Το Facebook θα ξεκινήσει την τροποποίηση των διαφημίσεών του έτσι ώστε να ενημερώνει τους χρήστες του ανάλογα με το αν οι προβαλλόμενες διαφημίσεις βασίζονται στις συνήθειές τους.

Συγκεκριμένα η διάσημη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης τροποποιεί τις στοχευμένες διαφημίσεις που στηρίζονται στο πρόγραμμα Facebook Exchange, στις οποίες όταν ο χρήστης μετακινεί το ποντίκι επάνω στο σημάδι “x” που βρίσκεται επάνω τους, θα εμφανίζεται το εικονίδιο AdChoice (η εικόνα της είδησης). Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες όχι μόνο θα ενημερώνονται ότι οι προβαλλόμενες διαφημίσεις είναι στοχευμένες σύμφωνα με τις διαδικτυακές τους προτιμήσεις, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν την εξαίρεσή τους από τα εκάστοτε διαφημιστικά μηνύματα.

Παρ’ όλα αυτά αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει ξεκαθαριστεί εάν η τελευταία κίνηση του Facebook συμβαδίζει με τις οδηγίες της Ομοσπονδιακής Εμπορικής Επιτροπής για “ξεκάθαρη και εμφανή προειδοποίηση”, καθώς απαιτείται και πάλι από το χρήστη κάποια κίνηση για να του εμφανιστεί το συγκεκριμένο μήνυμα. Το εικονίδιο του AdChoice θα εμφανίζεται στους χρήστες της υπηρεσίας από τα τέλη Μαρτίου.

Site: engadget.com