Project Description

Σύντομη περιγραφή

H Stolichnaya, η αυθεντική premium vodka, εγκαινίασε το φετινό καλοκαίρι με μια πρωτότυπη και συνάμα καινοτόμα digital ενέργεια, ένα έξυπνο διαδραστικό διαγωνισμό-παιχνίδι μέσω του Facebook, στο οποίο μπορούσε κάποιος να παίξει απο όπου και αν βρισκόταν. Το κοινό μπορούσε παράλληλα να συμμετάσχει ή να παρακουλουθήσει την εξέλιξη της ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, σε τρία επιλεγμένα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η ενέργεια Cocktailising…with your friends είχε μεγάλη αποδοχή και επιτυχία, με τον αριθμό τελικά των Stoli Cocktailisers να ξεπερνά μέσα σε λίγες μέρες τους 200.000!

Connecting Online with Offline

Background, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας

Από τον πελάτη ζητήθηκε να γνωρίσουν οι καταναλωτές τα νέα Stoli Cocktails ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνηθεί το brand, συνδιάζοντας cocktails με social media. Βασικός στόχος ήταν η αλληλεπίδραση με το κοινό online και offline, όπου θα ξεκινούσε μια διαφημιστική καμπάνια στα digital μέσα που θα συνέχιζε offline και θα ενίσχυε στην στρατηγική των BTL ενεργειών.Τα προτεινόμενα cocktails ήρθαν από το εξωτερικό με το πελάτη να πρέπει να αποφασίσει ποιο cocktail ταιριάζει περισσότερο στην ελληνική αγορά, οπότε και ζητήθηκαν στατιστικά που υποδυκνείουν ποιο από τα προτεινόμενα cocktails προτιμούσαν οι έλληνες καταναλωτές τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στα σημεία πώλησης.

Project Planning 98%
Graphic Design 92%
Development 96%
Interactive 98%

Στρατηγική – Κοινό – Στόχος – Μηχανισμός

Online

Στη σελίδα της Stolichnaya στο Facebook, οι χρήστες – COCKTAILISERS – κερνούσαν ένα από τα τέσσερα προτεινόμενα Stoli Cocktails και έβλεπαν αυτόματα τη στάθμη της φιάλης Stolichnaya να μειώνεται, ενώ στο προφίλ τους εμφανίζοταν το cocktail μαζί με τους υπόλοιπους cocktailisers.

Offline

Ταυτόχρονα έβλεπαν σε πραγματικό χρόνο πόσα Stoli Cocktails έχουν κεραστεί και πόσες φιάλες Stoli έχουν καταναλωθεί.Εκτός από τη κατανάλωση στο διαδίκτυο, η εφαρμογή ήταν συνδεδεμένη και με επιλεγμένα bar και club σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Connection

Οι bartenders με κάθε Stoli Cocktail που παράγγελνε ο πελάτης, σάρωναν το αντίστοιχο ‘Cocktail QR Code’ και η εφαρμογή ενημερωνόταν σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας επίσης ταυτόχρονα τη στάθμη της φιάλης Stoli.

Below the line

Το κοινό μπορόυσε παράλληλα offline (Digital Screens, Bus Stops, Shopping Malls) να συμμετέχει/παρακολουθεί την εξέλιξη της ενέργειας σε πραγματικό χρόνο σε επιλεγμένα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Application

Key visual

Involvement, Statistics & Results

0
Days of Production
0
Total cocktails
0
Participants
0
Likes
0
Publications
0
Million Impressions