Στην εξαγορά της πιο δημοφιλούς εφαρμογής μοιράσματος φωτογραφιών iOS -αλλά και Android πλέον- application, του Instagram, προχώρησε το Facebook. Η εξαγορά κόστισε στην εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ 1 δισ. δολάρια (σε ένα συνδυασμό μετρητών και μετοχών του Facebook).

To Instagram δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να ανεβάζουν φωτογραφίες και προσφέρει έτοιμα φίλτρα (όπως σέπια) που δίνουν στις εικόνες έναν διαφορετικό, ιδιαίτερο χαρακτήρα.

Οι χρήστες, που είναι περίπου 30 εκατομμύρια και αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς, μπορούν ακόμη να σχολιάζουν ο ένας τις εικόνες του άλλου.

Ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε χαρούμενος που η ταλαντούχα ομάδα του Instagram θα τους πλαισιώσει πλέον στο Facebook. «Για χρόνια προσπαθούσαμε να χτίσουμε την καλύτερη εμπειρία για το διαμοιρασμό των φωτογραφιών με φίλους και οικογένεια» συνεχίζει. «Τώρα μπορούμε να συνεργαστούμε ακόμη πιο στενά με την ομάδα του Instagram, ώστε να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία διαμοιρασμού όμορφων mobile photos, με άτομα βασισμένα στα ενδιαφέροντά σας. Πιστεύουμε ότι αυτές είναι διαφορετικές εμπειρίες που αλληλοσυμπληρώνονται. Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί…».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram, Κέβιν Σίστρομ, καθησυχάζει τους οπαδούς της εφαρμογής ότι η εξαγορά δε θα επηρεάσει τη δυνατότητα διαμοιρασμού των φωτογραφιών της σε άλλα κοινωνικά δίκτυα (το twitter π.χ. το οποίο κατακλύζεται σήμερα από φωτογραφίς που δημιουργούνται στη δημοφιλή εφαρμογή).