Έρευνα που καταδεικνύει πως τα social media αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ιδιωτικής & επαγγελματικής ζωής, πραγματοποίησε η KPMG. H έρευνα που έχει τίτλο «Going Social: How businesses are making the most of social media», δείχνει ότι ενώ το 70% των οργανισμών σήμερα είναι ενεργό στα Social Media, οι επιχειρήσεις των αναδυόμενων αγορών, όπως η Κίνα, η Ινδία και η Βραζιλία χρησιμοποιούν τα Social Media κατά 30% περισσότερο σε σχέση με τις πιο αναπτυσσόμενες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Γερμανία και ο Καναδάς.

Κατεβάστε ολόκληρη την έρευνα της KPMG (σε αρχείο pdf) εδώ.