Λένε ότι το Facebook ακόμα και σήμερα δεν έχει στρατηγική για τις διαφήμισης του. Ίσως ισχύει άλλα η εταιρεία φλέρταρε διαφημιστές από το ξεκίνημα της.

Όπως είδαμε και στην ταινία “The Social Network”, ο τότε CFO του Facebook Eduardo Saverin ήταν στην πόλη της Νέας Υόρκης αμέσως μετά την έναρξη του “TheFacebook”, όπως ονομαζόταν τότε, για να πουλήσει διαφημίσεις. Ένας από αυτούς ο οποίος συναντήθηκε με τον Saverin τον Απρίλιο του 2004 έσωσε τα πρώτα media kit του Facebook τα οποία δόθηκαν σε μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Το “TheFacebook” ήταν ακόμα πολύ μακριά από το παγκόσμιο μεγαθήριο που είναι σήμερα. Τα media kit αναφέρουν τους τότε 70.000 χρήστες από 20 μεγάλα κολέγια, αλλά τα μεγάλα σχέδια του Facebook ήταν εμφανής γιατί περιλάμβαναν τη δρομολόγηση σε 200 κολέγια στο επόμενο εξάμηνο.

Το αρχικό μήνυμα του Facebook ήταν λίγο διαφορετική από ό, τι το οποίο φέρει για τους διαφημιστές σήμερα. Το Facebook δεν πρόσφερε social ads αλλά ήθελε να τρέξει IAB standard ad units. Ωστόσο, η έμφαση του Saverin στα ήδη μοναδικά (και προσωπικά) Facebook δεδομένα, εξηγούσε ότι ο marketer θα μπορούσε να στοχεύσει με τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή ακόμα και από φοιτητικές εστίες.

Παρακάτω είναι το media kit που χρησιμοποιούσε ο Saverin για να κλείσει πιθανούς διαφημιστές όταν βρισκόταν την άνοιξη του 2004 στην Νέα Υόρκη και συναντήθηκε προσωπικά. Ο Saverin ζητούσε δεσμεύσεις για διαφημίσεις περίπου στα 80.000 δολάρια για targeted display ad placements σε χιλιάδες χρήστες.