Έρευνα της διείσδυσης των Social Media σε επιχειρήσεις και οργανισμούς

/Έρευνα της διείσδυσης των Social Media σε επιχειρήσεις και οργανισμούς

Έρευνα της διείσδυσης των Social Media σε επιχειρήσεις και οργανισμούς

Έρευνα που καταδεικνύει πως τα social media αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ιδιωτικής & επαγγελματικής ζωής, πραγματοποίησε η KPMG. H έρευνα που έχει τίτλο «Going Social: How businesses are making the most of social media», δείχνει ότι ενώ το 70% των οργανισμών σήμερα είναι ενεργό στα social media, οι επιχειρήσεις των αναδυόμενων αγορών, όπως η Κίνα, η Ινδία και η Βραζιλία χρησιμοποιούν τα social media κατά 30% περισσότερο σε σχέση με τις πιο αναπτυσσόμενες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Γερμανία και ο Καναδάς.

Κατεβάστε ολόκληρη την έρευνα της KPMG (σε αρχείο pdf) εδώ.

2012-09-19T17:05:58+00:00 Σεπτέμβριος 19th, 2012|