​συμμετοχή​ ​του​ ​κοινού​ ​ως​ ​συνδιαμορφωτή​ ​του​ ​περιεχομένου είτε​ ​συζητήσεις​ ​με​ ​ειδικούς​ ​που​ ​εδραιώνουν​ ​στη​ ​συνείδηση​ ​του​ ​κοινού​ ​την πίστη​ ​του​ ​brand​ ​στις​ ​αρχές​ ​που​ ​έχει​ ​επιλέξει​ ​να​ ​επικοινωνήσει​ ​και​ ​να στηρίξει.

11.​ ​Live​ ​μετάδοση​ ​ενός​ ​once-in-a-lifetime​ ​event​ ​που​ ​σχετίζεται​ ​με το​ ​brand​ ​και​ ​την​ ​ιστορία​ ​του

Στη​ ​ζωή​ ​ενός​ ​brand​ ​συμβαίνουν​ ​μια​ ​σειρά​ ​από​ ​αναμενόμενα​ ​γεγονότα​ ​που μπορούν​ ​να​ ​χαρακτηριστούν​ ​milestones,​ ​αλλά​ ​συμβαίνουν​ ​και​ ​κάποια​ ​που δεν​ ​θα​ ​μπορούσαν​ ​να​ ​έχουν​ ​προβλεφθεί,​ ​τα​ ​οποία​ ​επαναπροσδιορίζουν​ ​τον χαρακτήρα​ ​και​ ​την​ ​εικόνα​ ​του.​ ​Τέτοια​ ​γεγονότα​ ​αποτελούν​ ​μοναδικές ευκαιρίες​ ​για​ ​επικοινωνιακούς​ ​θριάμβους,​ ​όπως,​ ​για​ ​παράδειγμα,​ ​συνέβη με​ ​τη​ ​μεταφορά​ ​του​ ​κτιρίου​ ​που​ ​στέγασε​ ​το​ ​πρώτο​ ​κατάστημα​ ​στην ιστορία​ ​της​ ​“Taco​ ​Bell”,​ ​από​ ​την​ ​αρχική​ ​του​ ​θέση​ ​στα​ ​headquarters​ ​της εταιρείας,​ ​για​ ​να​ ​διασωθεί​ ​από​ ​επικείμενη​ ​κατεδάφιση.​ ​Στο​ ​πλαίσιο​ ​της διάσωσης​ ​και​ ​αναβίωσης​ ​ενός​ ​pop-culture​ ​μνημείου,​ ​το​ ​κοινό ενδιαφέρθηκε​ ​μαζικά​ ​και​ ​παρακολούθησε,​ ​μέσω​ ​live​ ​streaming,​ ​την επιχείρηση​ ​αποκόλλησης​ ​από​ ​το​ ​έδαφος​ ​και​ ​τη​ ​μετεγκατάσταση, σχολιάζοντάς​ ​την​ ​με​ ​το​ ​σχετικό​ ​hashtag​ ​στα​ ​social​ ​media.

Ορίστε,​ ​λοιπόν,​ ​πως​ ​ένα​ ​μοντέρνο​ ​marketing​ ​team​ ​διαθέτει​ ​ποικίλους τρόπους​ ​να​ ​εκμεταλλευτεί​ ​τη​ ​δύναμη​ ​της​ ​ζωντανής​ ​εικόνας​ ​για​ ​να δημιουργήσει​ ​το​ ​πολυπόθητο​ ​θετικό​ ​buzz​ ​που​ ​φέρνει​ ​κοινό​ ​και​ ​brands​ ​πιο “κοντά”.

Δώστε​ ​στο​ ​brand​ ​σας​ ​την​ ​προβολή​ ​που​ ​του​ ​αξίζει

Αν​ ​έχετε​ ​σκοπό​ ​να​ ​επενδύσετε​ ​στη​ ​ζωντανή​ ​επικοινωνία​ ​δεν​ ​υπάρχει καλύτερη​ ​ευκαιρία​ ​από​ ​τώρα,​ ​που​ ​όλες​ ​οι​ ​σχετικές​ ​έρευνες​ ​δείχνουν​ ​μία μαζική​ ​στροφή​ ​του​ ​κοινού​ ​προς​ ​το​ ​live​ ​streaming,​ ​ειδικά​ ​των​ ​νεότερων γενεών​ ​που​ ​δεν​ ​καταναλώνουν​ ​μόνο​ ​live​ ​content,​ ​αλλά​ ​παράγουν​ ​και​ ​το δικό​ ​τους​ ​μέσα​ ​από​ ​δημοφιλή​ ​apps​ ​όπως​ ​το​ ​periscope​ ​και​ ​υπηρεσίες​ ​live streaming​ ​όπως​ ​το​ ​facebook​ ​live​ ​και​ ​το​ ​YouTube​ ​live,​ ​αυξάνοντας​ ​ραγδαία την​ ​επιδραστικότητα​ ​του​ ​νέου,​ ​κατά​ ​κάποιον​ ​τρόπο,​ ​αυτού​ ​μέσου προβολής​ ​με​ ​τις​ ​ανεξερεύνητες​ ​ακόμη​ ​δυνατότητες.

Η​ ​Think​ ​Plus,​ ​ως​ ​Boutique​ ​Agency​ ​και​ ​μέσω​ ​της​ ​υπηρεσίας​ ​live​ ​streaming Local​ ​Stage,​ ​διαθέτει​ ​όλα​ ​τα​ ​μέσα​ ​για​ ​να​ ​κάνει​ ​ιδέες​ ​όπως​ ​οι​ ​παραπάνω πραγματικότητα​ ​με​ ​προσήλωση​ ​στην​ ​κορυφαία​ ​ποιότητα​ ​εικόνας​ ​και​ ​ήχου και​ ​την​ ​προβολή​ ​του​ ​ενδιαφερόμενου​ ​brand​ ​με​ ​κάθε​ ​δυνατό​ ​μέσο​ ​(scrolling text,​ ​3D​ ​titles​ ​ή​ ​watermarks),​ ​ζωντανά,​ ​κατά​ ​τη​ ​διάρκεια​ ​της​ ​μετάδοσης.

Με​ ​μια​ ​πληθώρα​ ​επιλογών​ ​επαγγελματικής​ ​κάλυψης,​ ​όπως​ ​multicam, τηλεσκηνοθεσία,​ ​drones,​ ​συνδεσιμότητα​ ​4G​ ​και​ ​δυνατότητα​ ​Hybrid​ ​Live Streaming,​ ​ένα​ ​brand​ ​που​ ​αναζητά​ ​τον​ ​καλύτερο​ ​τρόπο​ ​να​ ​προβληθεί​ ​μέσω της​ ​ζωντανής​ ​εικόνας​ ​μπορεί​ ​να​ ​το​ ​κάνει​ ​σε​ ​οποιαδήποτε​ ​πλατφόρμα
(facebook​ ​live,​ ​YouTube​ ​live,​ ​private​ ​CDN​ ​κλπ.)​ ​και​ ​κάτω​ ​από οποιεσδήποτε​ ​συνθήκες​ ​με​ ​τη​ ​δύναμη​ ​της​ ​Think​ ​Plus​ ​και​ ​του​ ​Local​ ​Stage.

2018-01-23T11:16:22+00:00 Ιανουάριος 23rd, 2018|